Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5: «Η δραματοποίηση του μύθου»

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5: «Η δραματοποίηση του μύθου»

Ρόδος, 7-9/4/2006, Εργαστήριο 1ου επιστημονικού σεμιναρίου, Γιώργος Μπινιάρης

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 8/4/2006 3:00 μμ - 7:30 μμ Export event


1ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην εκπαίδευση

«Θεατρικές διαδρομές στο Περιβάλλον με χώρο δράσης το Σχολείο»

ΡΟΔΟΣ 7-8-9 Απριλίου 2006

Φωτογραφίες Σεμιναρίου

Περιεχόμενα πρακτικών

Οργάνωση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Γραφείο Δωδεκανήσου

 

Σε συνεργασία με τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ

«ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ»

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5: «Η δραματοποίηση του μύθου»

Γιώργος Μπινιάρης, σκηνοθέτης

Ένα βιωματικό θεατρικό εργαστήριο δημιουργεί ένα χώρο για το παιχνίδι και τον αυτοσχεδιασμό· είναι ένας τρόπος έρευνας για τη θεατρικότητα του μύθου και θέτει το ερώτημα πώς αναπτύσσεται το θεατρικό γεγονός  στο χώρο του σχολείου. Με αφορμή την ποίηση του Οδ. Ελύτη, προσεγγίζουμε στοιχεία του ρυθμού της κίνησης και του αυτοσχεδιασμού.

Το εργαστήριο αναπτύσσεται σε τρία στάδια:

  • Παιχνίδια ήχου, ρυθμού και επικοινωνίας

  • Η προφορικότητα του λόγου και ο αυτοσχεδιασμός

  • Η δραματοποίηση και η σκηνική απόδοση

 

Σημείωση: Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να προσέλθουν με παιγνιώδη διάθεση και άνετα ρούχα

 

Ο Γιώργος Μπινιάρης γεννήθηκε στην Αρχαία Κόρινθο. Σπούδασε Θέατρο στη Δραματική Σχολή του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου Λ. Τριβιζά και στη θεατρική Σχολή Ε. Χατζίκου. Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με τα δημοτικά θέατρα Λουτρακίου, Καστοριάς και Ναυπλίου και με το ΔΗΠΕΘΕ Β. Αιγαίου. Ως εμψυχωτής και δάσκαλος θεάτρου, με καλλιτεχνικούς και εκπαιδευτικούς οργανισμούς, όπως η δραματική σχολή «Μορφές» στο Θέατρο Εμπρός, το Μουσείο Ιστορίας του Παν/μίου Αθηνών, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, η Κουμαντάρειος Πινακοθήκη Σπάρτης. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και διδάσκει στα εκπαιδευτικά του προγράμματα. Είναι ιδρυτικό μέλος της καλλιτεχνικής και ερευνητικής ομάδας «Μυθολογία» για το θέατρο, το μύθο και τον ποιητικό λόγο.

 

Print

Number of views (913)/Σχόλια (0)