Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Vita nova: παλεύοντας με τις εξαρτήσεις

Vita nova: παλεύοντας με τις εξαρτήσεις

Αθήνα, 8/12/2001, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2001, Sharon Muiruri

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 8/12/2001 11:30 πμ - 2:00 μμ Export event


2η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

7-8-9 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα

 

Vita nova: παλεύοντας με τις εξαρτήσεις

Sharon Muiruri, Bournemouth Center of Community Arts UK
2,5 ώρες, Αγγλικά με ελληνική βοήθεια

Σ' αυτό το εργαστήριο θα δούμε, με τη βοήθεια του θεάτρου, μερικούς πρακτικούς τρόπους για το ξεκίνημα μιας συζήτησης με νέους γύρω από το θέμα των εξαρτήσεων. Θα δούμε "σημεία αφετηρίας" αλλά και τη σημασία της αισθητικής σε τέτοιου είδους δουλειά. Θα διερευνηθούν τρόποι με τους οποίους μπορούν "προβληματικοί" νέοι να ενταχθούν σε παρόμοια θεατρικά προγράμματα καθώς και η μεγάλη σημασία της συμμετοχής νεαρών ατόμων ως καθοδηγητών / εμψυχωτών στην αντιμετώπιση του προβλήματος των εξαρτήσεων (peer led model). Η δουλειά αυτή θα στηριχθεί στο μοντέλο που ανέπτυξε η Sharon με την Θεατροπαιδαγωγική Ομάδα (Theatre-In-Education) του Bournemouth UK το οποίο, ανάμεσα στα άλλα, προβλέπει τη συγγραφή έργου μαζί με νέους και την παρουσίασή του σε σχολεία "υψηλού κινδύνου".

Η Sharon Muiruri είναι μια από τους σκηνοθέτες και καλλιτεχνικούς υπεύθυνους της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας Bournemouth Theatre-in-Education η οποία ασχολείται με θέματα κοινωνικού αποκλεισμού. Πριν τρία χρόνια ίδρυσε την ομάδα Vita Nova (Νέα Ζωή) με νέους που βρίσκονται στο στάδιο της απεξάρτησης. Ήδη πάνω από 8000 άτομα έχουν δει το έργο τους Scratchin` the Surface με το οποίο η ομάδα περιοδεύει σε σχολεία. Η Sharon εργάζεται επίσης με πρόσφυγες και μετανάστες, έχει γράψει το έργο Child of The World και έχει παρουσιάσει τη δουλειά της στα παγκόσμια συνέδρια της IDEA (International Drama Education Association) στην Κένυα (1998) και στη Νορβηγία (2001). Είναι υποψήφια διδάκτωρ και ερευνήτρια στο Exeter University και συνεργάζεται με το Arts Council England (ΥΠΠΟ) σε θέματα κοινωνικού αποκλεισμού.


 

Print

Number of views (1496)/Σχόλια (0)