Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Δεσμοί αλληλεγγύης

Δεσμοί αλληλεγγύης

Γκόβας, Ν., Κατσαρίδου, Μ., Μαυρέας, Δ. (επιμ.). (2012). Θέατρο και Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης. Πρακτικά από την 7η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το θέατρο στην εκπαίδευση 2012. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
ISBN 978-960-9529-01-3


Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης
Πρακτικά από την 7η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 2012

Νίκος Γκόβας, Μάρθα Κατσαρίδου, Δημήτρης Μαυρέας (Επιμ.)

Αθήνα, Δεκέμβριος 2012,  ISBN 978-960-9529-01-3

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΚΛΙΚ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ!!

ΜΕΡΟΣ Α’: Εναρκτήρια ομιλία & κεντρικές εισηγήσεις (φωτογραφίες Α)

·Τσολάκη Ντίνα -εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής: Δεσμοί αλληλεγγύης

·Nicholson Helen: Performing Social Space: Theatre and Learning

·Nickel Hans-Wolfgang: Mimesis kai techne

ΜΕΡΟΣ Β’: Παιδαγωγικές προσεγγίσεις και πολιτικές (φωτογραφίες Β)

·Γιαννούλη Παναγιώτα: Το θέατρο/δράμα ως παράγοντας ενίσχυσης της αλληλεγγύης στο πλαίσιο της μαθησιακής διαδικασίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Συμπεράσματα μελέτης – Προβληματισμοί

·Hentschel Ulrike: On the role of theatre in current discourse of cultural literacy

·Ζαννέτου-Παπακώστα Μαρία: Η Αναδυόμενη Μάθηση μέσω του Δράματος: μια εναλλακτική προσέγγιση για μια Ανθρώπινη και Δημοκρατική Εκπαίδευση

·Kazragytė Vida: Applying Vygotsky‘s theories for the development of young children‘s acting

·Κουρετζής Λάκης: Θέατρο και Υφαντική

·Oddie David: Weaving Indra’s web: The gift of metaphor

·Pammenter R. David, Prentki Tim: Living beyond our means: meaning beyond our lives. Theatre as Education for Change

·Παρούση Αντιγόνη, Τσελφές Βασίλης: Το θέατρο στην εκπαίδευση της «δημιουργικότητας» και της «καινοτομίας»: μια απρόσμενη εξέλιξη

·Patterson Michael: Bonds of solidarity for two and a half millennia

·Πίγκου-Ρεπούση Μυρτώ: Το Συλλογικό Θέατρο στην Εκπαίδευση ως μέσο διαλογικής πρακτικής: μία θεατροπαιδαγωγική έρευνα με αφορμή την Αντιγόνη του Σοφοκλή

·Πολυκάρπου Χάρις: Θεατρική Παιδεία και Αγωγή στη Δημόσια Εκπαίδευση της Κύπρου: χτίζοντας ένα αναλυτικό πρόγραμμα για τη Θεατρική Αγωγή

·Somers John: Drama in schools. Making the educational and artistic argument for its inclusion, retention and development

·Φραγκή Μαρία: Μια τέχνη μάθησης και κοινωνικοποίησης – Το θέατρο είναι εκπαίδευση

ΜΕΡΟΣ Γ’: Σχολική βία, διαπολιτισμική εκπαίδευση, δικαιώματα του πολίτη (φωτογραφίες Γ)

·Γαλάνης Βαγγέλης: Το θέατρο σκιών στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό σχολείο

·Γράψας Στάθης:  «Αφετηρία στον Αυλώνα»-ένα πιλοτικό πρόγραμμα θεατρικού εργαστηρίου στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων (ΕΚΚΝ) Αυλώνα. Αποσπάσματα από την έκθεση «12 μήνες Αφετηρία»

·Καραβόλτσου Αθηνά: Το προσωπικό σύστημα αξιών και η έννοια του αυτοσεβασμού στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού μέσω του εκπαιδευτικού δράματος

·Νικολούδη Τριανταφυλλιά: Με όχημα τις θεατρικές δραστηριότητες, «καλλιεργούμε» σχέσεις αναγνώρισης και αποδοχής ανάμεσα στους έλληνες και στους αλλοδαπούς συμμαθητές τους

·ΠΑιΘέΑ- Θεατροπαιδαγωγική Ομάδα: Βούλγαρη Καλλιόπη, Μπεκιάρης Γιώργος, Παναγιωτοπούλου Αμαλία, Στειακάκη Μαρία:  «Δεν φοβάμαι...έχω φίλους, εσύ;» - Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του φαινομένου της σχολικής βίας

·Παπαδόπουλος Σίμος: Τα δάκρυα του Ευτυχισμένου Πρίγκιπα. Μια θεατρική διερεύνηση της αλληλεγγύης ως πράξης ζωής

·Πουταχίδης Γιάννης: Εκπαίδευση Γλωσσικών Μειονοτήτων και Αρχαιοελληνικό Θέατρο: ένα σχέδιο εργασίας βασισμένο στους «Ιππείς» του Αριστοφάνη, με τη χρήση μεθόδων του Εκπαιδευτικού Δράματος και του Θεάτρου Forum

·Σβορώνου Ελένη:  «Σοκολάτα πικρή» - ένα εργαστήριο για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την αλληλεγγύη των λαών

·Σπυροπούλου Ανδρ. Μαρία, Καλκάνης Γεωρ. Χρήστος: Δραματοποιώντας μουσικές και ήχους ως διαδικασία επίλυσης συγκρουσιακών καταστάσεων

·Τσεφαλά Ελένη:  «Το Χρονικό Ενός Ξεριζωμού» - επινοητικό θέατρο

·Vío G. Koldobika: Θέατρο & ευπαθείς κοινωνικές ομάδες

ΜΕΡΟΣ Δ’: Διδακτικές προσεγγίσεις (φωτογραφίες Δ)

·Γιαγκούλη Χριστίνα:  «Το όνειρο του Ρο» - ένα θεατροπαραμύθι

·Ιωακειμίδης Παντελής:  «Ας παίξουμε»-μια πρόταση εκπαιδευτικού σεναρίου με δράσεις Θεατρικής Αγωγής για την καλλιέργεια της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης στο σχολείο

·Κατσαρίδου Μάρθα, Vío G. Koldobika: Λογοτεχνία και θεατροπαιδαγωγική: Η Τρικυμία αλλιώς

·Κοταρίνου Παναγιώτα, Σταθοπούλου Χαρούλα, Κοντογιάννη Άλκηστις: Συλλογικότητα και αλληλεγγύη κατά τη διδασκαλία της (Ευκλείδειας, Υπερβολικής και Ελλειπτικής) Γεωμετρίας με τεχνικές Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση

·Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάριος: Οι θρησκείες στο σχολείο. Μία μετανεωτερική προσέγγιση της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης με τεχνικές από το Θέατρο στην Εκπαίδευση

·Κουρετζής Λάκης, Παρζακώνη Αφροδίτη: Θεατρικό Παιχνίδι: η δια του θεάτρου παίδευση -

·Μάντακα Χρύσα: Από το ατομικό στο συλλογικό: οι δρόμοι της δημιουργίας και η ανακάλυψη της ουσίας τους πέρα από το εγώ

·Μακρίδης Γιώργος, Τζαμαργιάς Τάκης: Πολιτισμός και εκπαίδευση: συνοπτική παρουσίαση έρευνας πεδίου της παράστασης του Εθνικού Θεάτρου «Παραμύθι Χωρίς Όνομα»

·Μαργαρώνη Μαίρη: Η καλλιέργεια της κοινωνικής ενσυναίσθησης μέσα από την χρήση της ελληνικής δραματουργίας για παιδιά: ένα παράδειγμα από το θεατρικό έργο του Ευγένιου Τριβιζά

·Μποέμη Νάγια: Το σώμα ως τόπος εμπειρίας και δράσης μέσω του Θεάτρου Εικόνων

·Μπρεντάνου Κατερίνα: «Αλληλέγγυα» διδασκαλία της Ιστορίας

·Navarro Antoni: Drama Workshop: a Mediterranean model inspired by the drama workshops of the UQAM (Université du Québec à Montréal)

·Παρούση Αντιγόνη: Εμψύχωση: χειριστής και κούκλα. Μια σχέση που κτίζεται

·Πετρίτης Σπύρος: Ο ήρωας του παραμυθιού και το δραματικό πρόσωπο: συνθέτοντας ιστορίες με χρήση της τράπουλας του Προπ

·Ρήγα Βασιλική: Προς την ανάπτυξη δεσμών μεταξύ των πανεπιστημιακών παιδαγωγικών τμημάτων και της τοπικής κοινωνίας: το εγχείρημα του Παιδικού Φεστιβάλ του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.

·Σταματίου Εύη: Η εφαρμογή του μοντέλου GROW στην εκπαίδευση των παραστατικών τεχνών, ως απάντηση στην οικονομική κρίση

·Stokes Triona, Forrest Ruth: The “Other” in Me

·Τσιάρας Αστέριος: Το θεατρικό παιχνίδι ως μέσο διδακτικής της ποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

·Φανουράκη Κλειώ: Πλούτος 2012

·Wang Xiaodi, Winston Joe: «The Theme of the Traitor and the Hero»: Participatory Drama and the literary short story

ΜΕΡΟΣ Ε’: Συνέργειες τεχνών (φωτογραφίες Ε)

·Αγαλιανού Ολυμπία: Μουσικοκινητικός αυτοσχεδιασμός με βάση τα προσωδιακά στοιχεία του λόγου: μια πρακτική αλληλεπίδρασης και ανταλλαγής

·Βουβούση Μαρία, Μάρρα Μάτα:  «Μια σταγόνα νερομπογιάς...» - η αλλαγή, η αναταραχή, οι ανθρώπινοι δεσμοί στον πίνακα του Modrian

·Γκόβας Νίκος, Κρητικού Ελένη: Το Πρόγραμμα «Βιντεομουσεία» στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων σε σχολεία της Ανατολικής Αττικής: συμπεράσματα από την υλοποίησή του

·Δημητριάδου Κασσιανή, Σταμούλη Ειρήνη: Θεραπευτική συνέργεια και ενίσχυση της ενσυναίσθησης: πρακτικές εφαρμογές τεχνικών μουσικοθεραπείας και δραματοθεραπείας στην Ειδική Αγωγή και στην συνεκπαίδευση ατόμων με αναπηρίες 

·Δρακάκη Μαρία, Τομαζινάκης Αριστόκριτος: Μουσείο Σχολικής Ζωής εκτός των τειχών με σημεία παιδαγωγικής αναφοράς το θεατρικό παιχνίδι. Ένα ιστορικό μνημείο και μια διεθνή έκθεση παιδικής ζωγραφικής

·Καλλιαντά Θάλεια, Μαραγκοπούλου Μαρία: Ταυτίσεις και ταυτότητες. Διαφορετικότητα και δημιουργία. Συνέργεια των τεχνών στην πράξη: μια πρόταση για την διερεύνηση των ταυτίσεων και των ταυτοτήτων μέσα από την συνεργασία τριών ειδικοτήτων που εργάζονται με παιδιά

·Μπιρπίλη Σπυριδούλα, Ζυμαράκη Ελένη:  «Γκουέρνικα» - ένα σταυροδρόμι θεατρικής αγωγής, εικαστικών και νέων τεχνολογιών 

Print

Number of views (3564)/Σχόλια (0)