σημειώσης μιας θεατρικής σύνθεσης για μαθητές γυμνασίου-λυκείου
σημειώσεις από τα εργαστήρια στη 2η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2000
σκέψεις για τη ...μη θεσμοθετημένη θέση των πολιτιστικών προγραμμάτων στα γυμνάσια & λύκεια
Η Μαρία Αδάμ αναμεταδίδει από το Εδιμβούργο...
Ασημάκης Κοντογιάννης, εκπαιδευτικός, ηθοποιός Υλικό δουλειάς και το κείμενο μιας θεατρικής σύνθεσης
Jonothan Neelands, Warwick University keynote speech at the National Drama conference
"Η θεραπευτική ιδιότητα του θεάτρου" - Ανταπόκριση από τη Συνδιάσκεψη του Μόσταρ, 2002
Ομιλία στη Διεθνή Συνδιάσκεψη της Αθήνας 2001
"Θεωρία & Πράξη" - Ανταπόκριση από το διεθνές συνέδριο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Εξετερ 2002
...στο θέατρο στην εκπαίδευση Eισήγηση στη Διεθνή Συνδιάσκεψη του Έξετερ, Απρίλιος 2002
σκέψεις πάνω στην εκπαίδευση των ηθοποιών και το σύστημα Στανισλάβσκι
Discovering seminal stories: community theatre as cultural memory; The Exwick project
Παρατηρήσεις στις από-αποικιοκρατικές συνέπειες της Μεθόδου Εκπαίδευσης των Ηθοποιών Σουζούκι
ένα εναλλακτικό μοντέλο
εμπειρία από την εφαρμογή 2002-2003 - Ανταπόκριση
Από τη θεωρία στην πράξη Αρχαία Ολυμπία, Αύγουστος 2003 - Ανταπόκριση
Συνδιάσκεψη της UNESCO, Hanasaari/ Φινλανδία 9 - 12 Αυγούστου 2003 - Ανταπόκριση των
Σκέψεις για μια "γόνιμη" εκπαίδευση και ένα σχολείο" των πολιτισμών"
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Αμφιλοχία
TiM2-Ανοικτή πρόσκληση για εμψυχωτές - εκπαιδευτές για το TiM2 - Διδάσκοντας Mαθηματικά με την αξιοποίηση μεθόδων του Εκπαιδευτικού Δράματος
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Ρόδος
25ο Αντιρατσιστικό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
Theatre Makes Politics (TMP)
Thessaloniki 29-30/6/2024 Partners Meeting
Σητεία, 30/6/2024, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης