Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Εργαστήριο για μαθητές - "Περάσματα"

Εργαστήριο για μαθητές - "Περάσματα"

Ιωάννινα, 29/4/2018, Εργαστήριο για μαθητές, 3ο ΓΕΛ Ιωαννίνων, Γυμνάσιο Ελεούσας, Αρσάκειο Ιωαννίνων, 9ο ΓΕΛ Ιωαννίνων

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/4/2018 9:00 πμ - 11:00 πμ Export event


Εργαστήριο "Περάσματα" για μαθητές

Ιωάννινα, 29/4/2018

Τόπος: 3ο ΓΕΛ Ιωαννίνων, Γυμνάσιο Ελεούσας, Αρσάκειο Ιωαννίνων, 9ο ΓΕΛ Ιωαννίνων

Εμψυχωτές: Γιώργος Μπεκιάρης

Βοηθοί: Δημήτρης Κονετάς, Γιώργος Γώγος, Βασιλική Μήτρακα, Βιβή Παπαδοπούλου, Πανωραία Γούση, Κική Σαραντέα

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αθηνά Χατζή, Έρρικα Καραθανάση
Παίρνουν μέρος: 32 μαθητές (3ο ΓΕΛ Ιωαννίνων, Γυμνάσιο Ελεούσας, Αρσάκειο Ιωαννίνων, 9ο ΓΕΛ Ιωαννίνων)

 

Λίγα λόγια για τα «Περάσματα»

Τα «Περάσματα» είναι ένα βιωματικό παιχνίδι της Ύπατης Αρμοστείας, το οποίο βασίζεται στη μέθοδο της προσομοίωσης επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να βιώσουν γεγονότα και καταστάσεις πους αντιμετωπίζουν οι πρόσφυγες στην προσπάθειά τους να βρουν ασφαλές καταφύγιο σε μια άλλη χώρα.
Το παιχνίδι «Περάσματα» καλεί τους συμμετέχοντες να…

  • Βιώσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πρόσφυγες εγκαταλείποντας την πατρίδα τους για ένα αβέβαιο μέλλον
  • Συνειδητοποιήσουν τις αιτίες και τις συνέπειες του ξεριζωμού αλλά και την αλληλουχία γεγονότων που οδηγούν τους πρόσφυγες σε άλλη χώρα
  • Υιοθετήσουν μια στάση αποδοχής των προσφύγων και να σκεφθούν πιθανές λύσεις στα προβλήματά τους, ιδιαίτερα σε σχέση με την ένταξή τους στη χώρα ασύλου
  • Κινητοποιηθούν ώστε να ευαισθητοποιήσουν με τη σειρά τους και τον κοινωνικό τους περίγυρο (φίλοι, οικογένεια, τοπική κοινότητα) υπέρ των προσφύγων


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print

Number of views (1665)/Σχόλια (0)