Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Εν αρχή ήν ο λόγος. Απόπειρα ανάγνωσης των τραγικών

Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Απόστολος Αποστολίδης

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 6/3/2005 9:00 πμ - 1:30 μμ Export event


ThessMart2005
Θεσσαλονίκη, 5-6 Μαρτίου 2005

 

Σε συνεργασία με την Περιφερειακή Δ/νση Κεντ. Μακεδονίας και τη ΔΔΕ Ανατ., & Δυτ. Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής

doc Διαβάστε περισσότερα

Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση
3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας
Θεσσαλονίκη, 5-6 Μαρτίου 2005


ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2005

«Εν αρχή ήν ο λόγος. Απόπειρα ανάγνωσης των τραγικών»
Απόστολος Αποστολίδης, Δ/ντής του Πειραματικού Γ/σίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Για την αρχαία ελληνική τραγωδία ο λόγος είναι φορέας του νοήματος και όχη-μα της μίμησης, όχι απλώς ένδυμα ή επικάλυμμά της. Έχει ρυθμό, πλαστικότητα, μουσικό-τητα κ.λ.π., ζητούμενα ακόμη και από επαγγελματίες του είδους. Η σημασία του είναι κεφαλαιώδης για κάθε απόπειρα σκηνικής προσέγγισης του Αρχαίου Δράματος.
Μέθοδος: Βιωματική. 
Θα πραγματοποιηθεί «δημιουργική» ανάγνωση ενός μονολόγου, μιας στιχομυθίας και ενός χορικού από μία τραγωδία (ενδεχομένως από την Αντιγόνη του Σοφοκλή).

 

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
13141516
"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

Θεσσαλονίκη, 16/1/2025, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
1819
202122232425
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
3456789

Αναζήτηση