Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Εκπαιδευτικά Προγράμματα στην Προσχολική Ηλικία: Παραδείγματα και Εφαρμογές

Εκπαιδευτικά Προγράμματα στην Προσχολική Ηλικία: Παραδείγματα και Εφαρμογές

Θεσσαλονίκη, 11/3/2006, Προ-συνεδριακό Εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006, Νίκος Κυριακίδης

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 11/3/2006 2:30 μμ - 5:30 μμ Export event


5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Εργαστήριο σχεδιασμού εκπαιδευτικών προγραμμάτων

Προ-συνεδριακό Εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006

 

 

«Εκπαιδευτικά Προγράμματα στην Προσχολική Ηλικία: Παραδείγματα και Εφαρμογές»

 

 

Νίκος Κυριακίδης, υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων παιδ. σταθμού "ντεκρολί"

Σάββατο 11 Μαρτίου 2006,

ώρες: 14.30 - 17.30

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση/ Γρ. Βορ. Ελλάδας & «Ντεκρολί Εκπαιδευτικά Προγράμματα»

 

 

Περιγραφή

Στο εργαστήριο αυτό θα επιχειρήσουμε να εξοικειωθούμε με ένα εκπαιδευτικό εργαλείο, τα εκπαιδευτικά προγράμματα. Στόχος μας είναι να κατανοήσουμε τις βασικές λειτουργίες του μέσου, έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να εφαρμόσουμε και να σχεδιάσουμε απλά εκπαιδευτικά προγράμματα.

 

Αρχικά θα διερευνήσουμε:

·                     τις δυνατότητες του μέσου

·                     το που εντάσσονται στην εκπαιδευτική διαδικασία,

·                     τις μορφές και τα γνωρίσματα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων

 

Στη συνέχεια θα αναφερθούμε σε τρία διαφορετικά προγράμματα μικρής, μέσης και μεγαλύτερης διάρκειας με θέματα αντίστοιχα:

·                     Κυκλοφοριακή Αγωγή,

·                     Σεισμός,

·                     Φως και Φωτογραφία

 

Τέλος, δουλεύοντας σε μικρές ομάδες, θα επιχειρήσουμε να σχεδιάσουμε σενάρια για εκπαιδευτικά προγράμματα βασισμένοι σε μια υπόθεση εργασίας.

 

Το εργαστήριο απευθύνεται σε νηπιαγωγούς και εμψυχωτές ομάδων. Δεν απαιτείται εξειδικευμένη θεωρητική κατάρτιση ούτε προηγούμενη σχετική εμπειρία. Προβλεπόμενη διάρκεια 3 ώρες.

 

Νίκος Κυριακίδης είναι βιολόγος, απόφοιτος του Aριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1987), με άτυπη ειδίκευση στα εποπτικά μέσα και μεθόδους διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών. Από το 1987 είναι συνιδιοκτήτης του Παιδικού Σταθμού ΝΤΕΚΡΟΛΙ, που βρίσκεται στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης. Στα 18 χρόνια λειτουργίας του σταθμού ασχολείται με το σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εργαστηρίων για τα παιδιά του νηπιαγωγείου.

Είναι από τα ιδρυτικά μέλη του Παιδικού Μουσείου Θεσσαλονίκης και μέλος του Δ.Σ. έως τον Μάιο του 2003 καθώς και μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών Μακεδονίας-Θράκης. Είναι συνιδρυτής και Γενικός Υπεύθυνος της «Ντεκρολί Εκπαιδευτικές Εφαρμογές», (θυγατρικής της «Ντεκρολί Παιδικός Σταθμός»), εταιρείας που ειδικεύεται στον σχεδιασμό και την εφαρμογή «μη-τυπικών» εκπαιδευτικών προϊόντων.

 

Ημέρα: Σάββατο 11 Μαρτίου 2006

Ώρες: 14.30 - 17.30

Θεσσαλονίκη (ακριβής χώρος θα ανακοινωθεί)

Είσοδος: δωρεάν- Αριθμός ατόμων: 15

Κρατήσεις- πληροφορίες: 2310 689650 (ώρες :13.00 - 17.00)

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση/ Γρ. Βορ. Ελλάδας & «Ντεκρολί Εκπαιδευτικά Προγράμματα»

 

Print

Number of views (987)/Σχόλια (0)