Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Τεύχος 25 (2024)

Τεύχος 25 (2024)

Τεύχος 25, Δεκέμβριος 2024
Μαρία Κολτσίδα, Ρουμπίνη Δαφνή, Αιμιλία Καραντζούλη, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, "Αφιέρωμα στον John Somers" Ειρήνη Μαρνά, Miao Bin, Μπέττυ Γιαννούλη, Νάσια Χολέβα. Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, 

 

 


"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 25,  2024
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
 journal@theatroedu.gr / info@theatroedu.gr / 2106541600
 ISSN 1109-821X​

Διαβάστε το τεύχος25/2024
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
 

Σημείωμα της Συντακτικής Επιτροπής

Επιστημονική αρθρογραφία

Μαρία Κολτσίδα, Από τα θεραπευτικά στα καλλιτεχνικά-πολιτικά παραδείγματα: Οι ιστορικά διαμορφωμένες διαστάσεις της τέχνης των αναπήρων και το ελληνικό πολιτισμικό πλαίσιο

Ρουμπίνη Δαφνή, Το Θέατρο-Ντοκουμέντο ως μέσο καλλιέργειας και ενίσχυσης της «ιδιότητας του πολίτη» σε ενήλικες μαθητές του Σχολείου 18 Άνω (Πρόγραμμα Απεξάρτησης)

Αιμιλία Καραντζούλη,  Η αξιοποίηση του Ψηφιακού Δράματος στην εκπαιδευτική διαδικασία:  ενίσχυση του ρόλου του/της μαθητή/τριας

Παρουσιάσεις καινοτόμων προγραμμάτων

Τζωρτζίνα Κακουδάκη «Δημιουργώντας χώρο ανάμεσα στους Πολιτισμούς»: Η εμπειρία τού να δουλεύεις μαζί με άλλους

Αφιέρωμα στον John Somers  - Το  αποτύπωμά του, μνήμες και ιστορίες από ανθρώπους που τον γνώρισαν 
Εισαγωγικό σημείωμα 
Τα μέλη θυμούνται  
Viewpoint - Yi-Man Au, Στη μνήμη του αγαπημένου μου  δασκάλου John Somers
Συνεντεύξεις - Ένας επιδραστικός και γενναιόδωρος δάσκαλος θεάτρου
Συνομιλίες με την Ειρήνη Μαρνά για τον John Somers 
Επιστημονική αρθρογραφία - John Somers, Αφήγηση, εκπαιδευτικό δράμα και το πακέτο εξερεύνησης (αναδημοσίευση) 

Ανταποκρίσεις από Συνέδρια 
Miao Bin, Το 10ο Συνέδριο του IDEA 2024 
Μπέττυ Γιαννούλη & Νάσια Χολέβα,  
Α. Αρμονική συνύπαρξη τεχνών, φύσης, τεχνολογίας και εκπαίδευσης: Σύνοδος Κορυφής – Παγκόσμια Συμμαχία για τις Τέχνες στην Εκπαίδευση
Β. IDEA Europe: ετήσια συνάντηση μελών

Παρουσιάσεις διδακτορικών διατριβών 

Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης,: Διά ζώσης και εξ αποστάσεως θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε δίγλωσσους μαθητικούς πληθυσμούς:  εφαρμογή μεικτής μεθοδολογίας για τον αναγνωστικό εγγραμματισμό και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών