Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Η σχολική θεατρική παράσταση

Θεσσαλονίκη, 28-29/2/2004, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/2/2004 12:00 πμ - 29/2/2004 12:00 πμ Export event


Δρόµοι για τη σχολική παράσταση
2ο Σεµινάριο Θεατρικής Παιδείας

Θεσσαλονίκη 28 και 29 Φεβρουαρίου 2004
3ο Ενιαίο Λύκειο Θεσσαλονίκης
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Συνεργασία: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην εκπαίδευση
Οικονοµική στήριξη: Δήµος Θεσσαλονίκης, Δήµος Καλαµαριάς, Βιβλιοπωλείο Ιανός

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ

Γεώργιος Κωνσταντινίδης Προϊστάµενος του 1ου Γρ. ∆.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Σηµασία των καινοτόµων δράσεων στην εκπαίδευση

Βασίλης Χατζηβασιλείου φιλόλογος, ∆/ντης του Πειρ. Σχ. Α.Π.Θ.
Το θέατρο στο σχολείο, η δυναµική των σχέσεων

Λίλιαν Λύτρα φιλόλογος στο Γ/σιο και Ε.Λ. Ασβεστοχωρίου
Η πρώτη συνάντηση

Κωσταντία Χατζηπαντελή φιλόλογος, ∆/ντρια του 14ου Γ/σίου Θεσ/νίκης
Το θέατρο στη σχολική πράξη

Αναστασία Καραγιαννίδου, φιλόλογος στο 12ο Γ/σιο Θεσ/ νίκης
Βάσω Παπαβραµίδου, φιλόλογος στο 15ο Γ/σιο Θεσ/νίκης
Σχολική θεατρική παράσταση(επιλογές, συνεργασίες, αποτελέσµατα)

Γιώργος Φράγκογλου φιλόλογος στο Πειρ.Λ.Θεσ/νίκης
Παράσταση στο σχολείο (γιατί, τι, πώς)

Μελίνα Χατζηγεωργίου δασκάλα/ εκπαιδευτικός του ∆ράµατος/ θεάτρου
Το ταξίδι προς την παράσταση.
Σκέψεις για τη σχολική παράσταση στο δηµοτικό σχολείο

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Άβρα Αυδή φιλόλογος, εκπαιδευτικός του ∆ράµατος/ θεάτρου
Ο εγκλωβισµός σε έναν κοινωνικό ρόλο. Από τη διερεύνηση ενός θέµατος στην παράσταση

Λία ∆αµιανάκηφιλόλογος, εκπαιδευτικός του ∆ράµατος / θεάτρου
«Ο Σπιούνος» του Μπρεχτ. Προσεγγίζοντας το κείµενο και ετοιµάζοντας µία παράσταση µε µαθητές

Ελένη ∆ηµοπούλου ηθοποιός
∆έκα βήµατα για µια σχολική παράσταση

Σοφία Καρακάντζα σκηνοθέτης
Τα κείµενα και οι κρυµµένες δράσεις τους

Quasi stellar / Αποστολία Παπαδαµάκη Χορογράφος
Μορφές και εργαλεία σύνθεσης

Γιάννης Πουταχίδης, θεατροπαιδαγωγός
Ρίτα Πουταχίδου, θεατροπαιδαγωγός
Θέατρο από Παιδιά-Κατανόηση χαρακτήρων, θεµάτων.
Προετοιµασία της υποκριτικής ικανότητας των παιδιών

Γιώργος Φράγκογλου φιλόλογος, Συντονιστής σπουδών στη ∆ραµατική Σχολή του Κ.Θ.Β.Ε.
Από το κείµενο στην παράσταση

Μελίνα Χατζηγεωργίου δασκάλα/ εκπαιδευτικός ∆ράµατος / θεάτρου
Οδύσσεια: το δίληµµα στη χώρα των Λωτοφάγων.Από το ∆ράµα στην
παράσταση


 

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
13141516
"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

Θεσσαλονίκη, 16/1/2025, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
1819
202122232425
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
3456789

Αναζήτηση