Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 27 Νοεμβρίου 2022

"Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2022:
Καλλιτέχνες και Εκπαιδευτικοί συμπράττουν και συνδημιουργούν στα σχολεία - Μοντέλα, δυνατότητες, προοπτικές"

το κάλεσμα -πρόσκληση  του ΔΣ του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση για εκδηλώσεις 2022

το κάλεσμα-μήνυμα της Προέδρου του IDEA για την Παγκόσμια Ημέρα Θέατρου στην Εκπαίδευση 2022


Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση (IDEA Day) και καλεί τα μέλη του αλλά και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το εκπαιδευτικό δράμα, το θεατρικό παιγνίδι σε οποιαδήποτε διαδικασία τυπικής ή μη τυπικής εκπαίδευσης να το γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κάθε βαθμίδας κά.. 
Στην Ελλάδα τις κεντρικές εκδηλώσεις συντονίζει και προωθεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (τακτικό μέλος του IDEA και από τους πρωτεργάτες της καθιέρωσης της Παγκόσμιας Ημέρας). Στο "χρήσιμο υλικό" της ιστοσελίδας μας υπάρχουν προτάσεις και ιδέες για αναλογες εκδηλώσεις. 
Στην Ελλάδα η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση-27 Νοεμβρίου είναι από το 2008 η συνέχεια και εξέλιξη της ετήσιας ημερίδας "Μπροστά στις Νέες Προκλήσεις" που από το 1999  οργάνωνε το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση κάθε Φθινόπωρο καθώς και της "Ημέρας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση" που γίορταζε στις 28/3 από το 2005 μέχρι και το 2007.
 

ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΤΡΑ  
ΤΡΙΚΑΛΑ-ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑΑ ΚΩΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ  
ΡΟΔΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ  

 



 

 

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2022

ITAP - PD "Το χρώμα ως γλώσσα, η λέξη ως σχήμα"

ITAP - PD "Το χρώμα ως γλώσσα, η λέξη ως σχήμα"

Κέρκυρα, 27/11/2022 εργαστήριο

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 4/12/2022 12:00 μμ - 3:00 μμ Export event


 

 

Εικόνα που περιέχει κείμενοΠεριγραφή που δημιουργήθηκε αυτόματα

«Το χρώμα ως γλώσσα, η λέξη ως σχήμα""
ένα εργαστήριο θεατροπαιδαγωγικής βασισμένο στη μεθοδολογία του ευρωπαϊκού προγράμματος ΙΤΑP-PD»
Εμψυχωτέ: Φώτης Κολοκυθάς, Θάλεια Καλλιαντά
Κέρκυρα 4/12/2022 12:00-15.00

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου στην Εκπαίδευση


ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Το εργαστήριο έχει ως κεντρικό άξονα την διάδραση με τον χώρο και τα υλικά και τη μετάβαση από τo φυσικό στο ψηφιακό, από το ψηφιακό στο φυσικό. Χρησιμοποιώντας AR (επαυξημένη πραγματικότητα) τεχνολογία και χρησιμοποιώντας απλά, καθημερινά μέσα όπως το κινητό ή το tablet, "ενεργοποιούμε" σημεία στον χώρο, αντλούμε οπτικοακουστικό υλικό και δημιουργούμε με φυσικά υλικά εικαστικές δημιουργίες, συνδέοντας τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο ως δύο παράλληλες γλώσσες της εικαστικής δημιουργίας. Το εργαστήριο θα είναι βιωματικό, ενώ θα γίνει και παρουσίαση αντίστοιχου προγράμματος, που εφαρμόστηκε σε σχολείο το Μάιο του 2022.
Εμψυχωτές Βιωματικού εργαστηρίου: Φώτης Κολοκυθάς, Θάλεια Καλλιαντά
Απαραίτητες δηλώσεις συμμετοχής στη ΦΟΡΜΑ που ακολουθεί: https://forms.gle/urMeHXWaQ2o5QVnYA
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση μέχρι την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022 .

 Η εκδήλωση είναι δωρεάν.
Σημείωση: Οι συμμετέχοντες καλό είναι να έχουν μαζί τους... κέφι και όρεξη! 

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΜΨΥΧΩΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Ο Φώτης Κολοκυθάς αποφοίτησε από την Σχολή Καλών Τεχνών της Φλώρινας το 2014 με κατεύθυνση τη ζωγραφική . Φοίτησε στο εργαστήριο του Γιάννη Καστρίτση. Το 2019 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, στο τμήμα Οπτικοακουστικών Τεχνών, με αντικείμενο σπουδών τις διαδραστικές εγκαταστάσεις και το video art. Έχει λάβει μέρος σε διάφορες εικαστικές εκθέσεις και φεστιβάλ, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει συνεργαστεί με το ADAF και το Festival Miden με παρουσιάσεις έργων στη Τενερίφη , τη Βαρκελώνη και το Μιλάνο. Από το 2017 εργάζεται ως πιστοποιημένος εκπαιδευτικός ενηλίκων σε τμήματα ΔΙΕΚ. Είναι μέλος του του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Η Θάλεια Καλλιαντά είναι δασκάλα στη Δημόσια Εκπαίδευση (2001) και Διευθύντρια στο 7ο Δημ. Ελευσίνας (2021). Φοίτησε στο ΠΤΔΕ Αθηνών, στο Μαράσλειο Διδασκαλείο και στο Πανεπιστήμιο Κεντρικής Αγγλίας (MA: Drama in Education, U.C.E.) Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Erasmus φοίτησε στο Πανεπιστήμιο Joensuu της Φινλανδίας. Έχει παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων για τις Τέχνες και την Εκπαίδευση, την Ειδική Αγωγή, τη Συστημική Ψυχοθεραπεία και τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση. Έχει συμμετάσχει στην οργάνωση παιδικών κατασκηνώσεων και σε ξεναγήσεις στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας. Έχει κάνει παρουσιάσεις κι εμψυχώσεις εργαστηρίων σε ενήλικες και παιδιά σε συνέδρια, Επιστημονικούς Συλλόγους και δομές Εκπαίδευσης. Έχει γράψει άρθρα σε εκπαιδευτικά περιοδικά και ιστοσελίδες. Ήταν υπεύθυνη του Εκπαιδευτικού Τμήματος του Θεάτρου Νέων του Δ. Σεϊτάνη (2010-2014). Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει διατελέσει μέλος του Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Ε.Δ.. και υπάρξει μέλος του Π.Ε.ΣΥ.Θ. και της Ένωσης Ε3 STEM.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Κέρκυρας.
Συνεργαζόμενοι φορείς: I-TAP-PD (Διεθνής Συνεργασία Εκπαιδευτικών-Καλλιτεχνών[1]Επαγγελματική Ανάπτυξη_ERASMUS+), Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας και Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας.

 

Print

Number of views (740)/Σχόλια (0)