Η Bάλια Καλογρίδη είναι νηπιαγωγός, εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής, εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού και εκπαιδευόμενη ψυχοδραματίστρια. Αποφοίτησε από το Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών το 2006 και συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, καθώς και στο Institute of Education στο πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Επιπλέον, τον Ιούνιο του 2014 αποφοίτησε από το Εργαστήρι Πολιτιστικής Εκπαίδευσης «Σχολείο Παιχνιδιού». Έχει εργασθεί ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων στο «Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης Ατόμων με Βαριές Αναπηρίες και Πολλαπλές Ανάγκες Εξάρτησης σε Κοινωνικές Δεξιότητες» που υλοποίησε η Ε.Σ.Α.μεΑ στο πλαίσιο του Ε.Α «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση, Υποέργο 1 Δράση 5 της πράξης «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΑΠ. 8» την περίοδο Νοέμβριος 2014-Μάιος 2015. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει ως εμπειρογνώμονας στην συγγραφή οδηγού για την Διαφοροποιημένη Διδασκαλία, για το νέο πρόγραμμα σπουδών για την προσχολική εκπαίδευση. Επίσης, έχει συνεργαστεί με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στα πλαίσια της πράξης “Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες” ως μέλος της συγγραφικής ομάδας του εγχειριδίου «Βλέπω και Μαθαίνω – Οι πρώτες μου δεξιότητες στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα». Τέλος, από το 2017 συμμετέχει ως εμπειρογνώμονας στην συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού για την ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών και μαθητών σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας καθώς και για την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Από το 2009 εργάζεται σε Τμήματα Ένταξης Νηπιαγωγείων και Ειδικά νηπιαγωγεία και συντονίζει βιωματικές ομάδες ενηλίκων, γονέων και εκπαιδευτικών με κεντρικό άξονα το Θεατρικό Παιχνίδι και το Ψυχόδραμα.