Αποτελέσματα αναζήτησης

Ορατές και αόρατες έμφυλες διακρίσεις στο εκπαιδευτικό περιβάλλον: διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της συμπερίληψης

Ορατές και αόρατες έμφυλες διακρίσεις στο εκπαιδευτικό περιβάλλον: διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της συμπερίληψης

Αθήνα, 22/03/2025, Ομάδα Εργασίας συνεδρίου, συντονίζουν οι Νάντια Κατή, Χαρά Τσουκαλά

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/3/2025 4:00 μμ - 6:00 μμ Export event

 

Ορατές και αόρατες έμφυλες διακρίσεις στο εκπαιδευτικό περιβάλλον:

διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της συμπερίληψης

 

ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ / ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

Διεθνές Συνέδριο “Θέατρο και Συμπεριληπτική εκπαίδευση”,

Αθήνα 22 Μαρτίου 2025

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ)

 

Γλώσσα: ελληνικά

 

Συντονίζουν:

Νάντια Κατή, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός, εκπαιδεύτρια ενηλίκων

Χαρά Τσουκαλά, εκπαιδευτικός, θατροπαιδαγωγός

 

Καλεσμένες:

Βιργινία Ξυθάλη, ψυχολόγος, εκπαιδεύτρια για θέματα φύλου και σεξουαλικότητας, μέλος της ομάδας του project Bloom|Σεξουαλική αγωγή για όλα

Έλενα Σκαρπίδου, εκπαιδεύτρια Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης, Υπεύθυνη Τομέα Εκπαίδευσης Πολύχρωμου Σχολείου, Μέλος της Intersex Greece

Χριστίνα Κρίθαρη, θεατρολόγος, σκηνοθέτιδα, ηθοποιός, συντονότρια προγράμματος Χωρίς Πατρόν (ΠΔΘΕ)

Κλεονίκη Γιαννακοπούλου, ψυχολόγος, Υπερήφανοι Γονείς Ελλάδας

 

Κριτικός σχολιασμός:

Μπέττυ Γιαννούλη Ε.Ε.Π. ΤΕΑΠΗ-ΕΚΠΑ,

Δημήτρης Μαυρέας εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός

 

Η συγκεκριμένη ομάδα εργασίας θα διερευνήσει πώς τα έμφυλα στερεότυπα και οι έμφυλες προκαταλήψεις αναπαράγουν νοοτροπίες και στάσεις που οδηγούν σε εμφανείς και λανθάνοντες αποκλεισμούς.

  • Μπορούν άραγε τα σχολεία/εκπαιδευτικά περιβάλλοντα να δημιουργήσουν έναν ασφαλή χώρο για όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας, χαρακτηριστικών ή έκφρασης φύλου;

  • Πώς μπορούν τα άτομα που έχουν εκπαιδευτικό/ παιδαγωγικό ρόλο να καλλιεργήσουν συμπεριληπτικές στάσεις και αξίες; Προς αυτή την κατεύθυνση, πόσο σημαντική είναι η χρήση συμπεριληπτικής γλώσσας και ποια η αξία της για την ενδυνάμωση όλων των παιδιών;

  • Ποια μπορεί να είναι η συμβολή των θεατρικών τεχνικών και των βιωματικών μεθόδων που εμπνέονται από διάφορες τέχνες στην καλλιέργεια ενός ασφαλούς και ισότιμου περιβάλλοντος για όλα τα άτομα της εκπαιδευτικής κοινότητας;

  • Ποιος είναι ο ρόλος της φεμινιστικής θεωρίας στην αποδόμηση των έμφυλων στερεοτύπων και την κατανόηση των υποσυνείδητων προκαταλήψεων που επηρεάζουν τις προσδοκίες για τα φύλα, τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών/μαθητριών;

  • Πώς μπορεί το πρόγραμμα σπουδών να ενισχύσει την ευαισθητοποίηση γύρω από ζητήματα έμφυλων ταυτοτήτων και συμπερίληψης των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων;

  • Έχει αξία να εμπλέξουμε τις οικογένειες και την ευρύτερη σχολική κοινότητα στην υποστήριξη της έμφυλης ισότητας και της ΛΟΑΤΚΙ+ συμπερίληψης; Ποιοι τρόποι είναι πιο αποτελεσματικοί για να καλλιεργηθεί η κατανόηση και ο σεβασμός;

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
  • Συνδιασκέψεις
Έτος
  • 2025 α' τρίμηνο
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Γιαννούλη Μπέττυ
  • Κρίθαρη Χριστίνα
  • Τσουκαλά Χαρά
  • Μαυρέας Δημήτρης
  • Ξυθάλη Βιργινία
  • Κατή Νάντια
  • Σκαρπίδου Έλενα
  • Γιαννακοπούλου Κλεονίκη
Print

Number of views (568)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά