Γράφουν οι Augusto Boal, David Pammenter, Θόδωρος Γραμματάς, Νικηφόρος Παπανδρέου, Βάλτερ Πούχνερ, Jonothan Neelands, Dan baron Cohen, Χαρά Μπακονικόλα, Mike Fleming, Christiane Page, Marigold Ashwell, Αντιγόνη Παρούση, Βασίλης Τσελφές, Άλκηστις Κοντογιάννη, John Somers, Λάκης Κουρετζής, Gavin Bolton, Andy Kempe, Sead Djulic, Joe Winston
"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 9, 2008 Ειδικό τεύχος για τα 10 χρόνια του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Εισαγωγικό σημείωμα
AUGUSTO BOAL: "Πολιτισμός & Εκπαίδευση" DAVID PAMMENTER: "Εγείροντας ερωτήματα: η όξυνση των αντιθέσεων και η πολιτισμική δράση ως μετασχηματισμός" ΘΟΔΩΡΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑΣ: "Το θέατρο ως συνισταμένη των πολιτιστικών εκδηλώσεων στο σχολείο" ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: "Το θέατρο στη ζωή μας" ΒΑΛΤΕΡ ΠΟΥΧΝΕΡ: "Θέατρο και εκπαίδευση στην Ελλάδα" JONOTHAN NEELANDS: "Η πολυμορφία της δραματικής/θεατρικής αγωγής: μοντέλα και στόχοι" DAN BARON-COHEN: "Διαλογική παράσταση: οδεύοντας προς την παιδαγωγική της μεταμόρφωσης" ΧΑΡΑ ΜΠΑKΟΝIKΟΛΑ : "Η τέχνη στο σχολείο: μέσον ή σκοπός" JOHN O' TOOLE: "Πλάτων, έκανες λάθος: Η σημασία της τέχνης, του παιχνιδιού και του θεάτρου στη διδασκαλία" MIKE FLEMING: "Η διδασκαλία του θεάτρου/δράματος: "μαθήματα" από την πρόσφατη ιστορία της εξέλιξής της στο Ηνωμένο Βασίλειο" CHRISTIANE PAGE: "Το θεατρικό παιχνίδι: μια συνάντηση του θεάτρου και της εκπαίδευσης" MARIGOLD ASHWELL: "Το έβλεπα μέσα στο μυαλό μου" ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΠΑΡΟΥΣΗ & ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΕΛΦΕΣ: "Θέατρο σκιών και Φυσική στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας" ΑΛΚΗΣΤΙΣ: "Βιο-ηθική και δραματική τέχνη στην Εκπαίδευση" JOHN SOMERS : "Αφήγηση, εκπαιδευτικό δράμα και το πακέτο εξερεύνησης" ΛΑΚΗΣ ΚΟΥΡΕΤΖΗΣ: "Θεατρικό παιχνίδι και «παράσταση" (ανάγκη αποσαφήνισης «όρων» και ορίων, για την ανακάλυψη της ουσίας) GAVIN BOLTON: "Διδάσκοντας εκ των έσω... " ANDY KEMPE: "Παίζοντας με τα θεατρικά έργα" SEAD DJULIC : "Να μιλήσει κανείς ή να μη μιλήσει; Ιδού η απορία!" JOE WINSTON: "Γνωρίζοντας τη μυρωδιά του δέρματος του εραστή σου"
Number of views (3469)/Σχόλια (0)