Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Ημερίδα - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

Ημερίδα - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

Ιωάννινα, 10/12/2017, Το πρόγραμμα της ημερίδας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/12/2017 9:30 πμ - 2:00 μμ Export event


2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2017»
Ανιχνεύοντας τον ρόλο του πολίτη

Ημερίδα
Βιωματικά Εργαστήρια - Δρώμενα - Εισηγήσεις

Ιωάννινα, Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

στο 10ο δημοτικό σχολείο Ιωαννίνων

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Για άλλη μια χρονιά φέτος το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση που έχει οριστεί διεθνώς για τις 27 Νοεμβρίου.
Στη σημερινή κρίσιμη κατάσταση, όπου ο ρόλος του πολίτη είναι ουσιαστικός και αναγκαίος, πιστεύουμε ότι το Θέατρο μπορεί με βιωματικές τεχνικές και προσεγγίσεις να διαμορφώσει τις συνθήκες για την ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα και στη γενικότερη ενεργοποίησή τους.
Το 2017 στις εκδηλώσεις στην Ελλάδα συμμετέχει και το πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιείται σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

Στα Ιωάννινα το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση διοργανώνει Ημερίδα την ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017 που περιλαμβάνει βιωματικά εργαστήρια σε ομάδες, δρώμεναεισηγήσεις και συζήτηση σε ολομέλεια.
Οι εγγραφές στα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν με σειρά προτεραιότητας κατά την προσέλευση. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
9.30-9.50 Εγγραφές - δηλώσεις εργαστηρίων
9.50-10.15 Ολομέλεια
• Καλωσόρισμα – «Η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση & το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση», Δημήτρης Κονετάς εκπαιδευτικός, τοπικός σύνδεσμος Ιωαννίνων Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
• «Το πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» Γιώργος Μπεκιάρης, εκπαιδευτικός, Περιφερειακός Διαχειριστής του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" στη Δυτική Ελλάδα.
• Χαιρετισμός εκπροσώπου Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

10.15- 13.15 Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες)
Εργαστήριο1: «Ειρήνη»
για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές νεανικών ομάδων (κυρίως Α΄βάθμιας)
Επιμορφωτές: Γιώργος Μπεκιάρης, Καλλιόπη Βούλγαρη

Εργαστήριο 2: «Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα»
για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές νεανικών ομάδων (κυρίως Β΄βάθμιας)
Επιμορφώτρια: Γιούλη Δούβου

Εργαστήριο 3: «Ανθρώπινα Δικαιώματα και καταπάτηση τους. Προσωπική στάση, ευθύνη και επιλογή»
για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές νεανικών ομάδων ανεξαρτήτως ηλικίας
Εμψυχώτρια: Γιάννα Κούλα.

13.15-14.00 Εισήγηση-Απονομές (Ολομέλεια)
• Σμαράγδα Παπαδοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Συγγραφέας: «Η δημιουργική γλώσσα του θεάτρου στη διδακτική πράξη».
• Χριστόδουλος Κωτσίνας, Δημήτρης Κονετάς, εκπαιδευτικοί, Τοπικοί Σύνδεσμοι Θεσπρωτίας και Ιωαννίνων του Δικτύου : Απονομές συμμετεχόντων σχολείων στο Μαθητικό Φεστιβάλ 2017: «Μονόλογοι από το Αιγαίο»

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση – Τοπικοί Σύνδεσμοι Θεσπρωτίας και Ιωαννίνων
Οργανωτική επιτροπή: Χριστόδουλος Κωτσίνας, Δημήτρης Κονετάς.

Συνεργασία: Εργαστήριο Μελετών Απόδημου Ελληνισμού και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων-τμήμα σχολικών δραστηριοτήτων
Στήριξη: 10ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων
ΠΛΗΡ. www.TheatroEdu.gr/ 2106541600

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

Εργαστήριο1: «Ειρήνη»
για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές νεανικών ομάδων (κυρίως Α΄βάθμιας)
Επιμορφωτές: Γιώργος Μπεκιάρης, Καλλιόπη Βούλγαρη
Η Ειρήνη είναι ένα μικρό κορίτσι που αναγκάζεται να εγκαταλείψει το σπίτι της. Στην αρχή βιώνει την ανασφάλεια και την απόρριψη μέχρι να βρει προστασία, αγάπη και ζεστασιά στο πιο απίθανο μέρος. Η «Ειρήνη» είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά 5-8 ετών, που έχει σχεδιαστεί από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. Με αφορμή την ταινία κινουμένων σχεδίων «Ειρήνη» και χρησιμοποιώντας τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος θα διερευνήσουμε με βιωματικό τρόπο θέματα που σχετίζονται με τη διαφορετικότητα, την ανεκτικότητα και τις πολιτισμικές διαφορές.

Εργαστήριο 2: «Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα»
για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές νεανικών ομάδων (κυρίως Β΄βάθμιας)
Επιμορφώτρια: Γιούλη Δούβου
Με αφορμή το εξαιρετικό έργο του Μάικ Κένυ “Το αγόρι με τη βαλίτσα”, φτιάχνουμε ένα θεατρικό εργαστήρι, που στόχο έχει οι συμμετέχοντες να προβάλουν τις προσωπικές τους σκέψεις και να διερευνήσουν τις απόψεις των άλλων μέσα από την αλληλεπίδραση, χωρίς να δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στις υποκριτικές ικανότητες. Επιθυμούμε να ενισχύσουμε την πρωτοβουλία, να αναπτύξουμε τη φαντασία και να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το φλέγον κοινωνικό ζήτημα της προσφυγιάς, με τέτοιο τρόπο ώστε να μας αφορά.
Ευελπιστούμε στη συναισθηματική εμπλοκή και την συν-κίνηση! Θα χρησιμοποιηθούν μέθοδοι θεατρικού παιχνιδιού, ασκήσεις ενεργοποίησης, συνεργασίας, ρυθμού, φαντασίας, δυναμικές εικόνες, σωματική έκφραση, παντομίμα, παιχνίδια ρόλων, ασκήσεις status, αυτοσχεδιασμοί, δραματοποιήσεις και τεχνικές θεάτρου forum.

Εργαστήριο 3: «Ανθρώπινα Δικαιώματα και καταπάτηση τους. Προσωπική στάση, ευθύνη και επιλογή».
για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές νεανικών ομάδων ανεξαρτήτως ηλικίας.
Επιμορφώτρια: Γιάννα Κούλα.
Μια βιωματική δράση βασισμένη ,στην "αρχέγονη" ηθική γνώση του ανθρώπου που λέγεται: σεβασμός προς τη ζωή. Η τοποθέτηση ανθρώπων του πνεύματος απέναντι στα ανθρώπινα δικαιώματα μέσα στο χρόνο.
Κύριος άξονας της δράσης, γνωμικά, αποφθέγματα, αποσπάσματα από ποίηση και λογοτεχνία. Μέσα από αυτά ανακαλύπτουμε μονοπάτια "αντιθέσεων". Εκφράζουμε με το σώμα, το λόγο και τη σκηνική πράξη την άποψη μας για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Βασικό μέσο δόμησης του εργαστηρίου: Θεατρικό παιχνίδι, Βασικές αρχές αφηγηματικού και σωματικού θεάτρου.


ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ
«Η δημιουργική γλώσσα του θεάτρου στη διδακτική πράξη»
Εισηγήτρια: Σμαράγδα Παπαδοπούλου

Η εισήγηση αποτελεί μία σύγχρονη θεώρηση της χρήσης του θεάτρου ως διδακτικής μεθοδολογίας στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων. Οι παιγνιώδεις δραστηριότητες και η βιωματική μάθηση αποτελούν βάση ανάπτυξης ενός παραδείγματος διδακτικής προσέγγισης των αρχαίων τραγωδιών σε πεζό με μοτίβο παραμυθιού και την ανάπτυξη θεατρικών παραδειγμάτων δράσης που ενισχύουν την φαντασία στη μάθηση, την συγγραφή σεναρίων και τη θεατρική απόδοση σε δημιουργική έκφραση των συμμετεχόντων. Το παράδειγμα αφορά μεγάλα παιδιά του δημοτικού σχολείου και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως μία πρωτότυπη εφαρμογή που θα δώσει ιδέες οργάνωσης του αναλυτικού προγράμματος και την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων που βοηθούν στη διαπολιτισμική επικοινωνία και ευαισθητοποιούν την εκπαιδευτική κοινότητα στο θέμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της ίσης μεταχείρισης μέσα από διαχρονικά κείμενα και υψηλά νοήματα των αρχαίων ελληνικών τραγωδιών .

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ, ΕΜΨΥΧΩΤΩΝ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ
(αλφαβητική σειρά)

Η Καλλιόπη Βούλγαρη είναι δασκάλα με μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών. Ασχολείται ερευνητικά με την εξοικείωση των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με το αρχαίο θέατρο καθώς επίσης και με την εναλλακτική χρήση του μυθολογικού υλικού στην τάξη. Ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την ενσωμάτωση του Θεάτρου, με τη μορφή θεατρικών τεχνικών, στην εκπαίδευση και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για τις δυνατότητες χρήσης τέτοιων τεχνικών στην καθημερινή εκπαιδευτική πράξη. Στο πλαίσιο αυτό έχει λειτουργήσει ως εμψυχώτρια σε ομάδες παιδιών, εφήβων και εκπαιδευτικών. Είναι μέλος της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας ΠΑιΘέΑ στο πλαίσιο της οποίας, μεταξύ άλλων, αξιοποίησε τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος και του Θεάτρου Φόρουμ για τη δημιουργία του θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος «349΄ακόμα…» σε σχέση με το σχολικό εκφοβισμό. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Συμμετέχει ως επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Η Γιούλη Δούβου γεννήθηκε και ζει στην Πάτρα. Θεατρολόγος του Πανεπιστημίου Πατρών με παιδαγωγική κατάρτιση. Τελειόφοιτος του Μεταπτυχιακού Τμήματος Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σχολής Καλών Τεχνών, τμήματος Θεατρικών Σπουδών με τίτλο ¨Η δραματική τέχνη και οι παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση και στη δια βίου μάθηση¨ (MA in Drama and Performing Arts in Education and Lifelong Learning) με ειδίκευση στην διαπολιτισμική εκπαίδευση. Υπεύθυνη του Θεατρικού Εργαστηρίου για Παιδιά και Εφήβους, εμψυχώτρια στο Εργαστήρι Ενηλίκων και στο Διαπολιτισμικό Εργαστήριο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας. Εμψυχώτρια θεάτρου στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών. Συνδημιούργησε το 2006 το θεατρικό εργαστήρι ¨Επί Δράσει¨ για παιδιά και ενήλικες. Εργάζεται στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Μετα-δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εδώ και 13 χρόνια. Έχει εμψυχώσει θεατρικά εργαστήρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Έχει συμμετάσχει και οργανώσει σεμινάρια υποκριτικής, σκηνοθεσίας, εμψύχωσης ομάδων, διδακτικής θεάτρου, δραματουργίας, δραματοθεραπείας και master- classes. Έχει συνεργαστεί σε πολλές θεατρικές παραστάσεις και έχει επιμεληθεί θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα παραστάσεων του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.

Η Γιάννα Κούλα, σπούδασε νηπιαγωγός, παιδαγωγικά, θέατρο, παιδαγωγική θεάτρου-θεατρικό παιχνίδι στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ειδικεύτηκε στο κουκλοθέατρο την αφήγηση παραμυθιών και τη δημιουργική απασχόληση παιδιών. Επαγγελματικά δίδαξε κουκλοθέατρο και θεατρικό παιχνίδι στα Τ.Ε.Ι Ηπείρου, τμήμα Βρεφονηπιοκομίας, στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ,στο παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης, και στο παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών( μετεκπαίδευση) καθώς και στα Ι.Ε.Κ στο τμήμα προσχολικής αγωγής-δραστηριοτήτων και έκφρασης. Έλαβε μέρος ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού στο πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ. Από το 2000 εργάζεται στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών ως εμψυχώτρια-υπεύθυνη για τα τμήματα θεατρικού παιχνιδιού ,στο Κέντρο δημιουργικής απασχόλησης παιδιών ΡΟΔΑ. Για 3 χρόνια υπήρξε υπεύθυνη παιδαγωγικών προγραμμάτων του Πολιτιστικού εργαστηρίου ΠΑΛΕΤΑ. Εργάστηκε ως νηπιαγωγός στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Παραγωγός παιδικών, θεατρικών, λογοτεχνικών και δημοσιογραφικών εκπομπών σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Συμμετείχε σε παιδαγωγικά και θεατρικά συνέδρια-σεμινάρια ως εισηγήτρια (πανεπιστήμιο, θεατρικά εργαστήρια, σχολεία, ΔΗΠΕΘΕ, εταιρίες θεατρικές κ.ά.) Παρακολούθησε πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων με θέμα το θέατρο και τις επιστήμες της παιδαγωγικής, λογοτεχνίας και ψυχολογίας. Δημοσίευσε άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά. Ίδρυσε και για 10χρόνια διετέλεσε Διευθύνουσα Σύμβουλος της Ομάδας Έκφρασης ΑΤΡΑΠΟΣ. Υπήρξε πρόεδρος της Ο.Μ.Ε.Π (παράρτημα Ιωαννίνων). Σχεδίασε, σκηνοθέτησε και έπαιξε σε πλήθος θεατρικών παραστάσεων σε θεατρικούς χώρους, πολιτιστικούς φορείς, σχολεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ασχολήθηκε ιδιαίτερα με εναλλακτικές μορφές έκφρασης της λογοτεχνίας στο Θέατρο όπου συνεχίζει έως και σήμερα. Εκτός από τις επαγγελματικές υποχρεώσεις της, συνεργάστηκε με το ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΛΥΘΕΑΜΑ ως σκηνοθέτης, ηθοποιός και εμψυχώτρια ομάδων εφήβων και ενηλίκων. Για 2 χρόνια διετέλεσε καλλιτεχνικός σύμβουλος στο ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων. Τελευταίες σκηνοθετικές δουλειές: «Ο θησαυρός των χαμένων ΡΟ» της Ειρήνης Αναγνωστοπούλου στη Παιδική Σκηνή του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων (2015), και «Η εποχή του κυνηγιού» του Γιάννη Σκαραγκά. στο Θυμωμένο Πορτραίτο (2016).

Ο Γιώργος Μπεκιάρης είναι δάσκαλος και θεατρολόγος. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Θεατρικού Παιχνιδιού και Εκπαιδευτικού Δράματος. Ασχολείται με το Θέατρο στην Εκπαίδευση ως πράξη τέχνης και ως πράξη διδασκαλίας αξιοποιώντας θεατρικές τεχνικές, θεατρικό παιχνίδι και βιωματικούς τρόπους μάθησης. Εμψυχώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού μαθητών δημοτικού και εφήβων. Είναι μέλος της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας ΠΑιΘέΑ, στο πλαίσιο της οποίας αξιοποίησε τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος και του Θεάτρου Φόρουμ για τη δημιουργία του θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος «349’ ακόμα…» σε σχέση με το σχολικό εκφοβισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με την αξιοποίηση του θεάτρου σκιών στην εκπαίδευση και με τις εναλλακτικές χρήσεις της σκιάς στο θέατρο. Στο πλαίσιο αυτό, σκηνοθέτησε τη θεατρική παράσταση της ομάδας «Το γαϊτανάκι των σκιών και των χρωμάτων..». Ως εμπειρογνώμονας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το Νέο Σχολείο στο πεδίο του Πολιτισμού έχει πάρει μέρος στη συγγραφή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών και του Οδηγού Εκπαιδευτικού για το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην υποχρεωτική εκπαίδευση και του Οδηγού Εκπαιδευτικού για το μάθημα Θεατρικό Παιχνίδι & Δραματοποίηση κειμένων στα Καλλιτεχνικά Σχολεία. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Συμμετέχει από το 2015 ως επιμορφωτής στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Η Σμαράγδα Παπαδοπούλου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ κι έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στις ΗΠΑ (Μ.Α.) στο New York University, ειδικεύτηκε στη Διδασκαλία και Μάθηση της Γλώσσας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Το 1998 ανακηρύχθηκε Διδάκτωρ τού Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Το διδακτορικό της είχε τίτλο: «Το δημιουργικό γράψιμο στην ολική θεώρηση της γλώσσας-έρευνα με παιδιά του δημοτικού». Το 1997 επιμελήθηκε το παιδικό περιοδικό Το Παγώνι ως συγγραφέας και αρχισυντάκτρια, με ανάθεση από την Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης-Θεσσαλονίκη 1997. Έχει πάρει μέρος ως εισηγήτρια σε συνέδρια για τη γλώσσα και τη λογοτεχνία και έχει δημοσιεύσει σε γνωστά περιοδικά και εφημερίδες άρθρα λογοτεχνικού και επιστημονικού περιεχομένου. Με το λογοτεχνικό της ψευδώνυμο (Σμαράγδα Μανταδάκη) έχει εκδώσει μυθιστορήματα, επική ποίηση και παραμύθια για παιδιά. Επίσης, επιμελήθηκε σενάρια για εκπαιδευτικά ντοκιμαντέρ δήμων της Θεσσαλονίκης. Υπήρξε επιστημονική συνεργάτιδα της κρατικής τηλεόρασης ΕΤ3 στην μορφωτική εκπομπή για την εκπαίδευση και το παιδί με τίτλο: «Γνωρίζω το παιδί μου;». Εργάστηκε αρκετά χρόνια στην ιδιωτική και τη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση και από το 2000 διδάσκει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Σήμερα είναι μόνιμη αναπληρώτρια καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο τη Διδακτική της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Π.Τ.Δ.Ε. -Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και διευθύντρια του Εργαστηρίου μελετών Απόδημου Ελληνισμού και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Ίδρυσε και συντονίζει τον Όμιλο Ρητορικής Επιχειρηματολογίας και Αφήγησης (2010) στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (Ο.Ρ.Ε.Α.). Η ομάδα απευθύνεται σε φοιτητές και άλλους φίλους της ρητορικής ως άσκησης του προφορικού λόγου για την αναζήτηση της αλήθειας και την αισθητική του λόγου δια της επιχειρηματολογίας και της αφήγηση. Βιβλία της έχουν εκδοθεί επιστημονικά : Η Ολική Γλώσσα,(2000), Η συναισθηματική Γλώσσα(2004), του Η συμβολή του DANTE ALIGHIERI στη διδακτική των ζωντανών γλωσσών – μελέτη στο έργο του: Η ευγλωττία της μητρικής γλώσσας.(2008), Η μάθηση της Ορθογραφίας (2003), Αρχαίες Ελληνικές Τραγωγδίες σε διασκευή για παιδιά : Η Δημιουργική γλώσσα του Θεατρου στη διδακτική πράξη (2017) Gutenberg κ.ά. Επίσης, με το Λογοτεχνικό ψευδώνυμο Σμαράγδα Μανταδάκη έχει εκδώσει Ιστορικά μυθιστορήματα στις εκδόσεις Αρμός: Η Μυστική βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, Ο Πρώτος Θάνατος του Pυθαγόρα (2001), Η Κόρη του Ηριδανού, (2009), και παιδικά παραμύθια, (εκδόσεις Kαστανιώτη Mεταίχμιο, Αρμός , Gutenberg). 


 

Print

Number of views (1547)/Σχόλια (0)