Γράφουν οι Jonothan Neelands, Κατερίνα Παπλωματά, Miroslaw Kocur, Dan Baron Cohen, Lilo Baur, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου, Sharon Muiruri, Στέλιος Βγαγκές, Stancil Cambel, Σίμος Παπαδόπουλος, Nicolas Faure, Μαίρη Καλδή, Νάσια Χολέβα, Αντώνης Λενακάκης
"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 5, 2005 Εισαγωγικό σημείωμα
Το "Θέατρο των Ανθρώπων" ως ιδέα του IDEA Jonothan Neelands, Warwick University, UK
Το δραματικό παιχνίδι: μια θεωρητική προσέγγιση Κατερίνα Παπλωματά, θεατροπαιδαγωγός
Ο μύθος σε δράση: η ελληνική κληρονομιά στο πολωνικό θέατρο Miroslaw Kocur, University of Wroclaw, Poland
Ο διεθνής οργανισμός IDEA: νέες ιδέες και νέα μέλη Dan Baron Cohen, πρόεδρος του IDEA σε συνέντευξη με τη Νάσια Χολέβα
Το Θέατρο Complicite: αναζητώντας μια κοινή γλώσσα Lilo Baur, ηθοποιός, σκηνοθέτης σε συνέντευξη με τη Μαίρη Καλδή
Ο "Πορφυρός Κώδικας της Πετρούπολης": η χρήση του εκπαιδευτικού δράματος στη μουσειοπαιδαγωγική πρακτική Αυρα Αβδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου Μελίνα Χατζηγεωργίου, δασκάλα, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου
Το όνειρο συνεχίζεται: ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα σε εξέλιξη Sharon Muiruri, Bournemouth TiE, UK
Θεατρικό Παιχνίδι και διδακτικό αντικείμενο: μια εφαρμογή για την επίτευξη ενός γνωστικού στόχου Στέλιος Βγαγκές, εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού
Δημιουργικότητα και Συνοχή: εξερευνώντας τη φύση της τέχνης και τη ζωή των προσφύγων Stancil Cambell, American University of Cairo
Διδακτορικές Διατριβές
Η διδακτική αξιοποίηση της δραματοποίησης στο μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο Σίμος Παπαδόπουλος, εμψυχωτής θεάτρου.
Από το "νεανικό κοινό" σε "κάθε κοινό": ανάλυση του γαλλόφωνου θεατρικού ρεπερτορίου για νέους Nicolas Faure, France
Βιβλιοπαρουσιάσεις
"Body, Space, Image" Miranda Tufnell, Chris Crickmay, από τη Μαίρη Καλδή "House of Games: making theatre from everyday life" Chris Johnston, από τη Νάσια Χολέβα "Εξελίξεις και προοπτικές του παιχνιδιού και του θεάτρου στην εκπαίδευση. Αφιέρωμα στον Hans-Wolfgang Nickel" Urlike Hentschel, Martin Ritter (επιμ.), από τον Αντώνη Λενακάκη
Number of views (2889)/Σχόλια (0)