Αποτελέσματα αναζήτησης

Αφήγηση, θεατρικό παιχνίδι και δραματοποίηση ιστοριών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: η περίπτωση του Τζιτζικο-Περικλή

Αφήγηση, θεατρικό παιχνίδι και δραματοποίηση ιστοριών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: η περίπτωση του Τζιτζικο-Περικλή

Αθήνα, 18/3/2006, Εργαστήριο, Ελένη Σβορώνου, Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/3/2006 6:00 μμ - 8:30 μμ Export event


5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Ελένη Σβορώνου, συγγραφέας παιδικών βιβλίων

Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου, φιλόλογος, εκπαιδευτικός

«Αφήγηση, θεατρικό παιχνίδι και δραματοποίηση ιστοριών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: η περίπτωση του Τζιτζικο-Περικλή»

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: Ελληνικά

 

Με βάση μια σύντομη αφήγηση από τις περιπέτειες του «Τζιτζικο-Περικλή», του ήρωα δυο οικολογικών παραμυθιών της Ε. Σβορώνου («Ο Τζιτζικο-Περικλής Μεγάλος Συνθέτης της Ελλάδας» και ο «Τζιτζικο-Περικλής Υπουργός Φύσης», εκδόσεις Μεταίχμιο) οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ασκηθούν στον σχεδιασμό μιας δραστηριότητας ή και ενός προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με βάση είτε τα συγκεκριμένα παραμύθια είτε ιστορίες που θα γράψουν οι ίδιοι. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν βιωματικά παιχνίδια (αυτοσχεδιασμούς, αφηγήσεις, αυτόματη γραφή, συγγραφή παραμυθιού κ.λπ.) και να οδηγηθούν σταδιακά στο σχεδιασμό μιας θεατρικής δράσης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, με αφορμή ένα παραμύθι ή μια ιστορία με περιβαλλοντικό περιεχόμενο. Θα παρακολουθήσουν, επίσης, video με την παράσταση του Τζιτζικο-Περικλή και θα κρίνουν το αποτέλεσμα. Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε εμψυχωτές εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για τη δραματοποίηση, την αφήγηση ιστοριών και την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Δεν προϋποθέτει καμία εξειδικευμένη γνώση. Καλό είναι οι συμμετέχοντες να έχουν μαζί τους ένα ζευγάρι χοντρές κάλτσες και χαρτί και μολύβι, για να σημειώνουν κι ένα χρωματιστό πανί.

 

Η Ελένη Σβορώνου είναι φιλόλογος, με ειδίκευση στη Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς από το Πανεπιστήμιο του Birmingham (1993). Από το 1994 εργάζεται στο WWF Ελλάς, όπου δημιούργησε το παιδικό τμήμα της οργάνωσης, το Panda Club. Σήμερα είναι υπεύθυνη του Προγράμματος Κατάρτισης Ενηλίκων. Παράλληλα, γράφει παιδικά βιβλία, σχεδιάζει και εμψυχώνει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά και οικογένειες. Έχει εκδώσει πέντε παιδικά βιβλία (Το ΠάνταΑρχαία ΑθήναΣτα Ίχνη του Ιάσονα από τις εκδόσεις Ερευνητές και Ο Τζιτζικο-Περικλής Μεγάλος Συνθέτης της Ελλάδας και ο Τζιτζικο-Περικλής Υπουργός από τις εκδόσεις Μεταίχμιο) και αρθρογραφεί τακτικά στην παιδική εφημερίδα Ερευνητές. Το συγγραφικό της έργο για ενήλικες περιλαμβάνει ταξιδιωτικούς οδηγούς (Αθήνα, Εxplorer, Η Στεμνίτσα και Το Φαράγγι του Λούσιου, Δήμος Τρικολώνων), μελέτες για τον οικοτουρισμό και τη συμμετοχή πολιτών, που έχουν εκδοθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ, τον ΕΟΤ και το WWF, άρθρα και βιβλιοπαρουσιάσεις για τα ίδια θέματα. Τέλος, έχει διδακτική εμπειρία σε θέματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και εμψύχωσης εκπαιδευτικών προγραμμάτων μέσα από θεατρικό παιχνίδι, δραματοποίηση και αφήγηση (παραδόσεις στο Παιδικό Μουσείο, στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Αθηνών κ.λπ.).

 

Η Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου είναι φιλόλογος στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με μεταπτυχιακό στην Ιστορία Τέχνης από το Πανεπιστήμιο της Louvain-la-Neuve στο Βέλγιο (1991) και με κατάρτιση στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Έχει μεγάλη εμπειρία στο σχεδιασμό και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δραστηριοτήτων για το βιβλίο, την ιστορία και τον πολιτισμό. Κατά την περίοδο 2002-2004 δίδαξε, ως αποσπασμένη, Νέα Ελληνικά στο Πανεπιστήμιο Complutense της Μαδρίτης. Μιλάει αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά, γερμανικά.

 

Print

Number of views (1117)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Μάιος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 1/5/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
2345
6789
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 9/5/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτωρια Κοεμτζοπούλου
101112
1314
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 Διαδικτυακά

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 Διαδικτυακά

Διαδικτυακά 14/5/2024 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 σχολείων
15
16
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Αρκαδία

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Αρκαδία

Τρίπολη 16/5/2024 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 σχολείων Αρκαδίας
17
1819
202122
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Ιωαννίνων

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Ιωαννίνων

Ιωάννινα 22/5/2024 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 σχολείων Ιωαννίνων (Δημοτικά-Νηπιαγωγεία)
23
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Αττικής (Νηπιαγωγεία-Δημοτικά)

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Αττικής (Νηπιαγωγεία-Δημοτικά)

Αθήνα 23/5/2024 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 σχολείων Αττικής
242526
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Ζάκυνθος

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Ζάκυνθος

Ζάκυνθος 26/5/2024 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 σχολείων Ζακύνθου
27282930
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Αμφιλοχία

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Αμφιλοχία

Αμφιλοχία 30/5/2024 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 σχολείων Αμφιλοχίας
3112
3456789

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά