Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Τεύχος 25 (2024) [EasyDNNnews:IfExists:GalleryBackLink] [EasyDNNnewsLocalizedText:ViewInGallery] [EasyDNNnews:EndIf:GalleryBackLink]

Τεύχος 25 (2024)

Τεύχος 25, Δεκέμβριος 2024
Μαρία Κολτσίδα, Ρουμπίνη Δαφνή, Αιμιλία Καραντζούλη, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, "Αφιέρωμα στον John Somers" Ειρήνη Μαρνά, Miao Bin, Μπέττυ Γιαννούλη, Νάσια Χολέβα. Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, 

 

 


"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 25,  2024
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
 journal@theatroedu.gr / info@theatroedu.gr / 2106541600
 ISSN 1109-821X​

Διαβάστε το τεύχος25/2024
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
 

Σημείωμα της Συντακτικής Επιτροπής

Επιστημονική αρθρογραφία

Μαρία Κολτσίδα, Από τα θεραπευτικά στα καλλιτεχνικά-πολιτικά παραδείγματα: Οι ιστορικά διαμορφωμένες διαστάσεις της τέχνης των αναπήρων και το ελληνικό πολιτισμικό πλαίσιο

Ρουμπίνη Δαφνή, Το Θέατρο-Ντοκουμέντο ως μέσο καλλιέργειας και ενίσχυσης της «ιδιότητας του πολίτη» σε ενήλικες μαθητές του Σχολείου 18 Άνω (Πρόγραμμα Απεξάρτησης)

Αιμιλία Καραντζούλη,  Η αξιοποίηση του Ψηφιακού Δράματος στην εκπαιδευτική διαδικασία:  ενίσχυση του ρόλου του/της μαθητή/τριας

Παρουσιάσεις καινοτόμων προγραμμάτων

Τζωρτζίνα Κακουδάκη «Δημιουργώντας χώρο ανάμεσα στους Πολιτισμούς»: Η εμπειρία τού να δουλεύεις μαζί με άλλους

Αφιέρωμα στον John Somers  - Το  αποτύπωμά του, μνήμες και ιστορίες από ανθρώπους που τον γνώρισαν 
Εισαγωγικό σημείωμα 
Τα μέλη θυμούνται  
Viewpoint - Yi-Man Au, Στη μνήμη του αγαπημένου μου  δασκάλου John Somers
Συνεντεύξεις - Ένας επιδραστικός και γενναιόδωρος δάσκαλος θεάτρου
Συνομιλίες με την Ειρήνη Μαρνά για τον John Somers 
Επιστημονική αρθρογραφία - John Somers, Αφήγηση, εκπαιδευτικό δράμα και το πακέτο εξερεύνησης (αναδημοσίευση) 

Ανταποκρίσεις από Συνέδρια 
Miao Bin, Το 10ο Συνέδριο του IDEA 2024 
Μπέττυ Γιαννούλη & Νάσια Χολέβα,  
Α. Αρμονική συνύπαρξη τεχνών, φύσης, τεχνολογίας και εκπαίδευσης: Σύνοδος Κορυφής – Παγκόσμια Συμμαχία για τις Τέχνες στην Εκπαίδευση
Β. IDEA Europe: ετήσια συνάντηση μελών

Παρουσιάσεις διδακτορικών διατριβών 

Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης,: Διά ζώσης και εξ αποστάσεως θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε δίγλωσσους μαθητικούς πληθυσμούς:  εφαρμογή μεικτής μεθοδολογίας για τον αναγνωστικό εγγραμματισμό και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών