Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Κι αν ήσουν εσύ; - Θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων

Κι αν ήσουν εσύ; - Θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων

Χολέβα Ν. (επιμ.) (2019). «Κι αν ήσουν εσύ;» Θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων
Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Με την υποστήριξη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες
Β Έκδοση (2021) ISBN 978-960-9529-09-9
(Α Εκδοση (2019) ISBN: 978-960-9529-04-4 )


«Κι αν ήσουν εσύ;» Θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων
Επιμέλεια: Νάσια Χολέβα

B΄Έκδοση ISBN 978-960-9529-09-9, 2021
(A΄Έκδοση ISBN: 978-960-9529-04-4, 2019)

© Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Με την υποστήριξη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες

Δείτε το βιβλίο...εδώ!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ταυτότητα βιβλίου

Εισαγωγή

Κεφάλαιο 1ο: Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;»
Νίκος Γκόβας, Εύα Σαββοπούλου, Πόπη Διονυσοπούλου: Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;»
Χαρά Τσουκαλά: Η Δράση «Μονόλογοι από το Αιγαίο»
Χριστίνα Κρίθαρη: «Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας» – Μια παράσταση Θεάτρου Φόρουμ
Νικολέττα Δημοπούλου, Σόνια Μολογούση: Οργανώνοντας μια δράση «ΜΑΖΙ»
Νάσια Χολέβα, Αντώνης Λενακάκης: Η συμβολή της βασικής θεατροπαιδαγωγικής επιμόρφωσης του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» στην καθημερινή πρακτική των εκπαιδευτικών για μια εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα

Κεφάλαιο 2ο: Θεωρητικές βάσεις του προγράμματος
Μπέττυ Γιαννούλη: Θέατρο στην Εκπαίδευση και αρχές βιωματικής μάθησης και κριτικής παιδαγωγικής – Το πλαίσιο προγράμματος εκπαίδευσης για την ευαισθητοποίηση σε θέματα προσέγγισης του «άλλου»
Χριστίνα Ζώνιου: Αρχές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην εμψύχωση θεατρικών/ θεατροπαιδαγωγικών εργαστηρίων
Brendon Burns: Ο διάλογος είναι θεμελιώδης: η τέχνη της εμψύχωσης ενός θεατρικού εργαστηρίου
Κώστας Μάγος: «Τι λένε τα πράγματα όταν μιλάνε;»: Προσωπικά και οικογενειακά αντικείμενα ως διαπολιτισμικά εκπαιδευτικά υλικά
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Άγγελος Βαλλιανάτος: Ο θρησκευτικός γραμματισμός στην εκπαίδευση και την κοινωνική παρέμβαση

Κεφάλαιο 3ο: Περιγραφές εργαστηρίων
3α: Θεατροπαιδαγωγικά σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Νάσια Χολέβα, Τζένη Καραβίτη, Νίκος Γκόβας: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών με τεχνικές θεάτρου, Εκπαιδευτικού Δράματος και βιωματικής μάθησης σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων
Νικολέττα Δημοπούλου, Νάσια Χολέβα, Σόνια Μολογούση, Ηρώ Ποταμούση: Αγκαλιάζοντας τα παιδιά-πρόσφυγες μέσα στην τάξη και στο σχολείο – Ένα σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Τζωρτζίνα Κακουδάκη: Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο – Ένα καλλιτεχνικό εργαστήριο εκπαιδευτικών
3β: Θεματικά εργαστήρια
Μαντώ Κουρετζή, Στέλιος Βγαγκές: Εγώ – εσύ – εμείς... μαζί: απόπειρες προσέγγισης του άλλου – Θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για μαθητές νηπιαγωγείου και δημοτικού
Κατερίνα Πουταχίδου, Ρίτα Πουταχίδου, Χριστίνα Ζουρίδου: Ο ελέφαντας, το μυρμήγκι και η σκιουρίνα – Ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για μαθητές προσχολικής ηλικίας και δημοτικού
Ειρήνη Μαρνά: Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα; – Ένα εργαστήριο Εκπαιδευτικού Δράματος για την αποδοχή της διαφορετικότητας
Ειρήνη Μαρνά: Ειρήνη – η ιστορία ενός παιδιού-πρόσφυγα – Ένα εργαστήριο Εκπαιδευτικού Δράματος για την ευαισθητοποίηση στα δικαιώματα του παιδιού και στο προσφυγικό ζήτημα
Αντιγόνη Τσαρμποπούλου: Σκληρό καρύδι – Ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο ενσυναίσθησης και αλληλεγγύης για μαθητές μεγάλων τάξεων Δημοτικού και Γυμνασίου
Γιούλη Δούβου: Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα – Θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο
Ηρώ Ποταμούση, Σόνια Μολογούση, Γιώργος Μπεκιάρης: Συναντώντας τους «Μονολόγους από το Αιγαίο» – Ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο με αφορμή τις μαρτυρίες ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων για το ταξίδι και τα όνειρά τους
Άβρα Αυδή, Τζένη Καραβίτη: Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο – Εργαστήριο θεατρικής γραφής

Παράρτημα 1: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών με τεχνικές θεάτρου, Εκπαιδευτικού Δράματος και βιωματικής μάθησης σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων: ντοκουμέντα και αφορμήσεις για δυναμικές εικόνες

Παράρτημα 2: Αγκαλιάζοντας τα παιδιά-πρόσφυγες μέσα στην τάξη και στο σχολείο: αφορμήσεις για δυναμικές εικόνες

Παράρτημα 3: Ειρήνη – η ιστορία ενός παιδιού-πρόσφυγα.

Παράρτημα 4: Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα – αποσπάσματα του έργου

Παράρτημα 5: Συναντώντας τους «Μονολόγους από το Αιγαίο» – Αποσπάσματα

Παράρτημα 6: Πρόσθετες πηγές

Παράρτημα 7: Ευρετήριο ασκήσεων, τεχνικών και παιχνιδιών

Ταυτότητα του προγράμματος

Βιογραφικά σημειώματα συγγραφέων

Άλλες εκδόσεις του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Print

Number of views (15367)/Σχόλια (0)