Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

«Το θέατρο και το δράμα στην υπηρεσία της διαπολιτισμικής αγωγής»

«Το θέατρο και το δράμα στην υπηρεσία της διαπολιτισμικής αγωγής»

Κομοτηνή, 6/5/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σοφία Λαμπρίδου, Δαβίδ Άντζελ

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 6/5/2007 12:00 μμ - 3:00 μμ Export event


ΗΜΕΡΙΔΑ

για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Κομοτηνή, Κυριακή 6 Μαΐου 2007

3ο  Γενικό Λύκειο Κομοτηνής

«Θέατρο στην εκπαίδευση: θεωρία και εφαρμογές»

 

«Το θέατρο και το δράμα στην υπηρεσία της διαπολιτισμικής αγωγής» 

Σοφία Λαμπρίδου,  θεατρολόγος – θεατροπαιδαγωγός,  Δαβίδ Άντζελ,  ηθοποιός – θεατροπαιδαγωγός

Η ανάγκη για διαπολιτισμική αγωγή στον ελληνικό εκπαιδευτικό χώρο είναι πλέον επιτακτική. Το θέατρο και το δράμα μπορούν να προσφέρουν εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης της διαπολιτισμικότητας. Στο πρακτικό/βιωματικό αυτό εργαστήριο θα διερευνήσουμε πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τεχνικές του θεάτρου και του δράματος με στόχο να εμφυσήσουμε στα παιδιά μας την επιθυμία για γνωριμία με τις διάφορες κουλτούρες, την ομορφιά του πλουραλισμού, την κατανόηση και το σεβασμό απέναντι στο διαφορετικό, την τρυφερότητα απέναντι σε ειδικές ομάδες πληθυσμού. Θα μας απασχολήσουν: το σώμα ως ταυτότητα, οι ιστορίες -παραδοσιακές/προσωπικές- ως αφορμή γνωριμίας, το συναίσθημα ως οικουμενικός δεσμός. Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να φορούν άνετα ρούχα.

Ο Δαβίδ Άντζελ είναι πτυχιούχος της δραματικής σχολής του Κ.Θ.Β.Ε. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Πανεπιστημίου του Exeter στη Μ. Βρετανία (MA in Applied Drama). Παιδαγωγός του θεάτρου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Συνεργάζεται με το Κ.Θ.Β.Ε. και άλλους εκπαιδευτικούς/κοινωνικής μέριμνας φορείς ως σχεδιαστής/εμψυχωτής προγραμμάτων. Είναι εκπρόσωπος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στον ευρωπαϊκό Young IDEA.   

Η Σοφία Λαμπρίδου είναι πτυχιούχος του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Πανεπιστημίου του Exeter στη Μ. Βρετανία (MA in Applied Drama). Παιδαγωγός του θεάτρου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.  Συνεργάζεται με το Κ.Θ.Β.Ε. και άλλους εκπαιδευτικούς/κοινωνικής μέριμνας φορείς ως σχεδιάστρια/εμψυχώτρια προγραμμάτων. Είναι μέλος της συντονιστικής επιτροπής του Γραφείου Β. Ελλάδας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κομοτηνής-Δ.Ε.Π.Α.Κ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Θεσσαλονίκη, 30/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
#Support_Hara

#Support_Hara

Θεσσαλονίκη, 31/10-1/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
1
2
3456789
101112131415
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
22
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
23
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
242526272829
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 29/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς,
30
1234567

Αναζήτηση