Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Επιστημονική Ημερίδα - Η Σεισμολογία στην Εκπαίδευση και στην Κοινωνία: Διεπιστημονική προσέγγιση με καινοτόμες μεθόδους θεατρικής αγωγής και ψηφιακών τεχνολογιών

Επιστημονική Ημερίδα - Η Σεισμολογία στην Εκπαίδευση και στην Κοινωνία: Διεπιστημονική προσέγγιση με καινοτόμες μεθόδους θεατρικής αγωγής και ψηφιακών τεχνολογιών

Αθήνα, 5/5/2023 Θεατροπαιδαγωγική Και Επιστήμες: Θέατρο Και Μαθηματικά - Το Έργο Theatre-In-Mathematics (TIM)

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/5/2023 Export event


Επιστημονική Ημερίδα 
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Αθήνα 5 Μαΐου 2023, 
Λεωφ. Αλεξάνδρας 196 (πρώην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας)
είσοδος ελεύθερη
Η Σεισμολογία στην Εκπαίδευση και στην Κοινωνία:
Διεπιστημονική προσέγγιση με καινοτόμες μεθόδους θεατρικής αγωγής και ψηφιακών τεχνολογιών

Το πρόγραμμα Theatre-In-Mathematics (TIM) παρουσιάζεται στο πλαίσιο της Επιστημονικής Ημερίδας που οργανώνει το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στις 5 Μαΐου 2023 στην Αθήνα
Τίτλος εισήγησης: 
Θεατροπαιδαγωγική Και Επιστήμες:  Θέατρο Και Μαθηματικά - Το Έργο Theatre-In-Mathematics (TIM).
Εισηγητές: 
Ν. Γκόβας (Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, govasn@gmail.com,), N. Μουμουτζής (Πολυτεχνείο Κρήτης, Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, nmoumoutzis@tuc.gr)
 

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
08.30 – 09.00 Εγγραφές
09.00 – 09.40 Έναρξη ημερίδας Ι. Καλογεράς (Ε.Υ.) - Χαιρετισμοί
09.40 – 10.00 Ι. Καλογεράς (ΕΑΑ-Γεωδυναμικό Ινστιτούτο): Εκπαιδευτική Σεισμολογία και εποπτικά μέσα.
10.00 – 10.20 Ν. Μελής (ΕΑΑ-Γεωδυναμικό Ινστιτούτο): Σεισμολογία των Πολιτών.
10.20 – 10.40 Χ. Ζώνιου (ΠαΠελ, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών): Θέατρο Ντοκουμέντο και Θέατρο Επινόηση και Εκπαιδευτική Σεισμολογία: παιδαγωγικές εφαρμογές και επινόηση παράστασης.
10.40 – 11.00 Ά. Τσίχλη (ΠαΠελ, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών): Θέατρο Ντοκουμέντο και Θέατρο Επινόηση και Εκπαιδευτική Σεισμολογία: Beat the Quake! – Η παράσταση.
11.00 – 11.20 Διάλειμμα
11.20 – 11.40 Μ. Ραγκούση (ΠαΔΑ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών): Η εικονική πραγματικότητα ως εκπαιδευτική τεχνολογία.
11.40 – 12.00 Δ. Μετάφας (ΠαΔΑ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών): Ο ρόλος των (ψηφιακών) παιχνιδιών στην εκπαιδευτική πράξη.
12.00 – 12.20 Μ. Σφυρόερα (ΕΚΠΑ, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία): Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και ψηφιακές τεχνολογίες: μια σχέση προφανής;
12.20 – 12.40 Α. Παρούση & Β. Τσελφές (ΕΚΠΑ, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία): Εκπαιδευτική διαχείριση της θεατρικής δημιουργίας για ζητήματα κοινωνικο-επιστημονικού περιεχομένου (εξ αποστάσεως).
12.40 - 13.00 Ν. Γκόβας (Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση) & N. Μουμουτζής (Πολυτεχνείο Κρήτης, Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών): Θεατροπαιδαγωγική και επιστήμες: Θέατρο και Μαθηματικά, το έργο TIM.
13.00 – 14.00 Διάλειμμα
14.00 – 14.20 Ι. Μενδρινού (Διεύθυνση Π.Ε. Δ΄ Αθήνας): Αγωγή Υγείας, αντιμετώπιση κρίσεων: θέατρο και πολιτική προστασία.
14.20 – 14.40 Θ. Αναγνωστόπουλος (ΠαΔΑ, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων): Έξυπνες Πόλεις’: Αξιοποιώντας την Τεχνολογία του Διαδικτύου των Πραγμάτων για την Υποστήριξη των Πολιτών σε περίπτωση Σεισμού.
14.40 – 15.00 Ε. Γκότση (Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση): Θεατροπαιδαγωγική και Εκπαιδευτική Σεισμολογία.
15.00 – 15.20 Α. Κούρου (ΟΑΣΠ): Προκλήσεις και Προτεραιότητες στην Ευαισθητοποίηση και Εκπαίδευση των Πολιτών για τον Σεισμικό Κίνδυνο. Εμπειρίες και Διδάγματα.
15.20 – 15.40 Φ. Μεταλληνού (ΕΑΑ, Ινστιτούτο Αστρονομίας, Διαστημικών Εφαρμογών & Τηλεπισκόπησης): Αστρονομία και Μουσική: μια διαθεματική προσέγγιση στην εκπαίδευση, την επικοινωνία της επιστήμης και την τέχνη.
15.40 – 16.00 Η. Ανδριανός (2ο Πρότυπο ΓΕΛ Αθηνών): Όμιλος “Μαθηματικά και Λογοτεχνία”: Η διαδρομή από την ουτοπία στην πραγματικότητα.
16.00 – 17.30 Συζήτηση – Συμπεράσματα