Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Καβάλα, 5/12/2018, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Ειρήνη Μαρνά

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/12/2018 5:00 μμ - 9:00 μμ Export event


«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

Σεμινάριο: «Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα» για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές νεανικών ομάδων 

 

Καβάλα, 5/12/2018
Διάρκεια:
 4 ώρες
Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών

Επιμορφώτρια: Ειρήνη Μαρνά, νηπιαγωγός, θεατροπαιδαγωγός

Συμμετέχοντες: Το βιωματικό εργαστήριο μπορούν να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στο νηπιαγωγείο και εμψυχωτές ομάδων. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί που προτίθενται να αξιοποιήσουν το συγκεκριμένο υλικό στις τάξεις τους. Θα επιλεγούν 25 νηπιαγωγοί, με σειρά προτεραιότητας ως προς τη δήλωσής τους και 5 νηπιαγωγοί σε λίστα αναμονής.

Συνεργασία: Το εργαστήριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με το ΠΕΚΕΣ ΑΜΘ, την Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ60, Περιφερειακής Διεύθυνσης Αν. Μακεδονίας Θράκης Κατερίνα Σαραφίδου, και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς (νηπιαγωγούς) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και σε εμψυχωτές ομάδων παιδιών και νέων.

Στο πλαίσιο του Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, οργανώνουν βιωματικό επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο «Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;»

Σκοπός του εργαστηρίου είναι, με δραστηριότητες εκπαιδευτικού δράματος, τα νήπια να διερευνήσουν το θέμα της διαφορετικότητας. Στο προστατευτικό πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Δράματος θα αναγνωρίσουν πώς αντιλαμβάνονται το ρόλο του αδύναμου και απομονωμένου εξαιτίας κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών, πώς αυτός δομείται από το κοινωνικό πλάσιο και πώς θα μπορούσε να ανακατασκευαστεί. Με τη βιωματική τους συμμετοχή θα προετοιμαστούν παράλληλα να αλλάξουν αυτούς τους κανονες και να ενδυναμώσουν τον ήρωα που βρίσκεται σε αυτή τη δυσμενή θέση.

Οι συμμετέχοντες πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κίνηση και ασκήσεις στον χώρο.

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ.  2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
13141516
"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

Θεσσαλονίκη, 16/1/2025, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
171819
20212223242526
2728293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
3456789

Αναζήτηση