Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Ελευθερούπολη, 28/3/2023, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες Δημοτικό Σχολείο Ποδοχωρίου Καβάλας (Τμήμα Β)

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/3/2023 11:00 πμ - 1:00 μμ Export event


"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Ελευθερούπολη  28/3/2023
 

Δημοτικό Σχολείο Ποδοχωρίου Καβάλας / Τμήμα Β

Αριθμός Μαθητών: 24

Εμψυχώτρια: Ειρήνη Μαρνά

Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Τοπαλίδου

Με τη συνεργασία της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Ελευθερούπολης

Λίγα λόγια για το εργαστήριο

Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες για τμήμα ή ομάδα μαθητών.

Εμψυχωτές: εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι θεατροπαιδαγωγοί του προγράμματος.

Σχεδιασμός: Ειρήνη Μαρνά, θεατροπαιδαγωγός

Σύντομη περιγραφή: Με αφόρμηση το λαϊκό παραμύθι από το Σουδάν με τίτλο “Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;” οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν το θέμα της διαφορετικότητας. Στο προστατευτικό πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Δράματος θα αναγνωρίσουν πώς αντιλαμβάνονται τον ρόλο του αδύναμου και απομονωμένου εξαιτίας κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών, πώς αυτός δομείται από το κοινωνικό πλαίσιο και πώς θα μπορούσε να ανακατασκευαστεί.Με τη βιωματική τους συμμετοχή θα προετοιμαστούν παράλληλα να αλλάξουν αυτούς τους κανόνες και να ενδυναμώσουν τον ήρωα που βρίσκεται σε αυτή τη δυσμενή θέση.

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / info@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

 

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
13141516
"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

Θεσσαλονίκη, 16/1/2025, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
171819
20212223242526
2728293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
3456789

Αναζήτηση