Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

H σχέση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό δράμα και τη θεατρική δημιουργία

H σχέση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό δράμα και τη θεατρική δημιουργία

Αθήνα, 27-29/1/2003, Συμπληρωματικό σεμινάριο Συνδιάσκεψης 2003, John Somers

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 27/1/2003 5:00 μμ - 29/1/2003 9:30 μμ Export event


3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

Συμπληρωματικά σεμινάρια Συνδιάσκεψης

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 6

H σχέση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό δράμα και τη θεατρική δημιουργία

(The relation between Drama-in-Education and Theatre-making)

 

John Somers
University of Exeter, UK

 

ΑΘΗΝΑ 27-28-29/1/2003

Το Δράμα/Θέατρο στην Εκπαίδευση έχει ειδωθεί ως μια εξερευνητική φόρμα μάθησης στην οποία οι συμμετέχοντες δημιουργούν φανταστικούς κόσμους που διατηρούν ισχυρές σχέσεις με τη δική τους πραγματικότητα. Για πάρα πολλά χρόνια στη Βρετανία το Drama-In-Education είχε οριστεί ως μια διαδικασία που δεν είναι θέατρο. Το σεμινάριο εξερευνεί τη σωστή θέση του θεάτρου στις δραστηριότητες του DIE. Δίνει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να δημιουργήσουν, μέσα στο πλαίσιο του DIE, θεατρική δουλειά και να τη μοιραστούν με την υπόλοιπη ομάδα. 
Το σεμινάριο, που ενδείκνυται για εκπαιδευτικούς και ηθοποιούς, είναι εντατικά πρακτικό αγγίζοντας και θεωρητικές βάσεις.
Ο John Somers είναι Senior lecturer στο Drama Department του Πανεπιστήμιο Exeter. Έχει ειδικευτεί στο Δράμα και στη Θεατροπαιδαγωγική (Theatre-in-Education) και πρόσφατα ολοκλήρωσε Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για τη "βία", την "αγωγή υγείας", το "ρατσισμό" και την "αυτογνωσία". Η ερευνητική του εργασία τον φέρνει να συνεργάζεται και να διδάσκει σε ανώτατα ιδρύματα πολλών χωρών όπως η Αγγλία, η Βραζιλία, η Πολωνία, η Ταϊβάν κ.α. Διευθύνει το MA in Applied Drama, τη Διεθνή Συνδιάσκεψη στο Exeter (κάθε 2 χρόνια) και εκδίδει το επιστημονικό ερευνητικό περιοδικό Research in Drama Education.

ΧΡΟΝΟΣ-ΩΡΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Δευτέρα 27, Τρίτη 28 και Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2003
17.00- 21.30


 

 

Print

Number of views (1448)/Σχόλια (0)