Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

"Η ελληνική μουσικοχορευτική μας παράδοση : ένα ατέλειωτο ταξίδι σ’ έναν κόσμο δίχως σύνορα"

"Η ελληνική μουσικοχορευτική μας παράδοση : ένα ατέλειωτο ταξίδι σ’ έναν κόσμο δίχως σύνορα"

Αθήνα, 10/2/2006, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Χρυσή Στιβακτάκη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/2/2006 6:30 μμ - 9:00 μμ Export event


Α’ ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

«Οι Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση»

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας και η Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Ανατολικής Αττικής, σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, διοργανώνουν διήμερο επιστημονικό-επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα:

«Οι Παραστατικές τέχνες στην Εκπαίδευση»
 ...Αναζητώντας τη γνώση και διευρύνοντας τη μάθηση μέσω της δημιουργικής έκφρασης…

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Δ/βάθμιας Εκπ/σης και περιλαμβάνει:
Α) Κεντρικές εισηγήσεις
Β) Πρακτικά, βιωματικά εργαστήρια Θεάτρου και Χορού.
Γ) Παρουσιάσεις παραστατικών εθίμων και παραδοσιακών χορών από το Λύκειο των Ελληνίδων.
Δ) Παρουσίαση ομάδας δημιουργικού χορού του ΤΕΦΑΑ Παν/μίου Αθήνας.

Το Σεμινάριο πραγματοποιείται στο Αμφιθέατρο του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, Γραβιάς 7, Αγία Παρασκευή τηλ. 210-6009800 ως εξής:

Παρασκευή 10/2/06 και ώρα 16.30 έως 21.00: Ο χορός στην Εκπαίδευση (Δημιουργικός χορός, παραδοσιακός χορός).

Σάββατο 11/2/06 και ώρα 9.30 έως 15.30: Το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Ο ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/02/2006

Εργαστήρια (παράλληλες συνεδρίες) : 18:45 – 21:00

Εργαστήριο 3 : Στιβακτάκη Χρυσή : Καθηγήτρια Φ. Αγωγής, Υπεύθ. Πολ/κών Θεμάτων και Καλ/κών Αγώνων της Δ/νσης Δ.Ε. Β΄ Αθήνας
Τίτλος: «Η Ελληνική μουσικοχορευτική λαϊκή παράδοση· ένα ατέλειωτο ταξίδι σ’ έναν κόσμο δίχως σύνορα»

Χρυσή Στιβακτάκη, Καθηγήτρια Φ. Αγωγής, Υπεύθ. Πολ/κών Θεμάτων και Καλ/κών Αγώνων της Δ/νσης Δ.Ε. Β΄ Αθήνας
Το εργαστήρι απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να προσεγγίσουν τον κόσμο της λαϊκής μας παράδοσης μέσω της μουσικής, του χορού και του τραγουδιού. Πώς η παραδοσιακή μουσική, ο χορός, το τραγούδι γίνεται όχημα για ένα συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο της λαϊκής μας παράδοσης, στον κόσμο του χθες αλλά και του σήμερα. Ένα ταξίδι  που μας μαθαίνει την ιστορία του λαού μας, τα ήθη, τα έθιμα, τον γλωσσικό προφορικό πλούτο, τη μουσική πολυχρωμία, την κινητική πολυμορφία και την ποικιλία του χορευτικού ύφους. Ένα ταξίδι που καταργεί τα σύνορα από τόπο σε τόπο, ενώνει τους ανθρώπους και τονίζει το «ομού ανήκειν».

Η Χρυσή Στιβακτάκη-Μουδάτσου είναι Πτυχιούχος του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών και υπηρετεί ως Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το 1979. Έχει ιδιαίτερη εμπειρία στη διδασκαλία του Ελληνικού Παραδοσιακού Χορού, τόσο στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, όσο και στα πλαίσια της ανάληψης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων. Επίσης έχει αναλάβει τη διδασκαλία Παραδοσιακών Χορών σε Πολιτιστικούς Συλλόγους διαφόρων Δήμων του Νομού Ηρακλείου Κρήτης, καθώς και την οργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων με θέμα την Ελληνική λαϊκή παράδοση και το χορό. Επίσης έχει  διδάξει ως επιμορφώτρια στα ΠΕΚ Ηρακλείου Κρήτης επί αρκετά χρόνια, έχει επιμεληθεί πολλά άρθρα και έχει κάνει εισηγήσεις σε ημερίδες και σεμινάρια για τον παραδοσιακό χορό στην Εκπαίδευση. Υπήρξε Πρόεδρος της Ένωσης Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής Ν. Ηρακλείου επί αρκετά χρόνια και οργάνωσε πολλά επιστημονικά επιμορφωτικά σεμινάρια για Εκπαιδευτικούς με θέμα τον Παραδοσιακό Χορό στην Εκπαίδευση. Είναι υπεύθυνη έκδοσης του επιστημονικού περιοδικού «Φυσική Αγωγή-Αθλητισμός-Υγεία» της Ένωσης Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής Ν. Ηρακλείου από το 1995 έως το 2000 και μέλος της συντακτικής επιτροπής του έως και σήμερα. Οργάνωσε και λειτούργησε εργαστήρι ελληνικού Παραδοσιακού χορού για Εκπαιδευτικούς επί αρκετά χρόνια τόσο στο Ηράκλειο της Κρήτης όσο και στην Αθήνα, όπου υπηρετεί από το 2003 ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων της Δ/νσης Δ.Ε. Β΄ Αθήνας.


 

Print

Number of views (657)/Σχόλια (0)