Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Δημιουργία θεατρικών σκηνών, υποκριτική και σκηνοθεσία

Δημιουργία θεατρικών σκηνών, υποκριτική και σκηνοθεσία

Αθήνα, 31/3-1/4/2008, Master Workshop Συνδιάσκεψη 2008, Andrea Copeliovitch

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 31/3/2008 - 1/4/2008 Export event


Διεθνής Συνδιάσκεψη 2008
Θέατρο και εκπαίδευση στο κέντρο της σκηνής

MASTER WORKSHOPS
Αθήνα, Πειραιάς, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης

7. «Δημιουργία θεατρικών σκηνών, υποκριτική και σκηνοθεσία»

Andrea Copeliovitch, PhD, Federal University of Rio Grande do Norte, Βραζιλία

Αθήνα, Δευτέρα 31 Μαρτίου & Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Βασιζόμενοι στo Ανθρωπολογικό Θέατρο του Eugenio Barba και σε θεατρικά παιχνίδια, θα δημιουργήσουμε μια ακριβή ακολουθία θεατρικών και φωνητικών δράσεων. Θα δουλέψουμε ταυτόχρονα πάνω σε όλες αυτές τις δράσεις, με στόχο να δημιουργήσουμε σκηνές στις οποίες η κάθε λεπτομέρεια θα έχει ιδιαίτερη σημασία. Στην κίνηση θα ερευνήσουμε την ακρίβεια εκείνη που θα μας επιτρέπει να αλλάζουμε το ρυθμό, το μέγεθος, την ένταση, την κατεύθυνση, το βάρος κ.λπ., χωρίς να αλλάζει η αρχική πρόταση. Στην αρχή, κάθε σκηνή θα σκηνοθετείται από όλη την ομάδα των συμμετεχόντων. Έπειτα θα σχηματίσουμε μικρές ομάδες και θα δουλέψουμε τις σκηνές καθεμία χωριστά. Θα προσθέσουμε κείμενο, είτε μονόλογο είτε διάλογο, και θα παρατηρήσουμε τα αποτελέσματα. Στο εργαστήριο θα περιλαμβάνεται και θεωρητική προσέγγιση του Ανθρωπολογικού Θεάτρου αλλά και της πορείας του εργαστηρίου. Θα ασχοληθούμε με την υποκριτική, τη σκηνοθεσία, την ακρίβεια, την παρατήρηση, την ακρίβεια στην κίνηση, την ομαδική δουλειά, τη δημιουργία σκηνών, την ανάπτυξη του αισθητικού μας κριτηρίου, τη επαφή με το σώμα και την έκφραση μέσα από αυτό. Το εργαστήριο απαιτεί από τους συμμετέχοντες σωματική διαθεσιμότητα και συντονισμό στην κίνηση. Απευθύνεται σε σκηνοθέτες, χορογράφους, ηθοποιούς, χορευτές και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη των δημιουργικών τους ικανοτήτων μέσω του σώματός τους. Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να φορούν άνετα ρούχα.

Print

Number of views (1377)/Σχόλια (0)