2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 26/1/2003 1:30 μμ Export event
Πράξεις, αντικείμενα και εικόνες στο θέατρο-δράμα στην εκπαίδευση

Πράξεις, αντικείμενα και εικόνες στο θέατρο-δράμα στην εκπαίδευση

Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, David Davis

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Πράξεις, αντικείμενα και εικόνες στο θέατρο-δράμα στην εκπαίδευση

David Davis, Πανεπιστήμιο Central England, Μεγάλη Βρετανία

Σάββατο 11.30-18.00 & επανάληψη Κυριακή 09.00-13.20 
Αγγλικά με βοήθεια στη μετάφραση 
Ένα παιδί ετοιμάζει την τσάντα του για το σχολείο: Τι παιδί είναι αυτό; Πού την ετοιμάζει; Τι αντικείμενα βάζει στην τσάντα του; Πώς την ετοιμάζει; Τι εικόνα δημιουργείται; Τι μας αφήνει να καταλάβουμε; Βάζει στην τσάντα μαχαίρι, προσευχητάρι ή τετράδιο με καφέ κάλυμμα; Ποιες πράξεις, αντικείμενα και εικόνες προκαλούν περισσότερο και εξάπτουν τη φαντασία; Το εργαστήριο αυτό απευθύνεται σε δασκάλους με εμπειρία στη χρήση του δράματος. Θα διερευνήσει το διαφορετικό νόημα που έχουν αυτές οι επιλογές και θα εξετάσει το θεωρητικό υπόβαθρό τους. Υπάρχουν μπρεχτικές και στανισλαβσκικές εικόνες; Έχει αξία για το δάσκαλο του θεάτρου-δράματος η προσήλωση του θεατρικού συγγραφέα Edward Bond στον πρωταρχικό ρόλο της φαντασίας; Υπάρχει κάποια προσέγγιση στις πράξεις, τα αντικείμενα και τις εικόνες που να ταιριάζει σε έναν κόσμο όπου το έδαφος φεύγει κάτω από τα πόδια μας, κοινωνίες απειλούνται από το διχασμό και τον πόλεμο και έχουμε κατακερματισμένη εικόνα της πραγματικότητας;


 

Print