Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Εκπαίδευση στελεχών

Εκπαίδευση στελεχών

Αράχωβα, 3-4/10/2020, Περιφερειακή Εκπαίδευση Στελεχών «Κι αν ήσουν εσύ;» (Νότος), Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Ζώνιου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 3/10/2020 11:30 πμ - 4/10/2020 2:30 μμ Export event


Εκπαίδευση στελεχών
Περιφερειακή Εκπαίδευση (3β Νότος)

 

Αράχωβα, 3-4/10/2020, 

Επιμορφωτές:, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Ζώνιου

Πήραν μέρος: Πηνελόπη Καζακώνη, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Όλγα Ορφανίδου, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Ζώνιου

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σάββατο 3/10/2020

11:30 – 11:45 Αφίξεις, τακτοποίηση στα δωμάτια.

11:45 – 14:00 Εργαστήριο κίνησης: Κινώντας το νομαδικό σώμα - Αξοιοποιώντας τους Μονολόγους στην Καραντίνα και συνδέοντάς τους με την προσωπική μου αφήγηση με εργαλείο την κίνηση.
Σόνια Ντόβα

14:00 – 14:30 Ανατροφοδότηση / συζήτηση εργαστηρίου.

14:30 – 16:30 Διάλειμμα για φαγητό

16:30 – 18:00 Εργαστήριο φωτογραφίας: Το κλικ - Συνδέοντας τα δικαιώματα του παδιού με τις προσωπικές μας ανάγκες και με τον κόσμο όπου ονειρεύομαι να ζήσω
Αντονέλλα Χήρα, Θάνος Φλούλης

18:00 – 18:30 Ανατροφοδότηση / συζήτηση εργαστηρίου.

18:30 – 19:00 Διάλειμμα

19:00 – 21:30 Βασικές αρχές εμψύχωσης.
Χριστίνα Ζώνιου

21:30 – Φαγητό

Κυριακή 4/10/2020

09:30 – 12:30 Εργαστήριο βίντεο:  Flash Backs - Αξοιοποιώντας τους Μονολόγους στην Καραντίνα και συνδέοντάς τους με την προσωπική μου αφήγηση με εργαλείο το βίντεο.
Γιάννης Φλούλης, Βασιλένα Μητσιάδη

12:30 – 13:00 Διάλειμμα

13:00 – 13:30 Ανατροφοδότηση / συζήτηση εργαστηρίου

13:30 – 14:30 Συζήτηση για την υλοποίηση των εργαστηρίων που παρουσιάστηκαν. Σχεδιασμός δράσεων και Φεστιβάλ μέχρι το τέλος του 2020
Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print

Number of views (1712)/Σχόλια (0)