2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 1/5/2025 12:00 πμ - 13/5/2025 12:00 πμ Export event
Κατηγορίες: Ανακοινώσεις

Ανακοίνωση για απασχόληση συνεργάτη

Αθήνα (μέχρι 13/5/2025)

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην εκπαίδευση

αναζητά άτομο για την στελέχωση της παρακάτω θέσης εργασίας στο πλαίσιο του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»:

 

Οικονομική Διαχείριση

Προσόντα:

- Πανεπιστημιακό δίπλωμα/πτυχίο σπουδών (ΑΕΙ ή ισοδύναμο τίτλο σπουδών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων εξωτερικού), κατά προτίμηση στις Οικονομικές Επιστήμες

-Τουλάχιστον 3ετή αποδεδειγμένη εμπειρία σε θέση οικονομικής διαχείρισης σε οργάνωση, εκτέλεση και υποστήριξη χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και έργων (διαχείριση / υποστήριξη τουλάχιστον 2 προγραμμάτων ή έργων, επιθυμητή η εμπειρία σε εθελοντικό ή μη κερδοσκοπικό οργανισμό),

-Οργανωτικές ικανότητες, ικανότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών (multitasking), προγραμματισμού, διαχείρισης χρόνου και τήρησης προθεσμιών,

-Ικανότητα σύνταξης ποσοτικών αναφορών σε Ελληνικά και Αγγλικά,

-Άριστη γνώση χρήσης και χειρισμού Η/Υ (όλα τα εργαλεία του MS Office, χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) και ευχέρεια στη χρήση ηλεκτρονικού εξοπλισμού, επιθυμητή η εμπειρία χρήσης Thunderbird email,

- Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας,

-Δεξιότητες συνεργασίας και συντονισμού στο πλαίσιο λειτουργίας της ομάδας,

-Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης, ανάληψη πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης και εποπτείας, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις κρίσης,

-Αποτελεσματική εργασία και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα.

 

Βασικές αρμοδιότητες:

·Παρακολούθηση του οικονομικού προϋπολογισμού και αποτελεσματική εκτέλεση του,

·Συγκέντρωση και επεξεργασία οικονομικών δεδομένων και παραστατικών,

·Διαχείριση των αιτημάτων δαπάνης και προμηθειών,

·Έλεγχος επιλεξιμότητας των δαπανών,

·Επίβλεψη και παρακολούθηση λογιστικών θεμάτων προσωπικού,

·Στενή συνεργασία με τη Γενική Διαχειρίστρια για τα ζητήματα που άπτονται του προϋπολογισμού και των δαπανών,

·Μέριμνα για τις εγκρίσεις πληρωμών και διατήρηση του αρχείου εσόδων/εξόδων

·Μέριμνα για την έγκαιρη εξόφληση των οφειλών προς προμηθευτές, συνεργάτες και προσωπικό,

·Συνεργασία με τη λογίστρια λογιστή  του Δικτύου

 

 

Οι ενδιαφερόμενες/οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν το βιογραφικό τους σημείωμα μέχρι 13/5/2025 στο info@theatroedu.grinfo@theatroedu.grinfo@theatroedu.gr

Σε συνέντευξη για τις θέσεις θα κληθούν μόνο οι επικρατέστερες/οι υποψήφιοι που θα προκύψουν από τη διαδικασία αξιολόγησης των βιογραφικών.

Οι συνεντεύξεις θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά.

Print