Παγκοσμια Ημέρα Θέατρου στην Εκπαίδευση 27 Νοεμβρίου 2013


 

Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκοσμια Ημέρα Θέατρου στην Εκπαίδευση (IDEA Day) και καλεί τα μέλη του αλλά και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το εκπαιδευτικό δράμα, το θεατρικό παιγνίδι σε οποιαδήποτε διαδικασία τυπικής ή μη τυπικής εκπαίδευσης να το γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κάθε βαθμίδας κά..

Στην Ελλάδα τις κεντρικές εκδηλώσεις συντονίζει και προωθεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (τακτικό μέλος του IDEA και από τους πρωτεργάτες της καθιέρωσης της Παγκόσμιας Ημέρας). Στο "χρήσιμο υλικό" της ιστοσελίδας μας υπάρχουν προτάσεις και ιδέες για αναλογες εκδηλώσεις.

Στην Ελλάδα η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση-27 Νοεμβρίου είναι από το 2008 η συνέχεια και εξέλιξη της ετήσιας ημερίδας "Μπροστά στις Νέες Προκλήσεις" που από το 1999  οργάνωνε το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση κάθε Φθινόπωρο καθώς και της "Ημέρας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση" που γίορταζε στις 28/3 από το 2005 μέχρι και το 2007.

 

Η "Διακύρηξη του IDEA Europe για τη θέση του Θεάτρου στην Εκπαίδευση" (Αθήνα 2010)

Η "Seoul Agenta: Goals for the Development of Arts Education" (Seoul 2010)

O "Οδικός Χάρτης για τις Τέχνες στην Εκπαίδευση" (UNESCO, Λισαβώνα 2006)



 

Παγκοσμια Ημέρα Θέατρου στην Εκπαίδευση 2013

Με αφορμή την Αστραδενή

Με αφορμή την Αστραδενή

Πάτρα, 24/11/2013, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Δημήτρης Σιούντας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2013 11:00 πμ - 2:00 μμ Export event


Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2013 - Πάτρα

ΠΑΤΡΑ, 24 Νοεμβρίου 2013, 10:00- 20:00

ΗΜΕΡΙΔΑ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
"ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΕΩ ΟΧΙ!: Σχολικός εκφοβισμός, μορφές βίας"
Στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών, Αγ.Παρασκευής, Πλατάνι, Ρίο Αχαΐας

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: «Με αφορμή την Αστραδενή»
Δημήτρης Σιούντας , Θεατρολόγος- Ηθοποιός
Σύντομη περιγραφή: Εξοικειωνόμαστε με τις τεχνικές του εκπαιδευτικού δράματος (ιδεοθύελλα, δυναμικές εικόνες, ανίχνευση σκέψης, διάδρομος συνείδησης κ.ά.) και με οδηγό το απόσπασμα από το ανθολόγιο της Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού διερευνούμε την έννοια της ταυτότητας και τη σημασία του άρθρου 8 της σύμβασης για τα δικαιώματα των παιδιών.

Print

Number of views (1238)/Σχόλια (0)