Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Τεύχος 23 (2022)

Τεύχος 23 (2022)

Τεύχος 23, Δεκέμβριος 2022 / Issue 23, December 2022
Γράφουν οι Robin Pascoe, Chris Cooper,  Μπέττυ Γιαννούλη, Ιωάννα Μήτσικα,  Σόνια Βλάχου, Αναστασία Βουτυρά, Ιωάννα Λιούτσια, Miao Bin, Ελένη Πολυβίου, Χριστιάνα Μόσχου.

 

 


"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 23,  2022
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
 journal@theatroedu.gr / info@theatroedu.gr / 2106541600
 ISSN 1109-821X​

Διαβάστε το τεύχος23/2022
 
Περιεχόμενα τεύχους 23 (2022)

Κολυμπώντας στην infinity pool της θεατροπαιδαγωγικής: Σκέψεις για την κατάσταση του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση 

Robin Pascoe 

Θέατρο στην Εκπαίδευση: Τα παιδιά ως ανεξάρτητες υπάρξεις

Ο Chris Cooper συνομιλεί με τη Μπέττυ Γιαννούλη

Η φτώχεια και το θέατρο στη φυλακή: Οι ομάδες θεάτρου και χορού στο 3ο ΣΔΕ Θεσσαλονίκης

 Ιωάννα Μήτσικα 

Μαθαίνοντας με το σώμα: Ένα παιδαγωγικό πείραμα με παιδιά πρόσφυγες σε συνδυασμό στοιχείων συνεργατικής μάθησης και τεχνικών θεάτρου

Σόνια Βλάχου 

Μαθητές στον ρόλο των οικο-δημοσιογράφων εξερευνούν τις παγκόσμιες περιβαλλοντικές προκλήσεις 

Αναστασία  Βουτυρά

Η ελληνική επανάσταση του 1821 μέσα από τα εκπαιδευτικά Δράματα του ΚΘΒΕ «Προς την Ελευθερία» & «Στη Γη της Ελευθερίας» (2019-2021) 

Ιωάννα Λιούτσια

Οι απόπειρες για την καθιέρωση του εκπαιδευτικού δράματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Κίνα 

Μiao Βin

Χαρτογράφηση των εργαστηρίων/οργανισμών Νεανικού Θεάτρου στην Κύπρο

Ελένη Πολυβίου 

Αγωγή του Πολίτη και Δημοκρατία: Ικανότητες κοινωνικής αλληλεπίδρασης εφήβων μαθητών. Μία δια-πολιτισμική μελέτη μέσω του κοινωνικού θεάτρου στο Μεξικό και την Ελλάδα 

Χριστιάνα Μόσχου