Αποτελέσματα αναζήτησης

H συμβολή των λαϊκών παραδοσιακών δρώμενων στη διαμόρφωση της ταυτότητας του νέου πολίτη

H συμβολή των λαϊκών παραδοσιακών δρώμενων στη διαμόρφωση της ταυτότητας του νέου πολίτη

Αθήνα, 2/12/2017, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Κωνσταντίνος Μυλώνης, Αναστασία Μπασσά

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 2/12/2017 9:30 πμ - 1:30 μμ Export event

2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2017»
Ανιχνεύοντας τον ρόλο του πολίτη

Αθήνα, Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1:
«H συμβολή των λαϊκών παραδοσιακών δρώμενων στη διαμόρφωση της ταυτότητας του νέου πολίτη»

Ώρες: 9:30 - 13:30 
Κωνσταντίνος Μυλώνης , ηθοποιός, εκπαιδευτής θεάτρου, θεατρολόγος,
Αναστασία Μπασσά, ηθοποιός, σκηνοθέτης , θεατρολόγος

Σε αυτό το εργαστήριο οι συμμετέχοντες μέσα από την εμπλοκή τους στα δρώμενα (τα όποια μπορούν να προτείνουν οι ίδιοι από τους τόπους καταγωγής τους,  θα βοηθηθούν να συνειδητοποιήσουν  πως τα παραδοσιακά δρώμενα συνέβαλλαν  και συμβάλλουν στη σύσφιξη  των σχέσεων μεταξύ των πολιτών σε όλα τα επίπεδα.  Στο τέλος θα συζητήσουμε τρόπους αξιοποίησης υλικού καθώς και εφαρμογές μέσα στην τάξη. Λόγω των βιωματικών εφαρμογών οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι άνετα ντυμένοι καθώς θα εμπλακούν σε δράσεις σωματικής έκφρασης, ρυθμού και κίνησης.

Η Αναστασία Μπασσά είναι ηθοποιός, σκηνοθέτης, θεατρολόγος. Σπουδές Απόφοιτος του τμήματος Θεατρικών σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με άριστα. Απόφοιτος (1981) της δραματικής σχολής του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου του Λεωνίδα Τριβιζά. Μαθήματα σωματικής έκφρασης και αυτοσχεδιασμού στο American Center (τμήμα του Actors Studio) στο Παρίσι. Μαθήματα πρωτόγονου χορού, σωματικής έκφρασης και αυτοσχεδιασμού σε σεμινάρια διοργανωμένα στο χώρο της Cite Universitaire στο Παρίσι. Φοίτηση επί οκτώ έτη στο Απολλώνιο & στο Εθνικό Ωδείο στο τμήμα φωνητικής. Μαθήματα σύγχρονου χορού στη σχολή της Ραλλούς Μάνου καθώς & σε διάφορα σεμινάρια.  Ως ηθοποιός (1980)στην παράσταση του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου ‘’Επτά επί Θήβας’’ του Αισχύλου. Ως ηθοποιός (1982) στην ίδια παράσταση σε σκηνοθεσία Γιάννη Τσαρούχη. Συνεργασίες με διάφορους εταιρικούς θιάσους σε ΔΗΠΕΘΕ. Συμμετοχές σε παραστάσεις του εμπορικού θεάτρου. Συμμετοχή στα εργαστήρια του Γ’ προγράμματος (φωνητικά & αυτοσχεδιασμοί) πάνω σε έργα σύγχρονης μουσικής καθώς και σε μελέτες πάνω στην αρχαία ελληνική κλίμακα. Συνεργασία στο Γ’ πρόγραμμα με τον Γιάννη Μπαχ Σπυρόπουλο στη παραγωγή ποίησης & μουσικής. Συμμετοχή στην δισκογραφία (ερμηνεία κυρίως τραγουδιών τζαζ) καθώς και φωνητικά στο δίσκο του Λ. Μαχαιρίτσα (Διδυμότειχο μπλουζ ). Διδασκαλίας υποκριτικής και αυτοσχεδιασμού στο Πνευματικό κέντρο Αγίων Αναργύρων. Θεατρικό παιχνίδι σε δημοτικά και διδασκαλία θεατρικής παιδείας σε γυμνάσια σε συνεργασία με τον δήμο Αγίων Αναργύρων. Διδασκαλία θεατρικής παιδείας επί τρία έτη στο Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο Ν. Φιλαδέλφεια και σε πολιτιστικά σεμινάρια της ΕΟΚ στις περιοχές Αιγάλεω & Ν. Φιλαδέλφειας καθώς και σε συνεργασία με τη Νομαρχία Δυτικής Αττικής σε προγράμματα για νέους και σε ειδικά προγράμματα για ρομά.   Από το 2010 αναπληρώτρια σε Δημοτικά Σχολεία για το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής. 

Ο Κωνσταντίνος Μυλώνης είναι ηθοποιός, εκπαιδευτής θεάτρου, θεατρολόγος. Σπουδές στην Ανώτερη σχολή Δραματικής Τέχνης  «Σύγχρονο θέατρο Αθήνας», στην Καλών Τεχνών του Τμήματος Θεατρικών σπουδών στο Ναύπλιο, στην Κ.Σ.Ο.Τ  και μουσικής στο Ωδείο Αθηνών. Υπότροφος του Ελληνικού φεστιβάλ Αθηνών (2008-Τραγικό ακουστικό προσωπείο) και της Ακαδημία Εθνικού Θεάτρου(2009).  Συνεργάστηκε ως ηθοποιός με το Εθνικό Θέατρο, Κ.Θ.Β.Ε, Ελληνικό Φεστιβάλ,  Εκπαιδευτική ραδιοτηλεόραση, ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας – Ιωαννίνων και Αγρινίου, Θέατρο Έρευνας, Οργανισμός Ελληνικού Θεάτρου «Αριστοφάνης» Εταιρία θεάτρου «Πράσσειν Αλόγα, Ελληνική Θεαμάτων, Εθνική Λυρική Σκηνή, Ε.Λ.Θ.Ε.Α, θεατρικοί Διάλογοι. Με  τους σκηνοθέτες: Νίκο Κούνδουρο, Δημήτρη Ποταμίτη, Γιάννη Ιορδανίδη, Εμμανουέλλα Καποκάκη,  Θύμιο Καρακατσάνη,  G. Gregory , Ούνκοβσκι Σλόμπονταν, Θέμη Μουμουλίδη, Κωνσταντίνο Αρβανητάκη,  Χριστόφορο Χριστοφή,  Τάκη Χρυσικάκο, Σταμάτη Φασουλή, Έρση Πίττα, Νικήτα Τσακίρογλου. Διδασκαλία Υποκριτικής-αυτοσχεδιασμού-Αγωγή του λόγου-Θεατρικής αγωγής  σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και σε εργαστήρια ενηλίκων καθώς και σε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα.


Συνεργασία: 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2017
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Μυλώνης Κωνσταντίνος
  • Μπασσά Αναστασία
Print

Number of views (1503)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά