Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 11/2/2021 (Νότια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Κατερίνα Αλεξιάδη, Δέσποινα Μιτσιάλη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 11/2/2021 12:00 μμ - 2:00 μμ Export event


Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
σε διαδικτυακή συνάντηση 
Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων Νομού Αττικής

Ημέρα/Ώρα: Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2021, 12:00-14:00

Αγαπητοί/αγαπητές υπεύθυνοι/ες Σχολικών Δραστηριοτήτων του Νομού Αττικής,
 
σας προσκαλούμε να συζητήσουμε για πιθανές συνεργασίες στα πλαίσια του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, αλλά και για άλλες ιδέες που πιθανόν έχετε να μας προτείνετε. 

Είμαστε ανοιχτοί/ές σε προτάσεις για συνεργασίες και για άλλα προγράμματα και θεματικές, που νομίζετε ότι ενδιαφέρουν τους εκπαιδευτικούς της περιφέρειας αρμοδιοτήτων σας.

Πρόγραμμα συνάντησης:
1. Πρόγραμμα «Κ αν ήσουν εσύ», από την αρχή του το 2015 μέχρι πέρυσι 
2. Δράσεις του προγράμματος για την τρέχουσα σχολική χρονιά
   i. Διαδικτυακά Σεμινάρια
  ii. Παραστάσεις Φόρουμ
  iii. Αμάλ – Το ταξίδι
3. Άλλες δράσεις του ΠΔΘΕ
4. Ιδέες/ Σκέψεις – Συζήτηση 

Παρακαλούμε όσες και όσοι ενδιαφέρεστε να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα  https://forms.gle/XmthbpBMY26FRRp5A μέχρι την Τρίτη 9  Φεβρουαρίου  2021. 

Η συνάντηση – συζήτηση θα γίνει διαδικτυακά στο zoom. Ο σύνδεσμος θα σας σταλεί μια μέρα πριν.


Με εκτίμηση

Κατερίνα Αλεξιάδη
Περιφερειακή Διαχείριση Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» 
Νότια Ελλάδα και Νησιά Αιγαίου

Δέσποινα Μιτσιάλη
Τοπική Συντονίστρια Αττικής, βοηθός Γενικού Συντονισμού & Διαχείρισης 
Νότιας Ελλάδας & Νησιών Αιγαίου


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print

Number of views (949)/Σχόλια (0)