Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Ομάδα: κινητήριος μοχλός της δραματοποίησης

Θεσσαλονίκη, 18/2/2012, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αφρούλη Μπέρσου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/2/2012 1:30 μμ - 4:30 μμ Export event


10ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Το θέατρο συναντά τη λογοτεχνία

Εισηγήσεις - Καλλιτεχνικά δρώμενα - Βιωματικά εργαστήρια

Παρασκευή 17/2/2012, 17:00 - 21:00
Σάββατο 18 /2/2012, 9:00 - 17:00

1ο Λύκειο Συκεών, Επταπυργίου 150

ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΣΑΒΒΑΤΟ 18-2-2012

13.30 – 16.30  
Β΄ κύκλος εργαστηρίων Β/θμιας

    • Ομάδα: κινητήριος μοχλός της δραματοποίησης
Αφρούλη Μπέρσου, νηπιαγωγός, ηθοποιός, συγγραφέας

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να αναδείξει τη δυναμική της ομάδας ως κινητήριο μοχλό της οποιασδήποτε δραματοποίησης κειμένου ή της δραματοποίησης οποιουδήποτε κειμένου.
Με αφορμή λοιπόν ένα συγκεκριμένο λογοτεχνικό έργο επεξεργαζόμαστε τους χαρακτήρες του, σε ομαδική και όχι σε ατομική βάση  έτσι ώστε ο κάθε χαρακτήρας-ήρωας να αποκτήσει την πολυπλοκότητα και την πολυπλευρικότητα, που μόνο ή ομάδα μπορεί να εκφράσει.
Αυτή η βιωματική-ομαδική διεργασία είναι που θα μας οδηγήσει ομαλά στη δραματοποίηση του κειμένου.

Γεννήθηκε, μεγάλωσε και ζει στη Θεσσαλονίκη. Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ.(τμήμα Ψυχολογίας-Παιδαγωγικών) και της Σχολής Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης, εργάζεται ως νηπιαγωγός στη δημόσια εκπαίδευση. Ηθοποιός στην ομάδα «Νέμεση» και υπεύθυνη του παιδικού θεατρικού εργαστηρίου του Δήμου Πανοράματος.
Έχει εκδώσει τα βιβλία:«Το μυστικό», «Θα τα πούμε;», «Το κορίτσι κι ο ζωγράφος», «Ο πειρατής της Καλαμάτας», «Τα δυο αδέρφια και οι τέσσερις εποχές» στη σειρά «Εκφραζόμαστε μέσα από την τέχνη», 2010, εκδόσεις Βάρφης, «Δέκα παροιμίες σαν παραμύθια», 2007, εκδόσεις Κέδρος, «Η χώρα των παγωτών»,κείμενα Α. Μπέρσου, μουσική Ε. Ράτσου, 2003,  εκδόσεις  Πανεπιστημίου Μακεδονίας, «Η κόρη του μυλωνά»,1996, εκδόσεις Μαστορίδης, «Καφές ή κακάο»,1985,1994,εκδόσεις Μαστορίδης.


 

Print

Number of views (874)/Σχόλια (0)