2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 3:30 μμ - 6:00 μμ Export event
Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και βιο-ηθική: Γιατί μια φορά ένας αόρατος γίγαντας όλο και κατάπινε της ζωής το ουράνιο τόξο…

Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και βιο-ηθική: Γιατί μια φορά ένας αόρατος γίγαντας όλο και κατάπινε της ζωής το ουράνιο τόξο…

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Άλκηστις Κοντογιάννη

«Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και βιο-ηθική: Γιατί μια φορά ένας αόρατος γίγαντας όλο και κατάπινε της ζωής το ουράνιο τόξο…»

Άλκηστις (Κοντογιάννη), αναπληρώτρια καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Η δραματική τέχνη στην εκπαίδευση δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε βιωματικά και διαθεματικά τις εξελίξεις στην τεχνοβιολογία και να καλλιεργήσουμε την ηθική και βιοηθική της διάσταση σε ένα περιβάλλον αλληλεγγύης και κοινωνικής δικαιοσύνης, με άξονα το σεβασμό του ατόμου και της γνώσης, αλλά και του συναισθήματος της ευθύνης που έχει κάθε άνθρωπος για τον εαυτό του, το συνάνθρωπό του, τη ζωή και τον πλανήτη, σήμερα και στο μέλλον. Στο εργαστήριο θα επισημάνουμε περιβαλλοντικά θέματα/προβλήματα ως αποτελέσματα χειρισμών και χρήσης της τεχνοβιολογίας και την κοινωνική τους επίδραση. Με τεχνικές της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση, όπως ιδεοθύελλα, αφήγηση, θεματικά στιγμιότυπα, μονόλογος στον τοίχο, δρώμενα, προσομοιώσεις συμβουλίων και δικαστηρίων, τελετουργικά δρώμενα, συζήτηση, αναστοχασμό κ.ά., σε διάδραση με άλλες μορφές τέχνης, όπως εικαστικά και μουσική, θα στοχεύσουμε στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, την αξιολόγηση της συμπεριφοράς και το φιλοσοφικό στοχασμό.

Print