2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/12/2001 11:30 πμ - 6:00 μμ Export event
Μπαίνοντας σε μυθικούς κόσμους. Η χρήση του compound stimulus

Μπαίνοντας σε μυθικούς κόσμους. Η χρήση του compound stimulus

Αθήνα, 9/12/2001, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2001, John Somers

2η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

7-8-9 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα

 

Μπαίνοντας σε μυθικούς κόσμους. Η χρήση του compound stimulus

John Somers, Exeter University
5 ώρες, Κυριακή, Αγγλικά με ελληνική βοήθεια

Τα προσωπικά αντικείμενα και κείμενα περικλείουν μνήμες από τους ανθρώπους που τα κατείχαν. Αυτό το εργαστήρι θα δείξει, πώς οι συνδυασμοί των δημιουργημάτων τέχνης μπορούν να κινητοποιήσουν τους συμμετέχοντες, ώστε παίρνοντας μέρος στη διαδικασία του δράματος, να εξερευνήσουν τη σχέση και τη σημασία τους. Το εργαστήρι θα αποκαλύψει ότι το Drama είναι μια διαδικασία έρευνας κατά την οποία τα κοινά αποτελέσματα γίνονται σημεία αναφοράς της έρευνας. Αν και είναι κατά βάση πρακτικό, θα διερευνήσουμε και τις υφιστάμενες θεωρίες προσπαθώντας να προετοιμάσουμε τους συμμετέχοντες, ώστε να φτιάξουν το δικό τους χρηστικό υλικό για τη διδασκαλία τους.

Ο John Somers είναι Senior lecturer στο Drama Department του Πανεπιστήμιο Exeter. Έχει ειδικευτεί στο Δράμα και στη Θεατροπαιδαγωγική (Theatre-in-Education) και πρόσφατα ολοκλήρωσε Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για τη "βία", την "αγωγή υγείας", το "ρατσισμό" και την "αυτογνωσία". Η ερευνητική του εργασία τον φέρνει να συνεργάζεται και να διδάσκει σε ανώτατα ιδρύματα πολλών χωρών όπως η Αγγλία, η Βραζιλία, η Πολωνία, η Ταϊβάν κ.α. Διευθύνει το MA in Applied Drama, τη Διεθνή Συνδιάσκεψη στο Exeter (κάθε 2 χρόνια) και εκδίδει το επιστημονικό ερευνητικό περιοδικό Research in Drama Education.


 

Print