Αποτελέσματα αναζήτησης

Εργαστήριο για μαθητές - "Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Εργαστήριο για μαθητές - "Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Λάρισα, 4/12/2018, Εργαστήριο για μαθητές, 19ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 4/12/2018 10:00 πμ - 12:00 μμ Export event

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

 

Λάρισα, 4/12/2018

Τόπος: 19ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας

Εμψυχωτής: Αγλαΐα Νάκα 

Εκπαιδευτικός: Μαρία Ζαρμπάνη

Παίρνουν μέρος: (Β) 22 μαθητές

 

Λίγα λόγια για το εργαστήριο

Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες για τμήμα ή ομάδα μαθητών.

Εμψυχωτές: εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι θεατροπαιδαγωγοί του προγράμματος.

Σχεδιασμός: Ειρήνη Μαρνά, θεατροπαιδαγωγός

Σύντομη περιγραφή: Με αφόρμηση το λαϊκό παραμύθι από το Σουδάν με τίτλο “Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;” οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν το θέμα της διαφορετικότητας. Στο προστατευτικό πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Δράματος θα αναγνωρίσουν πώς αντιλαμβάνονται τον ρόλο του αδύναμου και απομονωμένου εξαιτίας κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών, πώς αυτός δομείται από το κοινωνικό πλαίσιο και πώς θα μπορούσε να ανακατασκευαστεί.Με τη βιωματική τους συμμετοχή θα προετοιμαστούν παράλληλα να αλλάξουν αυτούς τους κανόνες και να ενδυναμώσουν τον ήρωα που βρίσκεται σε αυτή τη δυσμενή θέση.

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Κατηγορία Δράσης
  • Εργαστήρια για μαθητές
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Εργαστήρια για Μαθητές
  • Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Λάρισα
Εμψυχωτές
  • Νάκα Αγλαΐα
Σχολεία
  • 19ο ΔΣ Λάρισας
Print

Number of views (1701)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
«Εγώ κι ο άλλος…»

«Εγώ κι ο άλλος…»

Πάτρα 12/12/2024,Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (α΄μέρος)
1314
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Ιεράπετρα Λασιθίου 14/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη
15
161718
«Παγκόσμιος Πολίτης & Παγκόσμια Εκπαίδευση»

«Παγκόσμιος Πολίτης & Παγκόσμια Εκπαίδευση»

Διαδικτυακά, 18/12/2024 παρουσίαση-συζήτηση, Γλυκερία Αράπη
19
«Εγώ κι ο άλλος…»

«Εγώ κι ο άλλος…»

Πάτρα 19/12/2024,Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (β΄μέρος)
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά