Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 5/4/2022 (Τρίκαλα, Καρδίτσα, Μαγνησία, Κυκλάδες), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/4/2022 5:00 μμ - 7:00 μμ Export event


Παιδαγωγική-οργανωτική συνάντηση:
«Κι αν ήσουν εσύ;» Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης, για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, Τρίτη 5 Απριλίου 2022, 17:00-19:00  ΤΡΙΚΑΛΑ-ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΜΑΓΝΗΣΙΑ-ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; σας προσκαλεί σε διαδικτυακή παιδαγωγική οργανωτική συνάντηση εκπαιδευτικών που συνεργάζονται με το πρόγραμμα στον νομό ΤΡΙΚΑΛΑ-ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΜΑΓΝΗΣΙΑ-ΚΥΚΛΑΔΕΣ
 Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς εγγεγραμμένους/ες στην «επιμόρφωση 100 ωρών»  του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;», σε εκπαιδευτικούς που συνεργάστηκαν με το πρόγραμμα το σχολικό έτος 2020-21 και συμμετείχαν στα διαδικτυακά φεστιβάλ του προγράμματος, καθώς και σε κάθε άλλο ενδιαφερόμενο

Συντονισμός συνάντησης:
Σόνια Ντόβα Τοπική συνεργάτις

Στη συνάντηση

  • θα γνωριστούν τα μέλη της ομάδας (παλαιοί κα νέοι στο «κι αν ήσουν εσύ»)
  • θα συζητηθούν  ιδέες για εφαρμογή στην τάξη και ιδέες που έχουν ήδη εφαρμοστεί.
  •  Θα διερευνηθούν δυνατότητες διασύνδεσης και συνεργασίας ανάμεσα στις σχολικές μονάδες.
  • Θα γίνει συζήτηση για τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε σχολείου, για επιπλέον επιμορφωτικές ανάγκες καθώς και ανταλλαγή εμπειριών, σκέψεων, αποριών, δυσκολιών.  

Η συνάντηση θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / info@theatroedu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print

Number of views (1514)/Σχόλια (0)