2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 11:30 πμ - 1:30 μμ Export event
Κουκλοθεατρική παρέμβαση στη σύγχρονη διδακτική πράξη του σχολείου ή πώς μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα

Κουκλοθεατρική παρέμβαση στη σύγχρονη διδακτική πράξη του σχολείου ή πώς μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα

Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Bασιλική Μπακρώζη

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Κουκλοθεατρική παρέμβαση στη σύγχρονη διδακτική πράξη του σχολείου ή πώς μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα

Bασιλική Μπακρώζη, δασκάλα, μεταπτυχιακή φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Ελλάς

Κυριακή 11.20-13.20
Ελληνικά
 Ο Τζ. Ροντάρι χαρακτηρίζει την κούκλα ως "γοητευτικό πλάσμα". Οι σύγχρονες διδακτικές στρατηγικές (σχεδιασμοί), που δεν απορρίπτουν εναλλακτικούς τρόπους δημιουργικής προσέγγισης της ύλης, αλλά αντίθετα τους αναζητούν και ενίοτε τους υιοθετούν, δε θα μπορούσαν να αφήσουν εκτός την πανάρχαια τέχνη της εμψύχωσης. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου (που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς), θα δούμε την κούκλα σε ένα νέο ρόλο, αυτόν του ...βοηθού δασκάλου. Ξεκινώντας από μια εισαγωγή - συνοπτική παρουσίαση της ιστορίας της κούκλας και των ειδών (μαριονέτα, μαρότα, γαντόκουκλα, δακτυλόκουκλα κλπ.), θα προχωρήσουμε σε εύχρηστες τεχνικές κατασκευής και τέλος θα σταθούμε σε τρόπους παρέμβασης και ενεργούς συμμετοχής της κούκλας στα διδακτικά τεκταινόμενα μιας τάξης, αναφερόμενοι σε συγκεκριμένα παραδείγματα από μαθήματα του δημοτικού (πρώτη ανάγνωση, ενότητες ιστορίας ακόμα και διεξαγωγή τέστ).


 

Print