Αποτελέσματα αναζήτησης

Λέγοντας το ίδιο αλλιώς: Η Δραματουργία και οι μεθοδολογία σύνθεσης και παρουσίασης μιας ιστορίας

Λέγοντας το ίδιο αλλιώς: Η Δραματουργία και οι μεθοδολογία σύνθεσης και παρουσίασης μιας ιστορίας

Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/3/2007 2:30 μμ - 5:30 μμ Export event

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα 9, 10 & 11 Μαρτίου 2007

 

«Θεατρική τέχνη και εκπαίδευση: διάλογος με κοινές προθέσεις;»

 

 

Τζωρτζίνα Κακουδάκη θεατρολόγος, ηθοποιός, ειδικός επιστημονικός συνεργάτης Πανεπιστημίου Πατρών

"Λέγοντας το ίδιο αλλιώς: Η Δραματουργία και οι μεθοδολογία σύνθεσης και παρουσίασης μιας ιστορίας"

 

Ένα βιωματικό σεμινάριο που αφορά την λειτουργία της δραματουργίας και της ανάπτυξης της σκηνικής φαντασίας. Μέσα από τις θεατρικές πρακτικές και το παιχνίδι θα αναζητήσουμε τους τρόπους για να πούμε μια ιστορία από την αρχή και να δημιουργήσουμε μέσα από την ελευθερία του θεάτρου δομές απαραίτητες για ένα εύληπτο και εύγλωττο σκηνικό αποτέλεσμα.

 

Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη, ΒΑ, ΜΑ, υποψήφια διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Αθήνας, έχει κάνει σπουδές υποκριτικής στο 3ετές εργαστήριο του θεάτρου Στοά και θεατρικής αγωγής σε πλήθος σεμιναρίων. Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης και του Αρχείου του Εθνικού Θεάτρου (1997- 2004). Έχει παίξει στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Έχει διδάξει Θεατρική Αγωγή στην Α΄βάθμια και Β΄βάθμια Εκπαίδευση και στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο/Λύκειο Γέρακα, Θεατρικό παιχνίδι σε δημόσια ΙΕΚ και στο εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών Μαιρηβή, Ιστορία/ Δραματουργία Θεάτρου στη δραματική σχολή Εμπρός-Εργαστήριο και στην Ακαδημία Τεχνών Ακμή. Έχει διευθύνει εργαστήρια σε πανεπιστημιακά φεστιβάλ θέατρου στο Βέλγιο, Λιθουανία, Λευκορωσία, Πολωνία, Γερμανία, Αίγυπτο κ.ά.  Από το 2003 διδάσκει το μάθημα «Διδακτική του Θεάτρου. Θεωρία και Πρακτική» στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας. Έχει συγγράψει το εκπαιδευτικό βιβλίο «Θέατρο- Θεατρική Αγωγή» (2006- Ανάθεση ΙΔΕΚΕ για τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων). Κείμενά της έχουν εκδοθεί σε θεατρικά περιοδικά, πρακτικά συνεδρίων και θεατρικές εκδόσεις.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2007
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Κακουδάκη Τζωρτζίνα
Print

Number of views (2035)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2425
2627
28
#Support_Hara

#Support_Hara

Θεσσαλονίκη, 28-30/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
29
30
12
«Με λογισμό και μ’ όνειρο»

«Με λογισμό και μ’ όνειρο»

Πάτρα, 2/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιούλη Δούβου, Γιώργος Μπεκιάρης
3
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Σάμος 4/12/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 2ο Γυμνάσιο Σάμου
5
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 5/12/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Καβάλα, Ξάνθη, Ροδόπη, Έβρος)
6
7
ΑΤΤΙΚΗ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2025

ΑΤΤΙΚΗ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2025

Αθήνα 6-7/12/2025, Διήμερο εκδηλώσεων: Εργαστήριο PlaybackTheatre & Παράσταση Θεάτρου Φόρουμ Teen Talk
8
«Σκληρό Καρύδι!»

«Σκληρό Καρύδι!»

Διαδικτυακά, 8/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
910
1112
13
14
151617
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Σάμος 17/12/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Καρλοβάσου
18
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 18/12/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
192021
22232425262728
2930311234

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά