Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Καλαμάτα, 23/9/2023 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζουν Δήμητρα Τζανετάκη, Γεωργία Τζήλου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 23/9/2023 11:00 πμ - 1:00 μμ Export event


Παιδαγωγική-οργανωτική συνάντηση:
«Κι αν ήσουν εσύ;» Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης, για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Καλαμάτα,  23/9/2023 Ώρες: 11:00 - 13.00.   Συντονίζουν Δήμητρα Τζανετάκη, Γεωργία Τζήλου
Τόπος: Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; προσκαλεί σε  παιδαγωγική οργανωτική συνάντηση εκπαιδευτικών  που συνεργάζονται με το πρόγραμμα σε ΜΕΣΣΗΝΙΑ

Πήραν μέρος: 

Τζανετάκη Δήμητρα (τοπική συντονίστρια Μεσσηνίας - Δευτεροβάθμια)

Τζήλου Γεωργία (τοπική συντονίστρια Μεσσηνίας - Πρωτοβάθμια)

Ευαγγελία Μακρή (7ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας)

Μπέσσυ Σπυροπούλου (Νηπιαγωγείο Διασποράς)

Ελένη Μαθέ (Νηπιαγωγείο Διασποράς)

Γιώτα Τζιαμουράνη (Δημοτικό Σχολείο Σπερχογείας)

Βασιλική Μίντζα (2ο Γυμνάσιο Μεσσήνης)

Μαρία Μαργαρίτη (4ο Λύκειο Καλαμάτας)

Κατερίνα Μπούζα (6ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας)

Ασημένια Ηλιοπούλου (14ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας)

Πηνελόπη Γιαννουσά (14ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας)

Ελένη Κάτσου (ΕΠΑΛ Καλαμάτας)

Μαρία Χονδρογιάννη (2ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών)

Έβελυν Σκαρπαλέζου (5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας)

Αγγελική Γραμματικού (24ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας)

Δρογκάρη Αντωνία (Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας)

Γεωργία Νικολετσέα (5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας)

Άννα - Χαρά Τενέντε 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / info@theatroedu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print

Number of views (177)/Σχόλια (0)