Περιφερειακή Συνδιάσκεψη Πελοποννήσου 2007

Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τo
Πανεπιστήμιο Πατρών/Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η, τα Αρσάκεια σχολεία Πατρών,
την Ένωση Φιλολόγων Πάτρας, την Πολυφωνική Χορωδία Πάτρας
και τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών


 

Όλα τα εργαστήρια

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

 

Σάββατο 24/2/2007
09.30  13.00

Σάββατο 24/2/2007
14.30 – 17.30

Κυριακή 25/2/2007
09.45  13.00

ΑΙΘΟΥΣΑ 1  Γιάννης Βλάχος

Αναστασία Κυριακοπύλου,
Βασιλική Μαντζουράτου,
Ολυμπία Μπαγούρη,
Δήμητρα Παναγιωτοπούλου,
Αφροδίτη Παρζακώνη

Τζωρτζίνα Κακουδάκη

ΑΙΘΟΥΣΑ 2

Δημήτρης Σιούντας

Γιώργος Μπινιάρης,
Νίκος Γκόβας

 

Γιώργος Μπινιάρης,
Νίκος Γκόβας

ΑΙΘΟΥΣΑ 3

Νάσια Χολέβα

Γιάννα Ροϊλού

Γιάννης Βλάχος

ΑΙΘΟΥΣΑ 4

Μάρω Γαλάνη

Γιούλη Δούβου,
Ζωή Λυμπεροπούλου

Μάρω Γαλάνη

ΑΙΘΟΥΣΑ 5

Νάντια Τσενέ

Νάσια Χολέβα

Νάντια Τσενέ

 


 

Η δυναμική του μύθου στη θεατρική δράση

Η δυναμική του μύθου στη θεατρική δράση

Πάτρα, 25/2/2007, Εργαστήριο, Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/2/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event


Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Τζωρτζίνα Κακουδάκη, θεατρολόγος - ηθοποιός, επιστημονικός συνεργάτης στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών

"Η δυναμική του μύθου στη θεατρική δράση"

(Εργαστήριο 11)

Στο εργαστήριο θα εξετάσουμε τις επικοινωνιακές δυνατότητες που προσφέρουν οι θεατρικές πρακτικές για τη δημιουργία μιας οργανικής ομάδας και ενός κοινού στόχου. Μέσα από δράσεις επικοινωνίας, παρατηρητικότητας, προσωπικής έκφρασης, επαφής, συνάντησης και ομαδικής εργασίας θα δημιουργήσουμε μια ιστορία μέσα από τυχαίες εικόνες και συνειρμούς και θα συζητήσουμε τη δυναμική του μύθου στη θεατρική πράξη. Οι συμμετέχοντες να φέρουν μαζί τους ένα περιοδικό ποικίλης ύλης και να είναι ντυμένοι με άνετα ρούχα και αθλητικά παπούτσια.

Print

Number of views (1406)/Σχόλια (0)