Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς

Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Περσεφόνη Σέξτου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/3/2005 3:30 μμ - 8:00 μμ Export event


ThessMart2005
Θεσσαλονίκη, 5-6 Μαρτίου 2005

 

Σε συνεργασία με την Περιφερειακή Δ/νση Κεντ. Μακεδονίας και τη ΔΔΕ Ανατ., & Δυτ. Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής

doc Διαβάστε περισσότερα

Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση
3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας
Θεσσαλονίκη, 5-6 Μαρτίου 2005

ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2005

«Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς»
Περσεφόνη Σέξτου, παιδαγωγός-θεατρολόγος (Phd)

Στόχος του βιωματικού εργαστηρίου “Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς” είναι να προσφέρει σχέδια εργασίας στους εκπαιδευτικούς, για να συνδυάσουν τη δραματική έκφραση και τη δημιουργική γραφή με τους μαθητές τους. Το θέμα γύρω από το οποίο περιστρέφεται η δράση είναι οι προσωπικές φιλοδοξίες και οι κοινωνικές προσδοκίες. Oι συμμετέχοντες θα δουλέψουν τη σωματική, λεκτική και συναισθηματική έκφρασή τους, θα αποδώσουν σωματικά και λεκτικά τις απεικονίσεις αρχαίων αμφορέων, θα αυτοσχεδιάσουν σε διαλόγους και μονολόγους και θα γράψουν ημερολόγιο και ποίημα μέσα από ένα συνεχές παιχνίδι βασισμένο στο δίδυμο “θεατρικός αυτοσχεδιασμός-γραπτή αποτύπωση”. Τέλος, θα χαλαρώσουν με ασκήσεις και θα συζητήσουν τις προεκτάσεις του εργαστηρίου στη σχολική πράξη. 

 

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Μάρτιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
242526272812
3456789
10111213141516
17181920
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Θεσσαλονίκης

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 20/3/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Θεσσαλονίκης
212223
2425262728
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Εβδομάδα Δράσης 2025 - Σερρών

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Εβδομάδα Δράσης 2025 - Σερρών

Σέρρες 28/3/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ -Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Σερρών
2930
31123456

Αναζήτηση