Ενδεικτική Βιβλιογραφία για την παιδαγωγική προσέγγιση του προγράμματος
mPPAct- “Μεθοδολογία για μια Παιδαγωγική
με Κέντρο το Μαθητή και τις Παραστατικές Τέχνες”
“Methodology for Pupil and Performing Arts-Centred Teaching”
Bruner J. S., Η διαδικασία της παιδείας, (μ. Κληρίδη) , Αθήνα: Καραβία,1960
Dewy, J., Εμπειρία και εκπαίδευση (μ. Πολενάκης) Αθήνα: Γλάρος, 1980
Dewy, J., Το σχολείο και η κοινωνία, (μετ. Μόσχα Μιχαλοπούλου) Αθήνα: Γλάρος, 1982
Eisner, E., Reimagining Schools: the selected Work of Elliot Eisner, Rοutledge: London, 1995 ( Introduction)
Gardner, H., The unschooled mind: How children think And how schools should teach, , N. York, Basic Book, 1991
Gardner ,Η., Intelligence Reframed. Multiple intelligences for the 21st century, New York: Basic Books, 1999
Goleman, D., Η συναισθηματική νοημοσύνη: Γιατί το EQ είναι πιο σημαντικό από το IQ, (μ. Αννα Παπασταύρου), Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 1998
Ματσαγγούρας, Η., Στρατηγικές διδασκαλίας, Aθήνα: Gutenberg, 1998 (σ.. 109-116, εποικοδομητικές θεωρίες)
Mead, G. H., Mind, Self, and Society , The University of Chicago Press, 1943
Μπακιρτζής, K. Η δυναμική της αλληλεπίδρασης στην επικοινωνία, Αθήνα: Gutenberg ,1996
Τσιπλητάρης, Αθ. Ψυχοκοινωνιολογία της τάξης , Αθήνα: Περιβολάκι, 1998
Vygotsky, L.S., Νους στην κοινωνία,(μ. Μπίμπου, Βοσνιάδου) Αθήνα: Gutenberg, 1997
Φράγκου, Π., Επίκαιρα θέματα παιδείας, Αθήνα: Gutenberg, 1986 (μορφές διδασκαλίας και συμπεριφοράς, 269-273)
Φρέιρε, Π., Η αγωγή του καταπιεζόμενου (μ. Κρητικού) Αθήνα: Ράππα, 1977
Χρυσαφίδης, Κ., Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία, Αθήνα: Gutenberg, 1996 (σ. 45-52 για τη Μέθοδο Project)