Θέατρο του Καταπιεσμένου
Θέατρο Φόρουμ

ανακοινώσεις - υλικό - βιβλίογραφία - άρθρογραφία - δράσεις
 

"...to be citizens, it is not enough to live in society;
w
e have to transform it..."  (Augusto Boal)

 

 

"Θέατρο Φόρουμ στην εκπαίδευση"

Γλωσσάρι

Γλωσσάρι του Θεάτρου του Καταπιεσμένου

Δείτε εδώ

Βιβλίο

 Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα και τεχνικές θεάτρου φόρουμ

Άρθρα

Άρθρα (στα Ελληνικά) για τον Μπόαλ και το Θέατρο του Καταπιεσμένου

Φεστιβάλ

Διθενή Φεστιβάλ & Εκδηλώσεις Θεάτρου του Καταπιεσμένου

The Aesthetics of the Oppressed

"Το παραμύθι της Σούα-Σούα" 

From spectarors to spect-actors

Bruce Burton & John O'Toole (2005) Enhanced Forum Theatre: Where Boal’s Theatre of the Oppressed Meets Process Drama in the Classroom

Δράσεις ΘτΚ & Θεάτρου Φόρουμ

Σχεδιάζοντας ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με τεχνικές θεάτρου φόρουμ ως εργαλείο στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

Σχεδιάζοντας ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με τεχνικές θεάτρου φόρουμ ως εργαλείο στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

Καρύδι Σητείας 9/7/2023, σεμινάριο Νίκος Γκόβας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/7/2023 7:00 μμ - 9:30 μμ Export event


Σχεδιάζοντας ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με τεχνικές θεάτρου φόρουμ ως εργαλείο στην περιβαλλοντική εκπαίδευση 
σεμινάριο  για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές/εμψυχώτριες ομάδων
Εμψυχωτής: Νίκος Γκόβας
Καρύδι Σητείας 9/7/2023

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ)  σε συνεργασία με το 3ο Θερινό Σχολείο παρουσιάζει στο Καρύδι Σητείας εργαστήριο φόρουμ για τους συμμετεχοντες/-ουσες στο Θερινό Σχολείο

Εμψύχωση: Νίκος Γκόβας

 Στόχος  Το εργαστήριο είναι εισαγωγικό στα βασικά στοιχεία του Θέατρου του Καταπιεσμένου (ΘτΚ) με βάση τις διδασκαλίες και τα γραπτά του ιδρυτή του ΑουγκούστοΜποάλ. Ταυτόχρονα θα παρουσιαστεί και η εμπειρία από την εφαρμογή των τεχνικών του ΘτΚ, κυρίως το Θέατρο Φόρουμ,  στην εκπαίδευση στην Ελλάδα, μέσα από τα προγράμματα που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση από το 2000.

Τι να φέρουμε: Το σεμινάριο είναι βιωματικό και οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα πρέπει να φέρουν κέφι για παιχνίδι και άνετα ρούχα και παπούτσια κατάλληλα για κινητικές ασκήσεις.

Οργάνωση: Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση – τοπικός σύνδεσμος Ηρακλείου-Λασιθίου

Πληροφορίες: Έλενα Φανιουδάκη τηλ 6971872687 email: faniou0@gmail.com

Ο Νίκος Γκόβας είναι παιδαγωγός θεάτρου και εκπαιδευτής ενηλίκων, με μεγάλη εμπειρία στην εμψύχωση ομάδων. Σπούδασε μαθηματικά, θέατρο και παιδαγωγικά στην Ελλάδα, στην Αγγλία και στην Αυστραλία και έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός, μουσικός, σκηνοθέτης και εμψυχωτής νεανικών θεατρικών εργαστηρίων με Δημοτικά Θέατρα, ΔΗΠΕΘΕ, Πανεπιστήμια και ανεξάρτητες ομάδες. Το 1994 ιδρύει στο Λονδίνο το TheatreLab Company (Hellenic Foundation Award 1997) και σκηνοθετεί τις παραστάσεις του μέχρι το 1998 (European Festival of Theatre in Camden London, Διεθνές Φεστιβάλ «Θεατρική Άνοιξη» στη Θεσσαλονίκη, κ.α.). Ως Υπεύθυνος Πολιτιστικών Θεμάτων στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής (1998-2014) αναπτύσσει τοπικά πολιτιστικά δίκτυα με έμφαση το θέατρο, τα οπτικοακουστικά (φωτογραφία, κινηματογράφος), τη λογοτεχνία, τα ανθρώπινα δικαιώματα κ.α. Ιδρυτής και εκδότης (2001-2021) του περιοδικού «Εκπαίδευση & Θέατρο», μέλος της Διεθνούς Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού Research in Drama Education (RiDE) (2011-2017). Ιδρυτής και πρόεδρος (1998- 2008) της επιστημονικής ένωσης «Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση». Από το 2015 συντονίζει το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα. Σκηνοθέτης και εμψυχωτής από το 2000 στο πρόγραμμα «Διαφυγές: ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα- παράσταση θεάτρου φόρουμ για σχολεία για τη λήψη αποφάσεων και την πρόληψη». Εμψυχωτής στα προγράμματα εκπαίδευσης στελεχών Θεάτρου Φόρουμ.  Έχει γράψει, συγγράψει και επιμεληθεί πολλά βιβλία και άρθρα για το θέατρο στην εκπαίδευση.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

  
    

 

 

Print

Number of views (290)/Σχόλια (0)





Αναζήτηση