Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων - Τεχνικές Θεάτρου της επινόησης: ζητήματα ταυτότητας

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων - Τεχνικές Θεάτρου της επινόησης: ζητήματα ταυτότητας

Θεσσαλονίκη 20/1/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Τζένη Καραβίτη, Ιωάννα Μήτσικα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 20/1/2019 11:00 πμ - 3:00 μμ Export event


«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»
Εργαστήριο "Τεχνικές Θεάτρου της επινόησης: ζητήματα ταυτότητας"​

Θεσσαλονίκη , 20/1/2019 (Σ4)

43ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, Προξένου Κορομηλά 25

Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών

www.humanrights.theatroedu.gr
 

Tο Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων, με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος” διοργανώνουν επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο υποστήριξης εκπαιδευτικών που υλοποιούν ή που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.

Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Το σεμινάριο βασίζεται στο εκπαιδευτικό υλικό της Υ.Α. το οποίο είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας («Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων , «Περάσματα», «Δεν είναι μόνο αριθμοί») καθώς και σε εκπαιδευτικό υλικό του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση («Εσύ όπως κι Εγώ», «Μονόλογοι από το Αιγαίο» κ.ά.)

Κυριακή 20/1/ 2019, 11:00-15:00

Επιμορφώτριες: Τζένη Καραβίτη, Ιωάννα Μήτσικα

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ. Γιάννα Παπαδοπούλου humanrights@theatroedu.gr / 2106541600

www.humanrights.theatroedu.gr  

 


 

 

Print

Number of views (930)/Σχόλια (0)