Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Διημερίδα - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

Διημερίδα - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

Θεσσαλονίκη, 25-26/11/2016, Το πρόγραμμα της ημερίδας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/11/2016 4:30 μμ - 26/11/2016 3:30 μμ Export event


2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016»
Θέατρο - Εκπαίδευση - Κοινωνική Παρέμβαση

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔιΗΜΕΡΙΔΑ
Παρασκευή 25 και Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Τόπος: 1ο Λύκειο Συκεών
(Επταπυργίου 150, λεωφορείο 23 από την αφετηρία της Πλατείας Ελευθερίας και στάση «Σχολείο» στο Επταπύργιο)
Η διημερίδα είναι δωρεάν και απευθύνεται σε 125 συμμετέχοντες.
Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και τα μέλη του Συλλόγου Αποφοίτων του Τμήματος Θεάτρου, Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ.
Σε περίπτωση συμπλήρωσης του αριθμού συμμετεχόντων θα δημιουργηθεί λίστα αναμονής.
Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί, που θα παρακολουθήσουν όλη τη διημερίδα, θα λάβουν βεβαιώσεις συμμετοχής. Οι αιτήσεις συμμετοχής συμπληρώνονται ηλεκτρονικά έως την Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔιΗΜΕΡΙΔΑΣ
(κατεβάστε το προγραμμα ..εδώ!)

Στο πλαίσιο του εορτασμού στη Θεσσαλονίκη το Γραφείο Βόρειας Ελλάδας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση συνεργάζεται με τον Σύλλογο Αποφοίτων του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ, με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και με το 1ο Γ.Ε.Λ. Συκεών

Η διημερίδα περιλαμβάνει:
Εισηγήσεις από τις: Τζένη Καραβίτη, φιλόλογο, θεατροπαιδαγωγό, συντονίστρια του προγράμματος "Κι αν ήσουν εσύ;" στη Β. Ελλάδα, Μυρτώ Πίγκου – Ρεπούση, θεατροπαιδαγωγό, Αλεξάνδρα Πολιτάκη, πολιτική επιστήμονα, ακτιβίστρια και Μαρία Τσιμά, φιλόλογος, ηθοποιός, Αναπληρώτρια Καλλιτεχνική Διευθύντρια ΚΘΒΕ.
Δρώμενο : απόσπασμα από το «αγόρι με τη βαλίτσα» ΚΘΒΕ
Βιωματικά εργαστήρια σε δύο κύκλους, τα οποία θα συντονίσουν οι: Γιούλη Αλεξίου, φιλόλογος, Koldobika G. Vio, παιδαγωγός θεάτρου, σκηνοθέτης, Τριανταφυλλιά Δημοπούλου, ηθοποιός, κινηματογραφίστρια, Χριστίνα Ζώνιου, εμψυχώτρια κοινωνικού θεάτρου, διδάσκουσα υποκριτικής στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τζένη Καραβίτη, θετροπαιδαγωγός, Μάρθα Κατσαρίδου, δασκάλα, παιδαγωγός θεάτρου, δρ. Α.Π.Θ., Ναυσικά Κατσικέα, πολιτικός μηχανικός, Ειρήνη Μαρνά, νηπιαγωγός, θεατροπαιδαγω-γός, Πανταζής Μητελούδης, φιλόλογος, Ιωάννα Μήτσικα, χορεύτρια, χορογράφος, Μυρτώ Πίγκου – Ρεπούση, θεατροπαιδαγωγός, Γιάννης Πουταχίδης, θεατροπαιδαγωγός, Βαγγελιώ Σταμάτη, νηπιαγωγός, θεατρολόγος, Θεοδοσία Τουρτόγλου, νηπιαγωγός, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, δασκάλα, φιλόλογος.

Ωρολογιο πρόγραμμα της διημερίδας:
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016
16.30 -17.00 Εγγραφές- Δηλώσεις εργαστηρίων (οι δηλώσεις θα γίνουν μόνο την Παρασκευή)
17.00-18.30 Εισηγήσεις - Δρώμενο
18.30-19.00 Διάλειμμα - καφές
19.00-21.30 Α΄ κύκλος εργαστηρίων
Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016
10.00-12.30 Β΄ κύκλος εργαστηρίων
12.30-13.00 Διάλειμμα – καφές – σνακ
13.00-13.15 Εισήγηση Χριστίνας Ζώνιου, Προέδρου του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο
στην Εκπαίδευση
13.15-15.15 Γ΄ κύκλος, εργαστήριο "Καφέ Δικτύ-ωση"
15.15-15.30 Διάλειμμα - καφές
15.30 Γενική Συνέλευση των μελών του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Χώρος: 1ο Λύκειο Συκεών (Επταπυργίου 150, λεωφορείο 23 από την αφετηρία της Πλατείας Ελευθερίας και στάση «Σχολείο» στο Επταπύργιο)

Οι περιλήψεις των εισηγήσεων και των εργαστηρίων καθώς και τα βιογραφικά των εισηγητών και εμψυχωτών θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις όσων κάνουν αίτηση συμμετοχής και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα μας www.theatroedu.gr

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση -Γραφείο Βορ. Ελλάδας
Οργανωτική Επιτροπή: Γιούλη Αλεξίου, Τζένη Καραβίτη, Μάρθα Κατσαρίδου, Χρύσα Μάντακα, Δάφνη Μουστακλίδου, Ελένη Παπαγεωργίου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Ντίνα Τσολάκη.
Υποστήριξη: Πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ"


 

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ

 

Εκπαιδευτικό έργο ΚΘΒΕ
Μαρία Tσιμά, ηθοποιός- Αναπληρώτρια Καλλιτεχνική Διευθύντρια ΚΘΒΕ
Εκπαιδευτικά προγράμματα στα σχολεία, παιδική και εφηβική παράσταση, πρώτη φορά το «Αγόρι με τη βαλίτσα» του βρετανού παιδαγωγού Μάικ Κένι που αναφέρεται στο προσφυγικό ζήτημα σε περιοδεία στη Βόρεια Ελλάδα, συνεργασία με τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δυτικής Θεσσαλονίκης με θέμα προσφυγιά – μετανάστευση, θεατρικό παιχνίδι σε προσφυγικούς καταυλισμούς, μαθήματα από ηθοποιούς του ΚΘΒΕ στα παιδιά που αιτούνται πολιτικό άσυλο στους ξενώνες Ωραιοκάστρου, μαθήματα μουσικής για εφήβους στον Αγ. Παντελεήμονα, Θεατρικό Αναλόγιο «Ανασκαφή 1 και 2» σε Εσπερινά Λύκεια, παρουσίαση κουκλοθεάτρου: «Το Δώρο» στο Χαμόγελο του Παιδιού, στη Συζωή, σε καταυλισμούς προσφύγων, χωριά SOS, συνεργασία με το Δήμο Συκεών για τους μαθητές του Δήμου, χειμερινά εργαστήρια (255 παιδιά και έφηβοι) και Θερινό Ολοήμερο Καλλιτεχνικό Εργαστήρι στο Βασιλικό Θέατρο (692 παιδιά μέχρι 11 ετών), συμμετοχή στο Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση: «κι αν ήσουν εσύ;»

Συλλογικό Θέατρο και Θέατρο Ντοκουμέντο ως μεθοδολογίες για ενίσχυση της συμμετοχής των νέων στα κοινά
Mυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, θεατροπαιδαγωγός, ερευνήτρια
Συνδέοντας το εκπαιδευτικό δράμα με τη μελλοντική συμμετοχή των νέων στα κοινά, η ανακοίνωση αυτή παρουσιάζει δύο διαφορετικά ερευνητικά προγράμματα των οποίων κοινός στόχος αποτέλεσε η ενίσχυση του ενδιαφέροντος και των πρωτοβουλιών των νέων που αφορούν στο δημόσιο γίγνεσθαι. Το πρώτο πρόγραμμα με τίτλο «Συλλογικό Θέατρο και Πολιτειακή Εκπαίδευση, είχε ως στόχο την ανάπτυξη των βασικών πολιτειακών δεξιοτήτων, του διαλόγου και της πράξης. To δεύτερο, με συνοπτική ονομασία «Radical Hope» είναι μία πενταετής διαπολιτισμική έρευνα υπό το συντονισμό της Kathleen Gallagher, διερευνά τα ζητήματα για τα οποία οι νέοι νοιάζονται καθώς και αυτά που τους δημιουργούν ελπίδα με στόχο τη γεφύρωση της καθημερινότητάς τους με την ευρύτερη συμμετοχή τους στο δημόσιο χώρο.

Η κοινωνική παρέμβαση στη διάρκεια της προσφυγικής κρίσης
Αλεξάνδρα Πολιτάκη, πολιτική επιστήμονας-ακτιβίστρια, μέλος της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΕΔΑ)
Η εκ νέου μετατροπή της Ελλάδας σε χώρα υποδοχής προσφύγων με τις μαζικές προσφυγικές ροές προς την Ευρώπη τα δύο τελευταία χρόνια κυρίως ως απότοκο του πολέμου στη Συρία, σήμαινε μία σειρά από αιφνίδιες αλλαγές. Οι περισσότερες έγιναν χωρίς προετοιμασία και σε συνθήκη κρίσης. Οι παρεμβάσεις των τοπικών κοινωνιών υπήρξαν καθοριστικές σε όλα τα επίπεδα και κυριολεκτικά σωτήριες, πριν το επίσημο κράτος και οι μεγάλοι διεθνείς οργανισμοί αναλάβουν δράση. Παρόλα αυτά, το ζήτημα της κοινωνικής παρέμβασης παραμένει ανοικτό και αναδύεται ως κρίσιμο ζητούμενο της επόμενης μέρας, από τα προσφυγικά camps των νησιών του νοτιανατολικού Αιγαίου, που υπήρξαν και οι πρώτοι υποδοχείς των μαζικών προσφυγικών ροών του περασμένου καλοκαιριού, έως τα sites της ενδοχώρας και ειδικά της Β. Ελλάδας όπου έχει μεταφερθεί πλέον ο μεγαλύτερος όγκος του προσφυγικού πληθυσμού. Πώς διαμορφώθηκε η κοινωνική παρέμβαση κατά την κορύφωση της προσφυγικής κρίσης; Ποια είναι τα περιθώρια δράσης και ποιες οι αναγκαιότητες που επιβάλλουν την κοινωνική παρέμβαση σήμερα; Ποια είναι τα μεγάλα στοιχήματα που μπορούν και πρέπει να κερδηθούν για την επόμενη μέρα;

 

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Α΄ ΚΥΚΛΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25/11/16  19.00 – 21.30

Πολύτροπη Γλώσσα: Με μια βαλίτσα..
Γιούλη Αλεξίου, 
φιλόλογος, Πανταζής Μητελούδης , φιλόλογος
Πώς μπορούμε να προσεγγίσουμε τη θέση και τη σκέψη του πρόσφυγα; Πώς γίνεται να προσπαθήσουμε να τον γνωρίσουμε, να ρίξουμε γέφυρες κατανόησης μέσα από το μάθημα της Γλώσσας; Το εργαστήριο, που απευθύνεται κυρίως σε φιλολόγους, με όχημα ένα έργο τέχνης επιχειρεί μια βιωματική προσέγγιση βασισμένη σε θεατρικές τεχνικές. Περιλαμβάνει τα τρία απαραίτητα δομικά στοιχεία ενός μαθήματος θεάτρου με μαθητές: δημιουργία, παρουσίαση και αναστοχασμό. Το εργαστήρι αντλεί υλικό από την ιστοσελίδα Πολύτροπη Γλώσσα: http://politropi.greek-language.gr/(Β’/θμια)

Και με συναίσθημα… μπορώ!
Μάρθα Κατσαρίδου 
δασκάλα, παιδαγωγός θεάτρου, δρ. Α.Π.Θ.,Koldobika G. Vio παιδαγωγός θεάτρου, σκηνοθέτης
Με βασική αρχή τη θέση του Paulo Freire, βασικού εκφραστή της Κριτικής Παιδαγωγικής, ότι «Ό,τι γνωρίζω, το γνωρίζω με ολόκληρο των εαυτό μου: τον κριτικό μου νου, αλλά και με τα συναισθήματά μου, τη διαίσθησή μου, τις συγκινήσεις μου», στόχος του βιωματικού εργαστηρίου είναι η προσέγγιση του νεωτερικού πεδίου της κοινωνικής και θετικής ψυχολογίας «Εκπαίδευση στα Συναισθήματα». Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες καλούνται να παίξουν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι μεγάλων διαστάσεων βασισμένο στον χάρτη των συναισθημάτων. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι συμμετέχοντες σε ομάδες θα περάσουν από διάφορα συναισθήματα και, με κύριο μέσο τη θεατροπαιδαγωγική μέθοδο και τη λογοτεχνία, θα μοιραστούν προσωπικές εμπειρίες και συναισθήματα με στόχο την κριτική συνειδητοποίηση, την ενδυνάμωση και κατά συνέπεια την κατανόηση του εαυτού τους και του κόσμου, όπου ζουν. (Α/θμια, Β/θμια)

«Κι αν ήσουν εσύ;»: Θεατρικές τεχνικές ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων
Ιωάννα Μήτσικα
, χορεύτρια, χορογράφος
Επιλεγμένο υλικό από το πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;», που υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους Πρόσφυγες. Βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, ομαδικά παιχνίδια και αυτοσχεδιασμοί, για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων. (Α/θμια, Β/θμια)  

Θέατρο Ντοκουμέντο και Συμμετοχή στα Κοινά: συνδέοντας τα ενδιαφέροντα των νέων με σύγχρονα κοινωνικά θέματα
Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση
, θεατροπαιδαγωγός, ερευνήτρια
Το εργαστήριο αυτό αποτελεί ένα σημαντικό δείγμα του προγράμματος «Νέοι, Θέατρο και Ριζοσπαστική Ελπίδα: μια διαπολιτισμική έρευνα παιδαγωγικής του θεάτρου, παράστασης και ενεργού συμμετοχής στα κοινά» το οποίο συντονίζεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Τορόντο και την Καθηγήτρια Kathleen Gallagher και στο οποίο συμμετέχουν πέντε χώρες συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Η Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, συνεργάτιδα του προγράμματος, παρουσιάζει ένα δείγμα των καινοτόμων θεατροπαιδαγωγικών μεθόδων που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος. Οι μέθοδοι αυτές στοχεύουν τόσο στην καταγραφή των ενδιαφερόντων των νέων όσο και στη σύνδεσή τους με το ευρύτερο κοινωνικό γίγνεσθαι. Σε αυτό το πλαίσιο, το Θέατρο Ντοκουμέντο γίνεται το βασικό μέσο έκφρασης των συμμετεχόντων καθώς και παρουσίασης/παραστασιοποίησης των θεμάτων που αναδεικνύονται ως σημαντικά. (Β/θμια)

Το Σκληρό καρύδι
Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
, δασκάλα, φιλόλογος
Το εργαστήριο βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Ελένης Σβορώνου. Πρόκειται για βιωματική προσέγγιση, που αξιοποιεί δραστηριότητες εκπαιδευτικού δράματος, παιχνίδια ρόλων και ασκήσεις δημιουργικής γραφής, με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων. Εντάσσεται στις δράσεις του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;», που πραγματοποιούνται από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το θέατρο στην Εκπαίδευση. Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και μικρών τάξεων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Β΄ ΚΥΚΛΟΣ : ΣΑΒΒΑΤΟ 26/11  10.00 -12.30  

Όταν οι «Μονόλογοι από το Αιγαίο» γίνουν ποίηση στα σχολεία
Τριανταφυλλιά Δημοπούλου
, ηθοποιός, κινηματογραφίστρια
Με αφετηρία τους «Μονόλογους από το Αιγαίο», επιχειρείται εργαστήρι δημιουργικής γραφής με στόχο την παραγωγή ποιημάτων, που μπορούν να αποτελέσουν σε πρώτη φάση υλικό για Ποιητικό Αναλόγιο και εν συνεχεία υλικό διαλόγου με τους ίδιους τους «Μονολόγους» σε πιθανή Παράσταση.(Β/θμια)

Ο διαπολιτισμικά ικανός εκπαιδευτικός στην εκπαίδευση για τα ανθρώπινα δικαιώματα με τεχνικές θεάτρου
Χριστίνα Ζώνιου, ε
μψυχώτρια κοινωνικού θεάτρου, διδάσκουσα Υποκριτική στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου 
Το εργαστήριο γίνεται στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;", ένα πρόγραμμα για την ευαισθητοποίηση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση βιωματικών δραστηριοτήτων και τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος. Θα εφαρμοστούν τεχνικές από το εκπαιδευτικό δράμα και το θέατρο του καταπιεσμένου σε ένα εργαστήριο που εξετάζει τη θέση του εκπαιδευτικού στην εκπαίδευση για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις δυνατότητες διαχείρισης της ετερότητας σε ένα συγκρουσιακό και ασταθές περιβάλλον. Μία αφορμή αναστοχασμού, αυτο-παρατήρησης και δοκιμής δυνατοτήτων που σχετίζονται με τις πτυχές της διαπολιτισμικής ικανότητας: γνώσεις, στάσεις, δεξιότητες. (Α/θμια, Β/θμια)

«Ειρήνη»- Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα
Ειρήνη Μαρνά
, νηπιαγωγός, θεατροπαιδαγωγός
Η Ειρήνη είναι ένα μικρό κορίτσι που αναγκάζεται να εγκαταλείψει το σπίτι της. Στην αρχή βιώνει την ανασφάλεια και την απόρριψη μέχρι να βρει προστασία, αγάπη και ζεστασιά στο πιο απίθανο μέρος. Η «Ειρήνη» είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά 5-8 ετών και έχει σχεδιαστεί από την ‘Υπατη Αρμοστεία. Με αφορμή την ταινία κινουμένων σχεδίων της ΄Υπατης Αρμοστείας για τους πρόσφυγές και χρησιμοποιώντας τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος θα διερευνήσουμε με βιωματικό τρόπο θέματα που σχετίζονται με τη διαφορετικότητα, την ανεκτι-κότητα και τις πολιτισμικές διαφορές. (νηπιαγωγείο και πρώτες τάξεις του δημοτικού)  

Ο Ελέφαντας και το Μυρμήγκι
Θ.Ει.Κ.Κ. – ομάδα Πούπουλο-Ρίτα Πουταχίδου
 θεατροπαιδαγωγός, ηθοποιός, Χριστίνα Ζουρίδου θεατροπαιδαγωγός, ηθοποιός, Γιάννης Πουταχίδης θεατροπαιδαγωγός, σκηνοθέτης
Το έναυσμα του εργαστηρίου είναι ένα παραμύθι «Ο Ελέφαντας και το Μυρμήγκι», το οποίο αποτελεί πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη πολλών θεμάτων με σημαντικό ενδιαφέρον για την δημιουργική εργασία. Η εξερεύνηση των θεμάτων αυτών που κατά κύριο λόγο βασίζονται στην ικανότητα της ανεκτικότητας, την αλληλοκατανόηση και τον σεβασμό στον άλλον, πραγματοποιείται κατά την διάρκεια του εργαστηρίου. Το κείμενο μας επιτρέπει να δουλέψουμε με ασφάλεια σ’ ένα φανταστικό περιβάλλον με χαρακτήρες ωστόσο που έχουν στενή σχέση με την καθημερινή πραγματικότητα των παιδιών. Ένα εργαστήριο βασισμένο στις τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος.(Α/θμια)

Το Μαύρο Θέατρο ως εργαλείο για τη δημιουργία μιας δεμένης ομάδας
Hocus Pocus Βαγγελιώ Σταμάτη 
νηπιαγωγός, θεατρολόγος,Θεοδοσία Τουρτόγλου  νηπιαγωγός, Ναυσικά Κατσικέα πολιτικός μηχανικός 
Το εργαστήριο θα έχει βιωματικό χαρακτήρα και απαιτείται η ενεργός συμμετοχή των επιμορφωμένων. Το περιεχόμενο του εργαστηρίου έχει ως εξής: Α’ μέρος: - θεωρητική εισαγωγή για την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου. - Μικρή παρουσίαση με την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου. - Παιχνίδια γνωριμίας – ενεργοποίησης της ομάδας. -Πααιχνίδια επικοινωνίας και ρυθμού. - Παιχνίδια άσκησης της δημιουργικότητας. Β’ μέρος:  - Δημιουργία ομάδων.  - Επιλογή κειμένου για τη δημιουργία παράστασης από τις ομάδες. - Εργαστήριο κατασκευής κούκλας- σκηνικών αντικειμένων από τους συμμετέχοντες και εμψύχωσή τους. - Παρουσίαση των παραστάσεων. - Αναστοχασμός και συζήτηση πάνω στις παρουσιάσεις από όλη την ομάδα. (Α/θμια, Β/θμια)

Γ΄ ΚΥΚΛΟΣ: ΣΑΒΒΑΤΟ 26/11  13.15 – 15.15 
Καφέ Δικτύ-ωση
Χριστίνα Ζώνιου 
εμψυχώτρια κοινωνικού θεάτρου, διδάσκουσα Υποκριτική στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τζένη Καραβίτη φιλόλογος, θεατροπαιδαγωγός
Πώς μπορώ να οργανώσω μια ουσιαστική και παραγωγική συζήτηση σε μια μεγάλη ομάδα, χωρίς να νιώσει κανείς πως δεν ακούστηκε η δική του φωνή; Πώς μπορούμε να εκφράσουμε όλοι και να ανταλλάξουμε τον προβληματισμό μας για ζητήματα που είναι σημαντικά για μας; Στο εργαστήριο αυτό παίρνουν μέρος όλοι οι συμμετέχοντες στην ημερίδα, αφού όλοι μαζί είμαστε σοφότεροι από ό, τι ο καθένας ξεχωριστά! Βασίζεται στο world café, μια μέθοδο που αποσκοπεί στη δημιουργία ενός ζωντανού δικτύου συνεργατικού διαλόγου, με στόχο να προκύψουν χρήσιμα αποτελέσματα για την ομάδα που συζητά. Θα συζητήσουμε φλέγοντα θέματα που αφορούν το θέατρο και την εκπαίδευση. Ελάτε με τον καφέ σας!


 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

Η Γιούλη Αλεξίου γεννήθηκε στα Γιάννενα και είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάστηκε στη Δημόσια εκπαίδευση επί 32 χρόνια. Ως συνεργάτης του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας συμμετείχε στη «Δημιουργία πρωτότυπης μεθοδολογίας εκπαιδευτικών σεναρίων». Έχει συμμετάσχει με εισηγήσεις και εργαστήρια σε συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια για τη διδασκαλία της γλώσσας και της ιστορίας, το θέατρο στην εκπαίδευση, τη δημιουργική γραφή, την εκπαίδευση. Έχει σχετικές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και μελέτες. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και έχει ανεβάσει πάνω από 30 θεατρικές παραστάσεις με μαθητές σχολείων, εφήβους και νέους, πολύ συχνά σε συνεργασία με φορείς και καλλιτέχνες. Στα άμεσα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνονται η διδασκαλία της γλώσσας και της ιστορίας με την αξιοποίηση της Τέχνης και των Τ.Π.Ε. καθώς και οι καινοτομίες και εφαρμογές καινοτόμων δράσεων στην εκπαιδευτική πράξη. Ίδρυσε και λειτουργεί ιστολόγια για το μάθημα της γλώσσας (Giouliblog), για την ιστορία κατεύθυνσης (Ιστορία Κατεύθυνσης) και τη δημιουργική γραφή. Είναι μέλος της ομάδας Δημιουργικής έκφρασης που δημιούργησε την ιστοσελίδα Πολύτροπη Γλώσσα.

Η Τριανταφυλλιά Δημοπούλου είναι απόφοιτη της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης του ΚΘΒΕ, του Τμήματος Κινηματογράφου του ΑΠΘ, και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Δημιουργική Γραφή» του Τμήματος Νηπιαγωγών στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Υπήρξε εκπονήτρια και αξιολογήτρια Προγραμμάτων Σπουδών των Καλλιτεχνικών Σχολείων (ΙΕΠ 2015) Ζει στη Θεσσαλονίκη και εργάζεται ως εκπαιδευτικός θεάτρου στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Αμπελοκήπων

Η Χριστίνα Ζουρίδου σπούδασε στο πανεπιστήμιο University Center of England με ειδικότητα Teacher of Drama in Education – Δασκάλα εκπαιδευτικού δράματος και στη Σχολή υποκριτικής - δραματικής τέχνης Μαίρη Τράγκα. Έχει διδάξει Θεατρική αγωγή-Εκπαιδευτικό δράμα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και σε πολιτιστικούς οργανισμούς στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ιδρυτικό μέλος του Θεατρικού σχήματος Πέφτα Αστέρι. Βασικό μέλος του Θ.Ει.Κ.Κ. Δουλεύει ως θεατρολόγος στη ΚΕΔΗΘ. Σκηνοθετεί και οργανώνει θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα στα Πνευματικά Κέντρα Δήμων της χώρας.

Η Χριστίνα Ζώνιου πραγματοποίησε θεατρικές σπουδές στην Αθήνα, τη Γλασκόβη και τη Φλωρεντία και εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Π.Τ.Π.Ε. − Παν/μιο Θεσσαλίας με θέμα το Θέατρο του Καταπιεσμένου για την ενίσχυση της διαπολιτισμικής ικανότητας των εκπαιδευτικών. Είναι πρόεδρος του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση από το 2014. Από το 2005 διδάσκει υποκριτική και κοινωνικό θέατρο στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου ως μέλος ΕΕΠ. Είναι συνιδρύτρια και εμψυχώτρια της Ακτιβιστικής Ομάδας Θεάτρου του Καταπιεσμένου. Εργάστηκε ως σκηνοθέτης, καθηγήτρια υποκριτικής, θεατρολόγος σε συνεργασία με θεατρικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό (μεταξύ άλλων, Τeatro della Limonaia, Φλωρεντία, Teatro Verdi, Πίζα, Νέα Σκηνή, Aθήνα).

Η Τζένη Καραβίτη σπούδασε Ιστορία και Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο στο University of Essex και στο Royal Holloway University of London του Ηνωμένου Βασιλείου. Είναι ιδρυτικό και ενεργό μέλος του «Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση» και συμμετέχει στον σχεδιασμό, τη διοργάνωση και την υλοποίηση πολλών επιμορφωτικών προγραμμάτων του. Από τον Φεβρουάριο του 2015 συμμετέχει ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών και συντονίστρια Β. Ελλάδας στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;», που υλοποιείται από την Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους Πρόσφυγες και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. 

Η Μάρθα Κατσαρίδου είναι δασκάλα σε σχολείο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στη Θεσσαλονίκη. Είναι μέλος Σ.Ε.Π. στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Θεατρικές Σπουδές» του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου και διδάσκει το μάθημα «Θεατρικό Παιχνίδι» στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης. Σπούδασε παιδαγωγικά στο Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. και υποκριτική στο Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης. Υπότροφος του Ωνασείου Ιδρύματος, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο και Εκπαίδευση στο Goldsmith’s College, University of London. Διδάκτωρ του Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. το 2011. Έχει συνεργαστεί ως εμψυχώτρια με τα National Theatre και Tricycle Theatre (Λονδίνο) και έχει σχεδιάσει θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, τα Διεθνή Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου/Παντομίμας Κιλκίς και Κύπρου καθώς και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Είναι συγγραφέας της μονογραφίας Η θεατροπαιδαγωγική μέθοδος. Μια πρόταση για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας σε διαπολιτισμική τάξη (Σταμούλης, 2014). Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά.

Η Ειρήνη Μαρνά έχει πτυχίο της Παιδαγωγικής Σχολής του Τμήματος Νηπιαγωγών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1995-1999) και Μεταπτυχιακές Σπουδες στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στην Αγγλία (University of Exeter (2000-2001), MA in Applied Drama) και στη Γαλλία (DEA, Études Théâtrales (2003-2004) Université de la Sorbonne Nouvelle-Paris III). Έχει συμμετάσχει σε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα, έχει οργανώσει σεμινάρια εκπαιδευτικού δράματος, γραφής και αφήγησης παραμυθιών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και έχει συνεργαστεί με συλλόγους και άλλους φορείς στην εμψύχωση ομάδων θεάτρου. Συνεργάζεται με ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες ενηλίκων εμψυχώνει και σκηνοθετεί τις θεατρικές τους παραστάσεις. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια αφήγησης παραμυθιών στην Ελλάδα και στη Γαλλία και της αρέσει να αφηγείται τα παραμύθια που αγαπά. Εργάζεται στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση και υπηρετεί σήμερα στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Αλιστράτης του Νομού Σερρών.

Ο Πανταζής Μητελούδης είναι απόφοιτος του Α.Π.Θ. Μεταπτυχιακές σπουδές στην Κλινική Ψυχολογία – Ψυχοθεραπεία. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία, University College London. Εργάζεται ως καθηγητής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Είναι επιμορφωτής σε Προγράμματα Αγωγής Υγείας, Προγράμματα Ισότητας και στα project (Ερευνητική Εργασία). Ως εξωτερικός συνεργάτης του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας συμμετέχει στη «Δημιουργία πρωτότυπης μεθοδολογίας εκπαιδευτικών σεναρίων». Έχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις και εισηγήσεις σε διάφορα συνέδρια και σεμινάρια για τη διδασκαλία της γλώσσας, την εκπαίδευση, την ψυχολογία κ.ά. Έχει σχετικές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και μελέτες. Υπήρξε μέλος σε προγράμματα ψυχοκοινωνικής στήριξης και συμβουλευτικής νέων και οικογενειών και σε ομάδες ψυχολόγων, ψυχιάτρων και εκπαιδευτικών για τη μελέτη των σχέσεων στην εκπαιδευτική πράξη. Στα άμεσα ενδιαφέροντά του περιλαμβάνονται η διδασκαλία της γλώσσας με την αξιοποίηση της Τέχνης και των Τ.Π.Ε. καθώς και οι καινοτομίες και εφαρμογές καινοτόμων δράσεων στην εκπαιδευτική πράξη. Επί σειρά ετών έχει εφαρμόσει Προγράμματα Σεξουαλικής Αγωγής και Προγράμματα με θέμα «Rock και Λογοτεχνία», ευρωπαϊκά προγράμματα κ.ά. Είναι μέλος της ομάδας Δημιουργικής έκφρασης που δημιούργησε την ιστοσελίδα Πολύτροπη Γλώσσα.

Η Ιωάννα Μήτσικα είναι χορεύτρια, χορογράφος. Υποψήφια διδάκτορας στο τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ. με μεταπτυχιακές σπουδές στο Εργατικό Δίκαιο. Απόφοιτος της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης. Ως χορεύτρια και χορογράφος συνεργάζεται με το μουσικό συγκρότημα encardia, τη χοροθεατρική ομάδα Vis Motrix, το Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης και τη θεατρική ομάδα Passatempo. Έχει εργαστεί στο ΚΘΒΕ και στο Ion Dacian National Operetta Theatre στο Βουκουρέστι. Διδάσκει σύγχρονο χορό, αυτοσχεδιασμό και κίνηση για ηθοποιούς. Από το 2008 εργάζεται στην Ανώτερη Δραματική Σχολή «Ανδρέας Βουτσινάς». Το 2016 συμμετέχει ως εμψυχώτρια και επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;», υλοποιεί πρόγραμμα θεάτρου και χορού στο κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στα Διαβατά Θεσσαλονίκης και θεατρικό εργαστήριο στο 3ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Θεσσαλονίκης, στις Δικαστικές Φυλακές Διαβατών.

Η Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση (Δρ, Εκπαιδευτικού Θεάτρου) σχεδιάζει και διεξάγει Θεατροπαιδαγωγικά Προγράμματα στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη και συμμετέχει ως ερευνήτρια στο τετραετές, διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα "Νέοι, Θέατρο, Ριζοσπαστική Ελπίδα και Ηθικό Φαντασιακό" (Πανεπιστήμιο του Τορόντο). Τα προηγούμενα χρόνια έχει συνεργαστεί ως μέλος Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) και ως Συντονίστρια του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής με το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Έχει επίσης συνεργασθεί με την Υπάτη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες και με το Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕΔΑ) του Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου της Αθήνας. Είναι μέλος του ΔΣ του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού «Εκπαίδευση & Θέατρο».

Η Αλεξάνδρα Πολιτάκη είναι πολιτικός επιστήμονας με αντικείμενο μελέτης τις ανθρωπιστικές κρίσεις. Τα πεδία του ακαδημαϊκού της ενδιαφέροντος συγκεντρώνονται στο χώρο της Πολιτικής Φιλοσοφίας και της Κοινωνικής Θεωρίας. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει εργαστεί σε προσφυγικούς καταυλισμούς εμπόλεμων περιοχών και φυσικών καταστροφών κυρίως στη νοτιοανατολική Ασία. International Leader (2010, Τόκιο Ιαπωνία), Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής (2011) και μέλος της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (2015). Στη διάρκεια της προσφυγικής κρίσης στην Ελλάδα συνεργάστηκε ως επιστημονικός συνεργάτης με τη Βουλή των Ελλήνων και με τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Παράλληλα συμμετέχει σε διεθνή συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο Γιάννης Πουταχίδης, σπούδασε Drama and Theatre in Education με Μaster of Αrts στο Janacek Academy of Music and Performing Arts, Μπρνό της Τσεχίας. Είναι εξωτερικός συνεργάτης/λέκτορας του Janacek Academy of Music and Performing Arts. Είναι ιδρυτικό μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτικού Δράματος, μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και βασικό στέλεχος του Θ.Ει.Κ.Κ. Διδάσκει Θεατρική αγωγή-Εκπαιδευτικό δράμα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη Θεσσαλονίκη και σε πολιτιστικούς οργανισμούς της χώρας. Οργανώνει και διδάσκει σε διεθνή συνέδρια και σεμινάρια για εκπαιδευτικούς. Είναι workshop leader σε διεθνή εργαστήρια για παιδιά και νέους (Ελλάδα, Τσεχία, Σλοβακία, Μ. Βρετανία, Ελβετία, Ιταλία, Γερμανία, Πολωνία).

Η Ρίτα Πουταχίδου σπούδασε μουσικό-δραματικό τμήμα του κονσερβατουάρ Μπρνό, Τσέχικη Δημοκρατία. Δίδαξε Εκπαιδευτικό Δράμα και Θέατρο σε εκπαιδευτικούς στα ΠΕΚ Θεσσαλονίκης και στη ΣΕΛΜΕ. Σκηνοθέτησε θεατρικά έργα (κυρίως παιδικό θέατρο) από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο. Με το έργο της έχει διακριθεί σε ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διοργανώσεις. Διοργανώνει θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για εκπαιδευτικά και πολιτιστικά ιδρύματα, φορείς και κατασκηνώσεις, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Διδάσκει σε σεμινάρια και συνέδρια για εκπαιδευτικούς, σε διεθνείς συναντήσεις με παιδιά και νέους στην Ελλάδα, Τσεχία, Αυστρία, Μ. Βρετανία, Γερμανία, Αυστραλία.

Η Αντιγόνη Τσαρμποπούλου είναι δασκάλα-φιλόλογος, μεταπτυχιακό δίπλωμα Π.Τ.Δ.Ε. Διδακτικής της Λογοτεχνίας, σπουδές υποκριτικής στο Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης. Ιδιαίτερα ερευνητικά ενδιαφέροντα και θέματα ενασχόλησης: Θέατρο και Λογοτεχνία, εφηβική λογοτεχνία, ο ξένος: εικόνες του άλλου στη λογοτεχνία, η διδασκαλία της λογοτεχνίας στο Δημοτικό σχολείο. Μέλος της Ομάδας έρευνας για τη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας στο σχολείο και του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση έχει συμμετάσχει ως συγγραφέας εκπαιδευτικού υλικού και εμψυχώτρια ομάδων εκπαιδευτικών σε ποικίλα προγράμματα προώθησης της Λογοτεχνίας και του Θεάτρου στην εκπαίδευση. Εργάζεται από το 1993 στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Η Μαρία Τσιμά, είναι ηθοποιός και Αναπληρώτρια Καλλιτεχνική Διευθύντρια ΚΘΒΕ. Γεννήθηκε στην Κεφαλονιά. Σπούδασε Ιστορία- Αρχαιολογία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών. Ιδρυτικό μέλος του Θεατρικού Οργανισμού Στιγμή. Εργάζεται στο θέατρο, στο σινεμά και στην τηλεόραση. Έχει πραγματοποιήσει διασκευές για το θέατρο και έχει γράψει διηγήματα.

HOCUS POCUS Είμαστε η κουκλοθεατρική ομάδα Hocus Pocus. Η ομάδα δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο του 1997 ως εθελοντική ομάδα της ΧΑΝΘ. Το 2002 η ομάδα μετεξελίχτηκε σε Αστική Εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και απόκτησε το δικό της χώρο-εργαστήριο κατασκευής κούκλας. Αρχικά η ομάδα μας χρησιμοποιούσε αποκλειστικά την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου στις παραστάσεις της αλλά σταδιακά… βγήκε στο φως. Τώρα πια οι παραστάσεις μας συνδυάζουν αφήγηση παραμυθιού, θέατρο και κουκλοθέατρο. Τα τελευταία δύο χρόνια ανήκει στην Κοιν.Σ.Επ. «Κουκλοτόπια». Επίσης, από το 2013 η ομάδα συντονίζει σεμινάρια βιωματικού χαρακτήρα που αφορούν στην εισαγωγή στην τέχνη του μαύρου θεάτρου. Η ομάδα αποτελείται από τους: Κατσικέα Ναυσικά, Σταμάτη Βαγγελιώ, Τουρτόγλου Θεοδοσία. Αυτή την περίοδο παρουσιάζουμε δύο παραστάσεις:  «Τα παραμύθια στις βαλίτσες», «Στα κοφίνια δεν χωρούν και στα μπαούλα περισσεύουν»

Ο Koldobika Vío αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Universidad País Vasco. Διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Τμήμα Κοινωνικού Θεάτρου στα Πανεπιστήμια Ramon Llull-Βαρκελώνη και Porto, Πορτογαλία. Έχει σκηνοθετήσει και συμμετάσχει σε διάφορες θεατρικές παραστάσεις με επαγγελματικούς θιάσους και παιδιά. Η τελευταία του σκηνοθεσία (2016) ήταν «Το Δώρο» για το Κ.Θ.Β.Ε. Έχει εργαστεί σε ποικίλα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα-εργαστήρια σε διάφορες χώρες: Παλαιστίνη, Ελ Σαλβαδόρ, Νικαράγουα, Γουατεμάλα, Βραζιλία, Νότιο-Αφρική, Γερμανία, Γαλλία. Διδάσκει Θέατρο Δρόμου και Κουκλοθέατρο στη Δραματική Σχολή του Κ.Θ.Β.Ε.. Υπήρξε μόνιμος συνεργάτης του Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου/Παντομίμας του Κιλκίς. Είναι καλλιτεχνικός διευθυντής του Διεθνούς Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου του Bilbao-Ισπανία. Έχει συνεργαστεί με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε διαφορετικά θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Εntrenando emociones» (Εκπαίδευση στα συναισθήματα μέσω της τέχνης). Έχει εκδώσει τρία βιβλία σχετικά με το Θέατρο στην Εκπαίδευση.


 

Print

Number of views (1385)/Σχόλια (0)

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Νοέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
28293031123
"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

Θεσσαλονίκη, 3/11/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
456789
"Teen Talk about Bullying – Θέατρο Forum"

"Teen Talk about Bullying – Θέατρο Forum"

Θεσσαλονίκη 9/11/2024, Πάμε Θέατρο
10
11121314151617
18192021222324
252627282930
Oπτικοακουστικός αλφαβητισμός παιδιών και νέων

Oπτικοακουστικός αλφαβητισμός παιδιών και νέων

Θεσσαλονίκη 30/11/2024 σεμινάριο για εκπαιδευτικούς
1
2345678

Αναζήτηση