15η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση
Πήλιο 24-30/8/2016 Αγ Ιωάννης
"Όνειρα και Πραγματικότητες - ένα θεατρικό ταξίδι"
και η 7η κατασκήνωση "Νεανικές Θεατρικές Φωνές"
Από το ντοκουμέντο στην ποίηση. Τεχνικές δημιουργίας παραστάσεων ντοκουμέντου.
Γεωργία Μαυραγάνη, σκηνοθέτης
Εργαστήριο μέρος της δράσης: Δραστηριότητες Μάθησης/διδασκαλίας/κατάρτισης. Βραχυχρόνιες κοινές δράσεις κατάρτισης του προσωπικού του προγράμματος YouthDOCs Erasmus+
Στις συναντήσεις μας, θα ερευνήσουμε μερικές βασικές αρχές που διέπουν την θεατρική και υποκριτική τέχνη, θα έρθουμε σε επαφή με την τέχνη και τεχνική της θεατρικής αφήγησης και τέλος θα μάθουμε πως στοιχεία που μοιάζουν "εξωθεατρικα" όπως πχ ιστορικά στοιχεία, συνεντεύξεις κ.α μπορούν να αποτελέσουν άριστα υλικά μιας θεατρικής παράστασης.
Οι συμμετέχοντες καλούνται να φέρουν ένα θέμα, μια ιδέα, μια εικόνα, ένα τραγούδι, ένα κείμενο, το υλικό μια προηγούμενης ερευνάς τους, οποιαδήποτε δηλαδή αφορμή της αρεσκείας τους ώστε να διερευνήσουμε μαζί πως θα μπορούσε αυτή η ιδέα να εξελιχθεί σε θεατρική παράσταση.
Η Γεωργία Μαυραγάνη γεννήθηκε στο Αγρίνιο το 1978 και από το 2001 ζει στην Αθήνα. Σπούδασε παιδαγωγικά στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Πατρών και θέατρο στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και στο προπαρασκευαστικό μεταπτυχιακό τμήμα της σχολής DasArts στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Στο διάστημα 2000-2004, συνεργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη με πολλούς σημαντικούς Έλληνες θεατρικούς σκηνοθέτες (Γιάννης Χουβαρδάς, Μιχαήλ Μαρμαρινός, Γιάννης Μόσχος, Βίκυ Γεωργιάδη, Θοδωρής Γκόνης). Από το 2004 έχει σκηνοθετήσει, μεταξύ άλλων, τις παραστάσεις: Οι δούλες του Jean Genet, Tabataba του Bernard-MarieKoltès, Ένα μεγάλο νοσταλγικό τραγούδι (πρωτότυπη περφόρμανς), Παραμύθι για δύο του Philip Ridley, Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami, Από δω και πέρα μόνο Χάπι Εντ του Truman Capote, Ρέκβιεμ του Fernando Renjifo, Εύθραυστο (πρωτότυπη περφόρμανς), Η ταράτσα του αυτόχειρα (πρωτότυπη περφόρμανς), Τριγμός (πρωτότυπη περφόρμανς), Το νόημα της Μαρίας Λαϊνά, Από πρώτο χέρι – Μια παράσταση για τα καπνά (πρωτότυπη περφόρμανς),Όχι αθώος πια(πρωτότυπη περφόρμανς), Το γήρας –Ένα χορικό (πρωτότυπη περφόρμανς), Οι αναστατώσεις του οικότροφου Τέρλες του Ρόμπερτ Μούζιλμεταφρ: Αλέξανδρος Ίσαρης( διασκευή μυθιστορήματος ) κ.α. που έχουν παρουσιαστεί στα θέατρα Αμόρε, Άσκηση, Πορεία, Χώρα, Επι Κολωνώ, Στέγη γραμμάτων και τεχνών, Εμπρός, Φεστιβάλ Αθηνών, -1 Πειραματική σκηνή Εθνικού θεάτρου, Πόρτα. Στο 3ο και το 4ο Φεστιβάλ Εφηβικού Θεάτρου (Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών και GrasshopperYouth), έχει συμμετάσχει ως συγγραφέας και σκηνοθέτης με τις παρακάτω παραστάσεις: Η ζωή δεν είναι εύκολο πράγμα, Έτσι κάνουν όλοι και Όλα όσα ξέρω για τον κόσμο , κ.α. Είναι ιδρυτικό μέλος της Κίνησης Μαβίλη και από το 2010 διδάσκει υποκριτική στη δραματική σχολή Δήλος. Από το 2003 εργάζεται παράλληλα ως δασκάλα στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση.Το 2005 ίδρυσε τη θεατρική ομάδα Happy End, με στόχο τη δημιουργία παραστάσεων που το θεατρικό τους κείμενο είναι προϊόν έρευνας των συντελεστών της εκάστοτε παράστασης.