Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

«Τα παιδιά πίσω από την κινηματογραφική κάμερα»

Αθήνα, 20/1/2006, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Νίκος Θεοδοσίου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 20/1/2006 3:00 μμ - 5:30 μμ Export event

Αθήνα, Άλιμος, 20-21 Ιανουαρίου 2006
Σε συνεργασία με το Γραφείο Πολιτιστικών θεμάτων Δ’ Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας ΔΕ Αθήνας και το 4ο Λύκειο Αλίμου

ImageΔιαβάστε περισσότερα 


ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ

«ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΕΝΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΣΤΟ ΦΩΣ»

Παρασκευή 20 & Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2006
Θέατρο «Κάρολος Κουν» (οδός Θησείου & Υψηλάντου - Άλιμος)
4ο Λύκειο Αλίμου (οδός Υψηλάντου & Παρθενώνος - Άλιμος)

Η Διημερίδα πραγματοποιείται σε συνεργασία
με το Πολιτιστικό Τμήμα & το 4ο Λύκειο του Δήμου Αλίμου
και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Με την ευγενή χορηγία του Δήμου Αλίμου,
του 4ου Λυκείου Αλίμου
& της 9ης Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Νέας Σμύρνης

Αιτήσεις συμμετοχής: Η συμμετοχή είναι ελεύθερη. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στην Υπεύθυνη Γραμματείας, κα. Μαριάνθη Βαλανιδά μέχρι 16 Ιανουαρίου 2006, ώρες 8.30-10.30,  τηλ. 210-9851018, 210-9884646 ή στο Φαξ 210-9851797, e-mail: tomeaspol@sch.gr. Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Προσοχή: Λόγω των εργαστηρίων, συνολικά ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων είναι 100. Θα προηγηθούν οι εκπαιδευτικοί της Δ΄ Δ/νσης.  Από τις άλλες Δ/νσεις θα προηγηθούν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.  

Οργανωτική Επιτροπή:
Δόμνα Καζακοπούλου, Διευθύντρια Δ' Δ/νσης Β/βάθμιας Εκπ/σης Αθήνας
Χάρη Αλεξάκη & Μαρία Χατζή, Υπεύθυνες Πολιτιστικών Θεμάτων & Καλλιτεχνικών Αγώνων της Διεύθυνσης

Γραμματεία: Βούλα Κακκούρη, Μαριάνθη, Βαλανιδά, Ιωάννα Μαργέλη, Μαρία Πέττα, Σοφία Μητσιοπούλου


Παρασκευή 20 Ιανουαρίου

Γ' Συνεδρία
Εργαστήρια (παράλληλες συνεδρίες): 15:15- 17:45

Εργαστήριο 1: Νίκος Θεοδοσίου- Σκηνοθέτης "Νεανικό Πλάνο"
"Τα παιδιά πίσω από την κιν/κη κάμερα"

 

Ο Νίκος Θεοδοσίου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1946. Σπούδασε κινηματογράφο στην Αθήνα (στην Ανωτάτη Σχολή Κινηματογράφου) και μετά τον ερχομό της Δικτατορίας το 1967, συνέχισε τις σπουδές του στο Παρίσι. Εκεί παρακολούθησε τα σεμινάρια του Ζαν Ρούς για το ντοκιμαντέρ, του Ανρί Λανγκλουά για την ιστορία του κινηματογράφου και του Μάρκ Φερό "Κινηματογράφος και κοινωνία". Στην Ελλάδα, από το 1974 και μετά, παράλληλα με τον κινηματογράφο ασχολήθηκε με το συνδικαλισμό, τη δημοσιογραφία, το φωτορεπορτάζ, το ραδιόφωνο, τη λογοτεχνία, την ιστορική έρευνα. Είναι μέλος της τριμελούς γραμματείας και ειδικός σύμβουλος στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους, καλλιτεχνικός υπεύθυνος του Camera Zizanio (Ευρωπαϊκή Συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας) και υπεύθυνος για τα εκπαιδευτικά προγράμματα. Στο σκηνοθετικό του έργο συγκαταλέγονται και τα Anticonception, Πτήσις αισθημάτων, Το Ελληνικό Γκουλάγκ, Art  of love, Το χθεσινόν φιλμ, Θεατρική παράσταση 1996.Ταξίδι χωρίς τέλος (Γιώργος Ζιούτος). Οι τοίχοι που τραγουδούν (μαζί με τον Τέο Ρόμβο.) Τα θαύματα του κ. Έντισον Θεατρική αναβίωση της κινηματογραφικής προβολής του 1900 Ο μονόλογος του τελευταίου μηχανικού προβολής του Παλλάς, Follow me, Η σκοτεινή Ανατολή, Αλβανός, Κοντραμπάντα, Αμαρυλλίς, Villy.  Βιβλία του ιδίου: Ο Μετανάστης Κινηματογράφος, Οι Έλληνες στα πρώτα χρόνια του κινηματογράφου, Έκδοση Νεανικό Πλάνο, 2003- Πόλεμος και κινηματογράφος στην Ελλάδα 2002- Το Παιδί στον Ελληνικό Κινηματογράφο 2001- Στα Παλιά τα Σινεμά, το χρονικό των κινηματογράφων στην Ελλάδα Εκδ. ΦΙΝΑΤΕΚ, 2000.- Η Σφίγγα με τα πράσινα μάτια, εκδ. Πατάκη, 2001- Ριζώσαμε μυθιστόρημα, εκδ. Ελεύθερος Διάλογος, 2000. Μεδουσάνθη, παιδική λογοτεχνία, εκδ. Πατάκη, α έκδοση 1998, β έκδοση 2001. Το πέταγμα του Περιστερίου ιστορία, εκδ. Ελεύθερος Διάλογος, α έκδοση 1999, β έκδοση 2001. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, Η Ιστορία του Τόπου, Το Χρονικό των Ανθρώπων ιστορία, α έκδοση 1997, β΄έκδοση 2000.Στο Περιστέρι πριν από 2.500 χρόνια ιστορία, 1992.- Από τον αρχαίο Χολαργό στο Περιστέρι ιστορία, 1991. Άλλες εκδόσεις: Περί των θαυμασίων του κ. Έντισον και άλλων τινών, Σύρος 1999.- Αναζητώντας τη Λόϊε Φούλερ, 2000.


 

Print

Number of views (691)/Σχόλια (0)