Όλες οι δράσεις στην Θεσσαλία

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Λάρισα, 5/3/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 33ο ΔΣ Λάρισας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/3/2019 9:00 πμ - 11:00 πμ Export event


"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

 

Λάρισα, 5/3/2019

LacomicsFestival (Μύλος Παππά Λάρισα)

 Συμμετέχει το: 33 ΔΣ Λάρισας

 Εμψυχωτής: Αγλαΐα Νάκα 

Εκπαιδευτικός:    Παπαχρήστου Μαρία

Παίρνουν μέρος:  (Ε1 –Ε2-) 23 μαθητές

 

Λίγα λόγια για το εργαστήριο

Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες για τμήμα ή ομάδα μαθητών.

Εμψυχωτές: εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι θεατροπαιδαγωγοί του προγράμματος.

Σχεδιασμός: Ειρήνη Μαρνά, θεατροπαιδαγωγός

Σύντομη περιγραφή: Με αφόρμηση το λαϊκό παραμύθι από το Σουδάν με τίτλο “Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;” οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν το θέμα της διαφορετικότητας. Στο προστατευτικό πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Δράματος θα αναγνωρίσουν πώς αντιλαμβάνονται τον ρόλο του αδύναμου και απομονωμένου εξαιτίας κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών, πώς αυτός δομείται από το κοινωνικό πλαίσιο και πώς θα μπορούσε να ανακατασκευαστεί.Με τη βιωματική τους συμμετοχή θα προετοιμαστούν παράλληλα να αλλάξουν αυτούς τους κανόνες και να ενδυναμώσουν τον ήρωα που βρίσκεται σε αυτή τη δυσμενή θέση.

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Θεσσαλία - Ημερολόγιο δράσεων

«Απρίλιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
31123
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Τρικάλων/Καλαμπάκας

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Τρικάλων/Καλαμπάκας

Καλαμπάκα 3/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Τρικάλων/Καλαμπάκας
456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234
567891011

Αναζήτηση