2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 26/1/2003 11:00 πμ Export event
Η χρήση των συμβόλων στη θεατρική εκπαίδευση

Η χρήση των συμβόλων στη θεατρική εκπαίδευση

Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Kenneth Taylor

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Η χρήση των συμβόλων στη θεατρική εκπαίδευση

Kenneth Taylor, Πανεπιστήμιο Middlesex, Μεγάλη Βρετανία

Σάββατο 11.30-14.00 και επανάληψη Κυριακή 09.00-11.00 
Αγγλικά με βοήθεια στη μετάφραση
Αυτό το πρακτικό εργαστήριο θα εξετάσει τη δύναμη των "συμβόλων" στα μαθήματα θεάτρου/δράματος και θα ερευνήσει πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να δείξουν αυτή τη δύναμη στους μαθητές , ώστε εκείνοι να ενσωματώσουν σύμβολα στη δική τους εργασία. Στη συνάντηση θα γίνει χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνίας, ώστε να φανεί πώς οι νέες τεχνολογίες μπορούν να εμπλουτίσουν το πρόγραμμα μαθημάτων θεάτρου. Ο Ken θα δείξει πώς μπορούν οι Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας να συγκροτήσουν ένα ενιαίο σύνολο με το μάθημα θεάτρου και θα προτείνει κάποιες πρακτικές στρατηγικές για τον εκπαιδευτικό τάξης. Θα προτείνει μια ποικιλία από προσεγγίσεις που μπορούν να υιοθετηθούν στο χώρο διδασκαλίας του θέτρου/δράματος.


 

Print